Gå til innhold

Helthjem, senthjem eller aldrihjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Ikke klarer helthjem å hente pakken fra dørmatta, og der ligger den helt åpent og sikkert under min risiko hvis noen tar å stjeler den. Ikke klarer de å ha nettsiden oppe, den er det fremdeles feil på den nå så der kommer jeg meg ikke inn.

Har dere noen gode erfaringer med tjenesten? Dårlige? Sånn som det er nå, så betaler jeg heller posten ekstra hvis de skal tulle så mye. Men mulig jeg bare er veldig uheldig. Finn som anbefalt den til meg.

Anonymkode: ea0eb...5d4

Skrevet

Halvveis hjem er vel egentlig mer beskrivende.

• Liker 3
Skrevet

Har aldri hatt problemer med dem. Posten derimot har jeg hatt problemer med

• Liker 4
Skrevet

Har kun gode erfaringer med helt hjem, og har brukt de mye.

• Liker 3
Skrevet

Vi har ikke «helthjem» tjeneste 🙄 må kjøre 15 min for å få levert den der «helthjem» henter... helt hjem my ass... 

Anonymkode: c6c2a...4fd

Skrevet

Aldri hjem og frasier seg alt som heter ansvar. 

Jeg bor i Oslo og posten er raskere enn helthjem. Så jeg unngår alle selskaper som bruker helthjem.

Anonymkode: 9837b...eb8

• Liker 1
Skrevet

Her blir "helt hjem" pakker levert i butikken som leverer ut Post Nord-pakker..😏

Anonymkode: 253dd...96d

Skrevet

Bare gode erfaringer med helt hjem. Rask levering, rask henting

Skrevet

Bestiller gjerne fra nettsider som bruker Helt Hjem da jeg alltid har fått ny forsendelse når pakke forsvinner på veien.

Som selger på finn og Face nekter jeg å sende med Helt Hjem da jeg ikke vil stå ansvarlig for eventuelt tapt forsendelse.

De som vil ha sendt får to valg. Enten bruket jeg Posten og de betaler de få kronene det koster ekstra. Eller jeg bruker Helt Hjem men erstatter ingenting hvis pakken ikke kommer frem.

Anonymkode: f42b3...608

Skrevet

Jeg har bare bestilt fra én leverandør som bruker Helt hjem, tok litt tid, men fikk varene og de ble levert der de skulle.

Skrevet

De leverer/henter ikke der jeg bor (blokk), så må alltid hente på Postnord-hentested. 

Anonymkode: 5d885...8ee

Skrevet

Jeg har bestilt én hårkur, som skulle bli sendt med helthjem. Har postkasse utenfor huset, og jeg regnet med den ville bli levert der, siden det er en liten tube. Den får plass liksom. Idag fikk jeg sms om å hente den på bunnpris. Skjønner ikke hvordan dette fungerer, hvorfor får jeg den ikke i postkassa? Jeg liker ikke bunnpris engang! Og det regner. 

Anonymkode: 94a0b...a02

• Liker 3
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer foreløpig. :) I løpet av de siste ukene har jeg sendt over 15 pakker og alt er blitt hentet når det skal og levert der det skal innenfor tiden. Bor for øvrig og i blokk og det er ikke et problem det, de henter og leverer inne på dørmatta ved min dør.

• Liker 1
Skrevet

Har fungert utmerket her, men liker ikke at de hekter pakken på postkassen i stedet for å gå 2 meter til, til min faktiske dørmatte (hvor pakken ligger mindre synlig) :) 

Anonymkode: b058b...278

Skrevet
12 hours ago, Traktor said:

Halvveis hjem er vel egentlig mer beskrivende.

"Jeg finner ikke veien hjem, for jeg har gått meg bort" er kanskje enda mer beskrivende. :ler:

De klarte iallfall å levere en pakke til noen som bor i nabooppgangen utenfor inngangsdøren min.

Noen nevner også Posten her. Vel - Posten leverer som regel, men nedskjæringene har tydeligvis gått ut over mottoet "Posten skal frem" - en gang fikk jeg en hentelapp på en pakke til noen som hadde samme fornavn som meg, men fullstendig annerledes etternavn, og bodde et helt annet sted. En annen gang (bor i Oslo) fikk jeg beskjed om at jeg kunne hente pakken min - på det som Posten hadde funnet ut var mitt nærmeste hentested - i Moss ...

Anonymkode: 4266f...5c0

• Liker 3
Skrevet

Aldri hjem her - vi har postkasse et stykke unna huset pga av at det ikke er kommunal vei helt inn. I tillegg går det en gangvei forbi der postkassene står, sier seg selv at ting som blir hengt utenoå postkassen midt på natten sjelden henger der når vi går for å hente. Bestiller nå aldri hos noen som bruker helt hjem.

Anonymkode: de30a...beb

• Liker 1
Skrevet

Helt hjem er en forferdelig tjeneste uffa meg. 

Anonymkode: dcd89...e6d

• Liker 1
Skrevet

Helthjem??! De kommer seg ikke en gang til dørmatta mi!

Dette er enda en dag hvor de skulle komme å hente den, men det har de ikke gjort! Der ligger pakken min slik at hvem som helst kan forsyne seg av den og jeg kan ikke se om noen stjeler den.

Dette her er håpløst, styr unna.

Anonymkode: ea0eb...5d4

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd, bruker dem ganske ofte! Mye verre med Posten🤨

Anonymkode: 18774...61b

• Liker 1
Skrevet

Helt hjem suger 👎

Kjøpte en dress for 400,- som skulle sendes med helt hjem. Det gikk to uker og så kom pakken. En pakke med babytøy i nyfødt størrelse... Jeg tok kontakt med helt hjem og de ga meg en ny kode for pakken og ba meg legge den ut for henting. 

Min pakke hadde de imidlertid ingen peiling på hvor kunne være. 

De fraskriver seg alt ansvar. Er ikke ydmyke og beklager ikke. Sier at pakken kan være stjålet.  Det verste er, og dette burde alle få vite om, at de ba meg politianmelde selgeren!!! Hadde kontakt med henne hele veien. Hun hadde kvittering for t den var sendt og hun ble helt ute av seg da jeg fortalte hva de hadde sagt. Jeg politianmeldte selvfølgelig ikke. 

Men det risikerer man altså, å bli anmeldt, selv om man har betalt porto og gjort alt man skal. Så styr unna!! 

De beklager ikke engang. Har ikke ansvar for at de roter. Og betaler ikke for tapet. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...