Gå til innhold

Navnet Drygoline

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virkelig? Navner minner da vitterlig om Drygolin maling.

Nei, nei, og atter nei. 

Anonymkode: 1f949...b4b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyyyyydelig, altså! Broren hennes kan hete Butinox! Heter dere i tillegg Jotun til etternavn blir det aldeles perfekt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jukkapalme skrev:

Nyyyyydelig, altså! Broren hennes kan hete Butinox! Heter dere i tillegg Jotun til etternavn blir det aldeles perfekt. 

🤣🤣🤣

Anonymkode: 46093...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig. 
Hun kommer til å bli to meter høy, bred som en låvevegg og hun vil gjøre det stort som russisk kulestøter. 
En fan kommer bort til henne og ber om autografen. Han er en spjæling ved navn Cillian/Killian/Kylian, og de to blir raskt et par. Se og Hør er i ekstase, og klistrer det lykkelige paret på forsiden, flere utgaver i strekk. 
Drygoline flytter hjem til Norge og skriver bok om sine idrettsprestasjoner etter at hun har lagt opp som russisk kulestøter. Det blir hjemme hos - reportasjer og deltakelse på firestjerners middag, og med sin rungende, mørke stemme er hun ettertraktet som kommentator på sportskanalene.

Anonymkode: 019e3...e2a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Apocalypte skrev:

Hva med Rullegardinia eller Brødfrid?   Urine?

Eller Klosetta? For å gjøre det litt ekstra fæææncy som er så in i våre dager kan man jo stave det Chlosetta. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Trampoline er fint også synes jeg. Mitt favoritt guttenavn er Cunnilingus. Det høres ut som en romersk keiser.

Anonymkode: 2ea3f...124

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trampoline er fint også synes jeg. Mitt favoritt guttenavn er Cunnilingus. Det høres ut som en romersk keiser.

Anonymkode: 2ea3f...124

Trampoline var ikke verst! Skal du virkelig gå romersk keiser er det Fellatio som gjelder....

Anonymkode: 1d561...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...