AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Det verste jeg vet er folk som ghoster. Jeg synes det er så umodent. Og jeg burde gi blanke i de som gjør det, men klarer ikke. Vondt å bli avvist. Tips til hvordan jeg skal glemme disse? Har skjedd med to fyrer de siste to årene. Og til evt. netttroll; jeg har hverken mast eller trodd at alle er interesserte i meg. Anonymkode: 650e3...856 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Er det det verste du vet, fordi det beste du vet er å få oppmerksomhet og det er det motsatte? Anonymkode: 56ec9...4fb
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det verste jeg vet er folk som ghoster. Jeg synes det er så umodent. Og jeg burde gi blanke i de som gjør det, men klarer ikke. Vondt å bli avvist. Tips til hvordan jeg skal glemme disse? Anonymkode: 650e3...856 Måten jeg gjør det på, er at jeg lager meg ei historie om hva jeg tror har skjedd. Så velger jeg å tro på dette ca 90 %. Feks en fyr fada meg ut og deretter ghosta meg i fjor sommer. Jeg valgte å ikke mase, men trakk meg ut jeg òg. Sånn bevarte jeg min verdighet. Og så tenkte jeg på mulige scenarier. Historie: Han har sosial angst og problemer med grensesetting. Han var interessert, men ikke nok, eller noe skjedde som han ikke klarte å være åpen om. Dette kan være sant. Så ser jeg for meg at jeg sier, da setter jeg strek her, mister. Lykke til. At det er jeg som får det siste ordet Anonymkode: e9d26...708 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 Jeg har hatt avstandsforhold til en mann i førtiårene ( møtes i helg pr mnd pga særkullsbarn ). Hadde bestilt flybillett til nå i november . Plutselig goastet og blokkert på sm. Måtte ringe en slektning for å spørre om han levde. Skjønner ingenting. Ikke noe er skjedd eller sagt som skulle føre til dette. Holder på å bli gal av sorg og uvisshet. Anonymkode: d06be...131 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #5 Skrevet 18. november 2020 Det er veldig umodent, ja. Jeg har følt på lignende tidligere og det som har hjulpet meg er å fokusere på meg selv. ❤️ Jeg har ikke lenger noe behov for å oppfylle andres behov og gjøre alt for å gjøre andre fornøyd. Rett og slett brydd meg mindre, etter så mange år med dating blir jeg mer sjokkert når man ikke ghoster! 😛 Nesten litt skremmende og bra på en måte, det er sjeldne tilfeller Anonymkode: 685bc...a1a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #6 Skrevet 18. november 2020 Å ha en relasjon for så å miste det brått på den måten, er psykisk mishandling. Du må se ned på dem, som de feige, umodne neka de er. I stedet for å gruble deg ihjel på om det er noe feil med deg og hva som gikk galt. Anonymkode: 49eb2...f66 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #7 Skrevet 18. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å ha en relasjon for så å miste det brått på den måten, er psykisk mishandling. Du må se ned på dem, som de feige, umodne neka de er. I stedet for å gruble deg ihjel på om det er noe feil med deg og hva som gikk galt. Anonymkode: 49eb2...f66 I motsetning til før kontakten brytes? Anonymkode: 56ec9...4fb
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #8 Skrevet 18. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt avstandsforhold til en mann i førtiårene ( møtes i helg pr mnd pga særkullsbarn ). Hadde bestilt flybillett til nå i november . Plutselig goastet og blokkert på sm. Måtte ringe en slektning for å spørre om han levde. Skjønner ingenting. Ikke noe er skjedd eller sagt som skulle føre til dette. Holder på å bli gal av sorg og uvisshet. Anonymkode: d06be...131 Klem til deg. Anonymkode: 650e3...856 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #9 Skrevet 18. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig umodent, ja. Jeg har følt på lignende tidligere og det som har hjulpet meg er å fokusere på meg selv. ❤️ Jeg har ikke lenger noe behov for å oppfylle andres behov og gjøre alt for å gjøre andre fornøyd. Rett og slett brydd meg mindre, etter så mange år med dating blir jeg mer sjokkert når man ikke ghoster! 😛 Nesten litt skremmende og bra på en måte, det er sjeldne tilfeller Anonymkode: 685bc...a1a Så flott at du klarer det! Anonymkode: 650e3...856 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #10 Skrevet 18. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Måten jeg gjør det på, er at jeg lager meg ei historie om hva jeg tror har skjedd. Så velger jeg å tro på dette ca 90 %. Feks en fyr fada meg ut og deretter ghosta meg i fjor sommer. Jeg valgte å ikke mase, men trakk meg ut jeg òg. Sånn bevarte jeg min verdighet. Og så tenkte jeg på mulige scenarier. Historie: Han har sosial angst og problemer med grensesetting. Han var interessert, men ikke nok, eller noe skjedde som han ikke klarte å være åpen om. Dette kan være sant. Så ser jeg for meg at jeg sier, da setter jeg strek her, mister. Lykke til. At det er jeg som får det siste ordet Anonymkode: e9d26...708 Det var lurt! Vet ikke om jeg får det til, men det var et godt tips. Takk! Anonymkode: 650e3...856 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #11 Skrevet 18. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det det verste du vet, fordi det beste du vet er å få oppmerksomhet og det er det motsatte? Anonymkode: 56ec9...4fb Like du og jeg. Anonymkode: 650e3...856
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #12 Skrevet 18. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Like du og jeg. Anonymkode: 650e3...856 Nope. Ikke litt engang. Anonymkode: 56ec9...4fb
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #13 Skrevet 18. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: I motsetning til før kontakten brytes? Anonymkode: 56ec9...4fb Ghosting er vel ikke akkurat en strategi å se opp til, nei. Hvordan de var i forholder, vet jeg ingenting om Anonymkode: 49eb2...f66 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #14 Skrevet 18. november 2020 Ja det er skikkelig forvirrende når noen ghoster deg. Har opplevd det selv og jeg velger å tenke slik: Jasså du ghoster meg 😂 Takk for at du sparer meg for hjertesorg senere ved å vise meg nå at du er en umoden dritt. Hvis du ikke liker meg så er det ok, det er bare å si det -jeg dør ikke av den grunn. Menn du er ikke mann nok til si ifra. Din oppførsel viser meg bare hvordan du sannsynligvis håndterer «konflikter» i livet. Du feiger ut. Ikke akkurat attraktivt og ikke en egenskap noen kvinne ønsker seg. Det hjelper meg å tenke slik i hvertfall. Jeg møtte plutselig han som ghostet meg i køa på matbutikken og jeg latet som ingenting og var bare blid. Han så rimelig flau ut. 😂😂 Anonymkode: d2a2a...cc0 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #15 Skrevet 18. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det er skikkelig forvirrende når noen ghoster deg. Har opplevd det selv og jeg velger å tenke slik: Jasså du ghoster meg 😂 Takk for at du sparer meg for hjertesorg senere ved å vise meg nå at du er en umoden dritt. Hvis du ikke liker meg så er det ok, det er bare å si det -jeg dør ikke av den grunn. Menn du er ikke mann nok til si ifra. Din oppførsel viser meg bare hvordan du sannsynligvis håndterer «konflikter» i livet. Du feiger ut. Ikke akkurat attraktivt og ikke en egenskap noen kvinne ønsker seg. Det hjelper meg å tenke slik i hvertfall. Jeg møtte plutselig han som ghostet meg i køa på matbutikken og jeg latet som ingenting og var bare blid. Han så rimelig flau ut. 😂😂 Anonymkode: d2a2a...cc0 Way to go, girl! 😍 Anonymkode: 650e3...856 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #16 Skrevet 18. november 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det verste jeg vet er folk som ghoster. Jeg synes det er så umodent. Og jeg burde gi blanke i de som gjør det, men klarer ikke. Vondt å bli avvist. Tips til hvordan jeg skal glemme disse? Har skjedd med to fyrer de siste to årene. Og til evt. netttroll; jeg har hverken mast eller trodd at alle er interesserte i meg. Anonymkode: 650e3...856 Ghoster?? Spøker menn hos deg? 😱 Anonymkode: b2718...5a6
Virrevirrevapp Skrevet 21. november 2020 #17 Skrevet 21. november 2020 På 18.11.2020 den 19.00, AnonymBruker skrev: Ghoster?? Spøker menn hos deg? 😱 Anonymkode: b2718...5a6 Mange tar en Casper om dagen.
GrønnNellik68 Skrevet 21. november 2020 #18 Skrevet 21. november 2020 På 18.11.2020 den 15.29, AnonymBruker skrev: Way to go, girl! 😍 Anonymkode: 650e3...856 Problemet er at du lurer deg selv for å få deg selv til å føle deg bedre. Sannheten så fort han møter noen som er «rett» vil han oppføre seg helt anderledes. til ts du er bare ett menneske. D er vondt å bli avvist. D blir en aldri vant til men noen må tåle hvis man skal date online. D kommer aldri til å slutte. Men enig med deg d er feigt
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #19 Skrevet 21. november 2020 2 timer siden, Bente1234 skrev: Problemet er at du lurer deg selv for å få deg selv til å føle deg bedre. Sannheten så fort han møter noen som er «rett» vil han oppføre seg helt anderledes. til ts du er bare ett menneske. D er vondt å bli avvist. D blir en aldri vant til men noen må tåle hvis man skal date online. D kommer aldri til å slutte. Men enig med deg d er feigt Kan ikke tro at slike menn er noe å samle på uansett. De går lei til slutt. Anonymkode: a6b47...ddd
GrønnNellik68 Skrevet 21. november 2020 #20 Skrevet 21. november 2020 (endret) 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke tro at slike menn er noe å samle på uansett. De går lei til slutt. Anonymkode: a6b47...ddd Enda ei som ikke ser at de er helt anderledes til den «rette» Endret 21. november 2020 av Bente1234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå