AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Jeg er ingen stor fotballentusiast, men følger som regel litt med med halvt øye. I kveld skal nødlandslaget spille mot Østerrike, og det skal jeg helt klart se! Skal dere se kampen? Anonymkode: 39f64...cbb 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 Nei, fotball er for guttevalper. Ingen i min krets følger med på fotball. Anonymkode: af270...710 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #5 Skrevet 18. november 2020 Å se Norge spille er like spennende som å betrakte en rull toalettpapir i disse virustider. De er definitivt et av verdens beste lag, og vant VM i 2018 ... eeeh, nei, de var ikke med mens lille Island var det ... men de vant EM i 2016 ... nei, de gjorde visst ikke det ... var de i det hele tatt med i VM 2014 ... eeeh, nei ... heller ikke i EM 2012 ... og heller kunne man ikke tute på en vuvuzela i VM 2010, for Norge var ikke med da heller ... 2008 er det bare å glemme ... samme med VM 2006 som gikk uten Norge ... EM 2004 vant Hellas, men Norge var ikke med da heller ... noe som også gjelder VM 2002. Man må riste støvet av historiebøkene, og helt tilbake til år 2000 for å finne Norge i et fotballmesterskap, i en tid der man nettopp hadde feiret inngangen til det nye årtusenet, Windows 2000 var siste nytt, en harddisk på hele 15 GB kostet 1.230 kroner, og en ny PC med Pentium III 933 Mhz prosessor, 128 MB RAM og svimlende 30,7 GB i harddiskkapasitet kostet 19.995 hos Elkjøp. Altså riktig, riktig gamle dager. Så takk og lov for at sannsynligheten er mikroskopisk for at Norge klarer å kvalifisere seg til kommende VM i et varmt land der penger utvilsomt skiftet eier for at dette skulle ordne seg, og man gir blaffen i arbeiderne som bygger stadionanleggene; det norske fotballandslaget har ingenting der å gjøre. Det tok 56 år fra Norge var med i et VM til Drillos kvalifiserte seg, så man får muligens se Norge i aksjon i VM i år 2054, men neppe før. Anonymkode: e079e...22c 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #7 Skrevet 18. november 2020 Ja! Kommer sikkert til å bli en stor opptur! Anonymkode: 5a368...47f 2
Marsipanmor Skrevet 18. november 2020 #8 Skrevet 18. november 2020 Ja:) Er ikke så opptatt av å følge med ellers, men akkurat dette er så herlig absurd at jeg med glede ser på:) Tror ikke det blir seier, da. 6
Angelheart2 Skrevet 18. november 2020 #9 Skrevet 18. november 2020 Nei, absolutt ikke. Har ikke tenkt å sørge for en eneste seer ekstra til dette sirkuset. For det første så interesserer fotball meg midt i ryggen og for det andre syns jeg det er helt på trynet at denne idretten skal ha så stort fokus at man setter alle smittevernregler, reiseregler og alt annet til side bare fordi at voksne menn skal få leke seg med ball. Alle andre aktiviteter er satt på vent, folk blir permitterte fra jobbene sine og barn må holdes borte fra venner og fritidsaktiviteter, men denne kampen er så viktig at man setter inn et "nødlag". Det er rett og slett absurd! En annen ting er at jeg er skikkelig sur på TV2 som hele tiden lar det vanlige programmet gå ut eller bli utsatt når de har en hel rekke andre kanaler de kan sende kampen på. TV2Sport, for eksempel.... Jeg antar at alle de som faktisk er interesserte i å se fotball allerede abonnerer på disse kanalene, mens vi som ikke interesserer oss heller ønsker å se andre program på TV. det kan jo faktisk virke som om hele verden interesserer seg for fotball, selv om det i realiteten egentlig er forholdsvis få. 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #10 Skrevet 18. november 2020 Alltid Anonymkode: 13886...308 1
Fotballmamma Skrevet 18. november 2020 #11 Skrevet 18. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alltid Anonymkode: 13886...308 Enig! Blir morsomt å se kampen i kveld, skikkelig underdogs - helt utrolig artig hvis de gjør det bra! 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #12 Skrevet 18. november 2020 11 minutter siden, Angelheart2 said: men denne kampen er så viktig at man setter inn et "nødlag". Du har ikke peiling. Smittevernet rundt landslaget er ekstremt strengt. Kan på ingen måte sammenlignes med barn som leker sammen og vanlige jobber. Anonymkode: af270...710 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #13 Skrevet 18. november 2020 Hvis Østerrike er fulltallige, og det er de vel, så kommer de til å kjøre over dette reservelaget vårt. Skjønner ikke vitsen med å stille lag, vi kunne like gjerne droppet det og tatt 0-3 på walkover til Østerrike. Målforskjell kan bety noe det og. Anonymkode: f4555...384
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #14 Skrevet 18. november 2020 Nei, jeg skal ikke se. Anonymkode: f4555...384
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #15 Skrevet 18. november 2020 Selvfølgelig. Ser alle kamper Norge spiller, både damer og menn. Det morsomste er å se damene i turneringer da. Håper å se mennene spille en turnering hvertfall en gang til i min levetid Heia heia! Anonymkode: 2b8a5...363
Angelheart2 Skrevet 18. november 2020 #16 Skrevet 18. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke peiling. Smittevernet rundt landslaget er ekstremt strengt. Kan på ingen måte sammenlignes med barn som leker sammen og vanlige jobber. Anonymkode: af270...710 Poenget mitt handler ikke om smittevern, men om nødvendigheten av å sette inn slike nødlag for å gjennomføre en skarve fotballkamp når hele resten av landet må holde seg hjemme og avstå fra aktivitet.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #17 Skrevet 18. november 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ingen stor fotballentusiast, men følger som regel litt med med halvt øye. I kveld skal nødlandslaget spille mot Østerrike, og det skal jeg helt klart se! Skal dere se kampen? Anonymkode: 39f64...cbb Jeg fikk med meg kampen. Så nær, så nær...... Nødlandslaget er Norges nye helter. De gjorde en formidabel jobb. Anonymkode: c694d...f86 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #18 Skrevet 19. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk med meg kampen. Så nær, så nær...... Nødlandslaget er Norges nye helter. De gjorde en formidabel jobb. Anonymkode: c694d...f86 Spillerne på A-landslaget hyller Nødlandslaget: - Norge er stolte av dere. Her er de nye heltene (link fra VG). Anonymkode: c694d...f86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå