Gå til innhold

Helthjem, senthjem eller aldrihjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt helthjem mye og har bare fine ting å si om dem :) 

Men er klar over at det er mange som opplever at pakkene blir stjålet fra trappa/postkassa, så jeg sitter med en klump i halsen til jeg får melding om at pakken er hentet. Men har foreløpig ikke opplevd annet enn at pakken kommer frem. Både de jeg sender og mottar. 

Anonymkode: 4dc64...9cd

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å bruke dem til småpakker med liten verdi, men siden de aldri leverer på døra (som er 8 meter unna postkassen) betaler jeg heller mer for en tryggere leveranse. 

Anonymkode: 2c3c6...113

Skrevet

Mye problemer med helt hjem, får sms om at pakken er levert, jeg går ned å sjekker, ingen pakke der. ( Så de var ved postkassen midt på natten, jeg gikk ned med 1 gang) Ingen pakke der. Ringte de, men de var ikke ansvarlig, selv om de sendte sms at den var levert så var ikke det deres skyld. Så de jugde. Tar kontakt med avsender, som sender pakken på nytt med posten, pakken kom frem. Var fagbøker, så hva den som kjørte den bilen skulle med de kan man lure på. HAåper etikkboken var til hjelp.

Prvøvd de 1 gang til, da lå en pakke under min postkasse i regnet, selv om jeg tydelig ga beskjed om at den skal legges ved døren ( overbygget inngangsparti) Måtte sende tilbake innholdet da alt var vått.

Så ingen som bruker helthjem handler jeg hos.Om det er helthjem eller den som leverer det her, er likegyldig. For en ansvarsfraskrivelse

Anonymkode: 3b360...2c9

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt helthjem mye og har bare fine ting å si om dem :) 

Men er klar over at det er mange som opplever at pakkene blir stjålet fra trappa/postkassa, så jeg sitter med en klump i halsen til jeg får melding om at pakken er hentet. Men har foreløpig ikke opplevd annet enn at pakken kommer frem. Både de jeg sender og mottar. 

Anonymkode: 4dc64...9cd

Her var det den som leverte som tok pakka. Så er først og fremst den jeg ville skyldt på. 

Anonymkode: 3b360...2c9

Skrevet

Aldri hatt problemer med Helt hjem, opplever ofte å få pakker allerede dagen etter at jeg har bestilt noe. 

Anonymkode: 6ff1f...e36

• Liker 1
Skrevet

Det jeg kan si er at PostNord er dritt. Ble oppringt av en sjåfør tre ganger pga vedkommende klarte ikke å lese adressen som butikken hadde trykket på pakken/forstod ikke er kvekk. Da jeg spurte sjåføren om han hadde muligheten til å slå det opp på et kart ble det bare stille. Det endte med at jeg tok screen shot med en slik digital tegnestift på vårt hus, og sendte som mms til sjåføren. Sjåføren måtte likevel forsikre seg selv om at han leste riktig på pakken da jeg kom ut for å møte vedkommende! Supert at de har bestått første nivå på norsk-kurs, men man må kunne navigere seg frem i samfunnet, som yrkes-sjåfør! Skal sies at butikken hadde trykket adressen på med blokk-bokstaver fra printer som var veldig tydelig!

Jeg kunne ha kommet med mer negativt om PostNord, men lar det være med det.

Anonymkode: a2469...e62

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg kan si er at PostNord er dritt. Ble oppringt av en sjåfør tre ganger pga vedkommende klarte ikke å lese adressen som butikken hadde trykket på pakken/forstod ikke er kvekk. Da jeg spurte sjåføren om han hadde muligheten til å slå det opp på et kart ble det bare stille. Det endte med at jeg tok screen shot med en slik digital tegnestift på vårt hus, og sendte som mms til sjåføren. Sjåføren måtte likevel forsikre seg selv om at han leste riktig på pakken da jeg kom ut for å møte vedkommende! Supert at de har bestått første nivå på norsk-kurs, men man må kunne navigere seg frem i samfunnet, som yrkes-sjåfør! Skal sies at butikken hadde trykket adressen på med blokk-bokstaver fra printer som var veldig tydelig!

Jeg kunne ha kommet med mer negativt om PostNord, men lar det være med det.

Anonymkode: a2469...e62

Sist gang jeg bestilte fra PostNord var julen, da kom det så mange pakker på hentestedene deres at jeg måtte kjøre en time og flere hentesteder unna til en liten plass som hadde ledig kapasitet, enda var det en dyr gave (tablet) i en liten flatpakke.

Etter det ble det ikke flere ganger 🤣

Anonymkode: ea0eb...5d4

Skrevet

Her er det helt hjem og postnord som fungerer. Posten derimot, det er et kapitel for seg selv.

Anonymkode: d1a27...4ef

Skrevet

Aldri hatt problem personlig

Anonymkode: 71b44...0ac

Skrevet

Dette er tredje dagen nettsiden ikke fungerer sent på dagen!

Anonymkode: ea0eb...5d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...