AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Aner ikke under hvilke kategori jeg skal skrive dette innlegget. jeg har ei syk bestemor på sykehjemmet. Vi barnebarna har lyst å gi de ansatte på avdelingen en oppmerksomhet da vi er evig takknemlig for jobben de gjør for bestemor. har de lov å motta gave fra oss pårørende? tenkte kjøpe blomster, eller ei lita korg med sjokolade og litt snaks og et kort fra oss. synes de fortjener det. men vet ikke hvordan reglene er på slike ting? noen som vet? Anonymkode: ed914...eb3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Aner ikke under hvilke kategori jeg skal skrive dette innlegget. jeg har ei syk bestemor på sykehjemmet. Vi barnebarna har lyst å gi de ansatte på avdelingen en oppmerksomhet da vi er evig takknemlig for jobben de gjør for bestemor. har de lov å motta gave fra oss pårørende? tenkte kjøpe blomster, eller ei lita korg med sjokolade og litt snaks og et kort fra oss. synes de fortjener det. men vet ikke hvordan reglene er på slike ting? noen som vet? Anonymkode: ed914...eb3 Ja det er lov. Men vanskeligere nå under korona da ting helst skal sprite osv før det tas inn på avdelingen Anonymkode: 7e7d2...880
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det er lov. Men vanskeligere nå under korona da ting helst skal sprite osv før det tas inn på avdelingen Anonymkode: 7e7d2...880 Ja, tenkte kjøpe sjokolader og ting som er i emballasje. Evt twist pose. Det er til personalet de kan ha på pauserommet. Og kan selvfølgelig sprite gaven før vi gir Anonymkode: ed914...eb3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 Sånne ting settes ofte utrolig stor pris på❤️ Hilsen sykepleier! Anonymkode: 7aee1...2fa 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #5 Skrevet 18. november 2020 Sånne ting er så koselig❤️ En gang etter et dødsfall fikk alle ansatte hver sin rose og en melkesjokolade av de pårørende,tror aldri det blir glemt. Anonymkode: 27246...93d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #6 Skrevet 18. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånne ting settes ofte utrolig stor pris på❤️ Hilsen sykepleier! Anonymkode: 7aee1...2fa Sykepleier her også som signerer dette! Nå i koronaens tid kan det jo være en idé å kjøpe konfekt (er jo innpakket i plast) eller bestille levering av fruktkurv der du ber de putte oppi også twist. Kjempekoselig med noe felles på vaktrommet som alle får nyte litt godt av! Anonymkode: d5ffe...159 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå