Gå til innhold

Ei jeg kjenner som er syk, og samtidig selger ting på fb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har symptomer på korona, skal testes. Så legger hun nå stadig ut ting på kjøp/salg . Blir skremt av holdningen jeg. Tenker virkelig ikke folk seg om?

Anonymkode: e6844...8e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun driver vel og rydder litt hjemme da, siden det ikke er så mye annet å finne på i karantene. Kan jo være hun utsetter selve overleveringen av varene til hun er erklært frisk?

• Liker 16
Skrevet
25 minutter siden, tøydokka skrev:

Hun driver vel og rydder litt hjemme da, siden det ikke er så mye annet å finne på i karantene. Kan jo være hun utsetter selve overleveringen av varene til hun er erklært frisk?

Ikke etter det hun skriver.

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg hadde skrevet til henne... evt. under annonsene, om du vil lage litt faen ;)

Anonymkode: 7162c...281

• Liker 1
Skrevet

Gud, hva folk bryr seg! 

Anonymkode: 2147b...89f

• Liker 11
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud, hva folk bryr seg! 

Hadde du likt å bli smittet pga dette? 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun har symptomer på korona, skal testes. Så legger hun nå stadig ut ting på kjøp/salg . Blir skremt av holdningen jeg. Tenker virkelig ikke folk seg om?

Du mener ting kan ha korona? Om en person har korona og ønsker å selge f.eks babyklær, så risikerer kjøper at det ligger korona i klærne?

Anonymkode: 73c6d...d1d

• Liker 4
Skrevet

Hvis du kjenner henne så sender du en melding til henne og lurer på om det er så smart? Er ikke sikkert hun har tenkt så langt. Kjeder seg sikkert bare hjemme, ikke rart det

Anonymkode: aa172...098

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke etter det hun skriver.

Hva skriver hun da? "Må hentes snarest"?
Kanskje hun er i en situasjon der hun er nesten helt sikker på at det ikke er korona hun har, og at så snart hun får negativ test så skal varene overleveres. Eller kanskje hun lar noen andre ta seg av overleveringen? Mange muligheter.

Greit å tenke på smittevern, men pass nå heller på deg selv.

Anonymkode: b8390...f19

• Liker 3
Skrevet

Kanskje hun har overlevering på trappa? Har gjort det selv flere ganger når jeg av ulike grunner ikke har vært hjemme, fått betalt på Vipps og satt varene ut på trappa, når jeg kommer hjem så er varene borte. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud, hva folk bryr seg! 

Det er alle andre sin sak om noen blir smittet. At noen oppfører seg som idioter er mitt og ditt ansvar, faktisk. Så kutt ut den holdningen om at en ikke har noe med hva andre gjør, for det har vi faktisk alle noe med. 

Anonymkode: e2e20...c5e

• Liker 5
Skrevet

Du får et mye bedre liv hvis du ikke legger deg opp og irriterer deg over hva andre gjør.

Anonymkode: d5339...a19

• Liker 3
Skrevet

Det er jo bare for dem som mottar varene å vaske seg på hendene og å sette bort varen noen dager før de bruker den. 

Anonymkode: 79eec...6d1

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er alle andre sin sak om noen blir smittet. At noen oppfører seg som idioter er mitt og ditt ansvar, faktisk. Så kutt ut den holdningen om at en ikke har noe med hva andre gjør, for det har vi faktisk alle noe med. 

Anonymkode: e2e20...c5e

Myndighetenes drøm: likemannspress og angiveri.

Anonymkode: 79eec...6d1

• Liker 2
Skrevet

Man setter varen utenfor døren, og kjøper vipser. Skulle vi blitt syke av å ta på ting, hadde de fleste alt vært syke. Man vasker hender. Og sier seg selv man vasker brukte ting. Men å ta på de er ikke akuurat farlig.

Anonymkode: a63fc...0ad

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg hadde skrevet til henne... evt. under annonsene, om du vil lage litt faen ;)

Anonymkode: 7162c...281

Og å lage kvalm er bra...? Pass på dere selv. Så ekkelt med mennesker som skal leke politi for andre. Skikkelig usjarmerende

Anonymkode: 0d5f2...61e

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun allerede er testet? Sist vi testet oss fikk vi time samme dag og svarer forelå allerede dagen etter.

Gangen før fikk vi time like raskt, men svaret kom etter 2-3 dager. 

Anonymkode: 39b2c...186

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun allerede er testet? Sist vi testet oss fikk vi time samme dag og svarer forelå allerede dagen etter.

Gangen før fikk vi time like raskt, men svaret kom etter 2-3 dager. 

Anonymkode: 39b2c...186

La ut senest i dag at hun skulle teste i morgen. Og at hun besøkte venninne i Oslo i kveld. Bor ikke i Oslo selv. Jeg sladrer ikke til noen, men skjønner jo at smitten sprer seg.

Skrevet
På 18.11.2020 den 6.58, AnonymBruker skrev:

Gud, hva folk bryr seg! 

Det er faktisk viktig å bry seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...