AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Bestemoren til barna har vært en svært liten del av livet deres pga hennes jobb,og behov for å være for seg selv eller med sine venninner når hun har fri. Nå har hun begynt i annen jobb,hvor hun har det mer fleksibelt og mer fri i helgen. Hun har ikke tatt initiativet til mer tid med oss som familie eller barna alene til tross for dette. Det er alltid vi som ber og hun svarer: "kan godt ta en tur". Nå denne uka har bestemoren og jeg hatt en ørliten diskusjon,ikke noe alvorlig og ikke noe om barna. Hun svarer på slutten av vår diskusjon: "nå skal jeg passe barna for dere lørdag,det er ikke gøy å hjelpe dere når du svarer meg sånn". Nå føler jeg at jeg må holde meg i strikken,aldri si imot, alltid være enig. For om ikke så kan hun si at hun ikke ønsker hjelpe oss. Sannheten er at vi alltid har en av mine venninner i backup når vi MÅ ha barnepass en sjeldent gang. Bestemoren sier ofte nei i siste liten,og vi kan ikke sjanse. Dette har til og med skjedd når jeg var på vei til føden og vi trengte pass til vårt eldste barn. Jeg føler det er en gode for bestemoren å få tid med barnebarn alene. Nå føler jeg at hjelpen vi spør om en sjeldent gang er på nåde. Hva mener dere? Anonymkode: 6224d...68c
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Karantene hysteri?? Hva har det med innlegget å gjøre? Anonymkode: 7e25b...c8f 7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 Hvorfor har du laget en ny tråd? Og hva har emnet på tråden med selve innlegget å gjøre? Du nevner jo verken karantene eller hysteri i hi... Anonymkode: 3cfcd...f0a 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 Hva snakker du om? Anonymkode: d4fae...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå