AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Jeg vil gjerne høre andres mening om dette. Sliter sånn med selvtilliten min for tiden. Han er 40 år. Jeg må ha en bestemt type hårsveis. Han skal bestemme lengde og farge. Han krever undercutt som skal barberes med en maskin uten plastikk. Altså ikke en mm med hår. Dette pga han tenner på det. Jeg har latt han gjøre det mange ganger, men er lei av å ha det presset på meg. Alltid måtte la han barbere undercutten hvis vi skal ha sex. Så fort det blir 1.5mm tenner han ikke lenger på meg. Sier jeg nei blir han sint og kommer med at jeg ikke kan forvente at han tenner på meg mer og at jeg er slem. Jeg har prøvd flere ganger å si at jeg blir usikker og at jeg føler meg brukt. Men han truer med å gjøre det slutt og sier mye stygge ting. Han vil helst at jeg dekker hele kroppen med tatoveringer også. Han kan jo virkelig ikke like meg? Føler jeg blir brukt for at han skal få leve ut fantasien sin. Er jeg helt på bærtur? Anonymkode: 1f32b...a40
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 18. november 2020 Nei,det er du ikke.Du blir brukt. Anonymkode: d69af...1a7 72
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 Dersom du ikke trives, eller lever i en type forhold som ikke gir deg noe, eller får deg til å føle deg vel - så er det din oppfattelse som er rett for din egen del. Det finnes ingen fasit på hva som er rett og galt å godta innenfor lovlige former for samliv, det er den enkeltes grense som er rett for individet selv. Så enkelt og greit - har du det ikke bra, endre på det. Anonymkode: 87d67...5df 11
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 Det er bedre å være singel enn å være sammen med en type som sier stygge ting til deg. Anonymkode: 5542c...814 30
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #6 Skrevet 18. november 2020 Ja, du blir brukt. Antar at du er ganske mye yngre enn han, siden du kaller han "typen"? Anonymkode: 95f92...0f2 18
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #7 Skrevet 18. november 2020 Han høres (makt)syk ut Anonymkode: 29fb9...bdb 14
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #8 Skrevet 18. november 2020 Altså... at en har forventninger og at en tilpasser seg i et forhold er sånn det er. MEN... hårfrisyren? For at han skal tenne på deg? Nei, nei, nei... kjære deg. IKKE finn deg i dette. Han trykker deg ned, hersketeknikk. Gjør du ikke sånn og slik - med ditt eget utseende, så gjør jeg det slutt. Ja, virkelig.. Farvel.. der er døren. Anonymkode: 7c740...6d3 22
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #9 Skrevet 18. november 2020 Huff, dette høres skikkelig ugreit ut for deg Meget spesielt at du må være nyklippet for at det skal bli noe. Anonymkode: 28c06...2a9 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #10 Skrevet 18. november 2020 Kom deg ut av dette! Anonymkode: 90950...5a1 9
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #11 Skrevet 18. november 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil gjerne høre andres mening om dette. Sliter sånn med selvtilliten min for tiden. Han er 40 år. Jeg må ha en bestemt type hårsveis. Han skal bestemme lengde og farge. Han krever undercutt som skal barberes med en maskin uten plastikk. Altså ikke en mm med hår. Dette pga han tenner på det. Jeg har latt han gjøre det mange ganger, men er lei av å ha det presset på meg. Alltid måtte la han barbere undercutten hvis vi skal ha sex. Så fort det blir 1.5mm tenner han ikke lenger på meg. Sier jeg nei blir han sint og kommer med at jeg ikke kan forvente at han tenner på meg mer og at jeg er slem. Jeg har prøvd flere ganger å si at jeg blir usikker og at jeg føler meg brukt. Men han truer med å gjøre det slutt og sier mye stygge ting. Han vil helst at jeg dekker hele kroppen med tatoveringer også. Han kan jo virkelig ikke like meg? Føler jeg blir brukt for at han skal få leve ut fantasien sin. Er jeg helt på bærtur? Anonymkode: 1f32b...a40 Nei, dette er et usunt forhold. Dump!! Anonymkode: 5b136...362 17
Lillemorbare Skrevet 18. november 2020 #12 Skrevet 18. november 2020 Dessverre, ts, så liker han ikke deg, han liker deg kun når han former deg som han vil. Jeg håper for din del, kjære ts, at du rygger ut av dette destruktive forholdet så fort som overhodet mulig. Dette vil ødelegge deg mentalt, og du fortjener så veldig mye mer. Husk hvem du er og hva du er verdt, for det er ganske mye! Stor klem. 16
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #13 Skrevet 18. november 2020 La meg gjette, han driver kanskje også med BDSM? Vel, dette er ikke sunt, og heller ikke BDSM. Kom deg vekk. Anonymkode: 740d1...621 13
Eplejuice123 Skrevet 18. november 2020 #14 Skrevet 18. november 2020 Du har ikke barn med fyren? Da er saken grei, bare å dra sin vei👍 helst i går! 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #15 Skrevet 18. november 2020 Er dette tull? Hvis nei; løp. For å si det mildt. Du er helt ekstremt dørmatte. Og han voldsutøver. Anonymkode: de862...c5a 10
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #16 Skrevet 18. november 2020 Tusen takk for svar. Nei, dette er dessverre ikke tull. Har levd med dette i flere år. Men har fått nok. Vil ikke leve med dette mer. Er som noen skrev. Jeg har det mye bedre alene enn å være i et sånt forhold. ts Anonymkode: 1f32b...a40 18
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2020 #17 Skrevet 18. november 2020 (endret) Han høres helt sprengt ut. Endret 18. november 2020 av O.G.
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 18. november 2020 #18 Skrevet 18. november 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil gjerne høre andres mening om dette. Sliter sånn med selvtilliten min for tiden. Han er 40 år. Jeg må ha en bestemt type hårsveis. Han skal bestemme lengde og farge. Han krever undercutt som skal barberes med en maskin uten plastikk. Altså ikke en mm med hår. Dette pga han tenner på det. Jeg har latt han gjøre det mange ganger, men er lei av å ha det presset på meg. Alltid måtte la han barbere undercutten hvis vi skal ha sex. Så fort det blir 1.5mm tenner han ikke lenger på meg. Sier jeg nei blir han sint og kommer med at jeg ikke kan forvente at han tenner på meg mer og at jeg er slem. Jeg har prøvd flere ganger å si at jeg blir usikker og at jeg føler meg brukt. Men han truer med å gjøre det slutt og sier mye stygge ting. Han vil helst at jeg dekker hele kroppen med tatoveringer også. Han kan jo virkelig ikke like meg? Føler jeg blir brukt for at han skal få leve ut fantasien sin. Er jeg helt på bærtur? Anonymkode: 1f32b...a40 Hva får du ut av denne relasjonen bortsett fra usikkerhet, bli presset, urimelige forventinger, manipulering, trusler om å gjøre forholdet slutt og få høre at du er slem dersom du ikke gjør som han sier? Det som du beskriver er følelsesmessig mishandling. Det virker som om kjæresten din er mer glad i sitt syke selv enn deg. Når du ikke opplever relasjonen som tungt overveiende positiv er det å være i et slikt forhold ikke et godt alternativ.
Sokkar Skrevet 18. november 2020 #20 Skrevet 18. november 2020 Foreslår at neste gang han truer med å gjøre det slutt, så pakker du og drar, sånn siden du tydeligvis synes det er vanskelig å avslutte selv.... 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå