AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Syns det er utiltrekkende at kjæresten min er god kompis med/så og si bestevenn med en veldig sosialt tilbakestående/spesiell gutt. Som er den som ikke ble akseptert på skolen, og som kommer kommer fra en ganske spesiell familie. Er det teit? Er ikke meningen og er heller ikke bevisst.. uff. Anonymkode: 7f528...500
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det teit? Ja! Anonymkode: dd556...97b 4
Zyria Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 Det er bare hyggelig av kjæresten din. Fint at han inkluderer og ser verdien i medmennesker🙂 9
candykiss Skrevet 18. november 2020 #5 Skrevet 18. november 2020 Flott kjæreste du har som ser verdien av kompisen hans uansett hvordan han er. Hva han ser i deg med slik dømmende og ekkel holdning ovenfor andre mennesker er for meg en gåte. Tror du har en del å lære av kjæresten din. 8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #6 Skrevet 18. november 2020 17 minutter siden, candykiss skrev: Flott kjæreste du har som ser verdien av kompisen hans uansett hvordan han er. Hva han ser i deg med slik dømmende og ekkel holdning ovenfor andre mennesker er for meg en gåte. Tror du har en del å lære av kjæresten din. Du kaller meg for dømmende, men er søren meg mer dømmende enn noen gang selv? Du påstår at jeg har en ekkel og dømmende holdning ovenfor andre mennesker.. der tar du dessverre feil. Jeg har utrolig mye respekt for for slike mennesker og ønsker dem alt godt. Og jeg må innrømme jeg er glad på den guttens vegne at han får ha min kjæreste som venn. Men som sagt, så er det noe ubevisst som kan få hodet mitt til å se på det som utiltrekkende, men er noe jeg må snu på og er villig til å endre den tankegangen Anonymkode: 7f528...500
etnavn Skrevet 18. november 2020 #7 Skrevet 18. november 2020 Det har nok med instinkter å gjøre. Reproduksjon og flokkegenskaper. I underbevisstheten forteller genene dine deg at hvis mannen tilhører en svak flokk, så vil avkommene deres bli svake og ha mindre sjanse for overlevelse. I dag, i 2020 så er dette bare tull. Men vi har fremdeles noen av urinnstinktene våre intakte, disse egenskapene som var nyttige for tusenvis av år siden, den gang vi bodde i huler og klubbet hverandre i hodet. Tror det er så enkelt som det. 2
candykiss Skrevet 18. november 2020 #8 Skrevet 18. november 2020 Om det ikke plager deg hvorfor i huleste lager du en tråd om det da?? Å i tillegg kaller det for utiltrekkende..🙄 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #9 Skrevet 18. november 2020 2 minutter siden, candykiss skrev: Om det ikke plager deg hvorfor i huleste lager du en tråd om det da?? Å i tillegg kaller det for utiltrekkende..🙄 Har jo ikke sagt det ikke plager meg? For det plager meg jo, at jeg har disse negative ubevisste tankene. Er på en måte ingeting jeg kan styre. Syns selv det er dritt. Og for det andre vil jeg høre andres synspunkter og om noen har tips/råd som evt kan hjelpe meg i å tenke annerledes:) Anonymkode: 7f528...500
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #10 Skrevet 18. november 2020 Du får finne deg en kjæreste du faktisk liker, da. Anonymkode: c4ca8...e23 2
Tears in heaven Skrevet 18. november 2020 #11 Skrevet 18. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns det er utiltrekkende at kjæresten min er god kompis med/så og si bestevenn med en veldig sosialt tilbakestående/spesiell gutt. Som er den som ikke ble akseptert på skolen, og som kommer kommer fra en ganske spesiell familie. Er det teit? Er ikke meningen og er heller ikke bevisst.. uff. Anonymkode: 7f528...500 Ja du er teit.kjæresten din har bedre holdninger enn deg
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #12 Skrevet 18. november 2020 Har du prøvd å bli kjent med denne kompisen selv? Kanskje du endrer holdningen da. Anonymkode: a838a...baf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå