Gå til innhold

Meitemark?

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på selvmord hver eneste dag. Har tenkt på selvmord siden ungdomskolen. Er bare så lei av livet. Klarer ikke å finne en eneste positiv ting med livet. Hva er vitsen da? Føler at jeg heller skulle ligget under jorda sammen med meitemarkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar.

Jeg har vært innlagt mange ganger. Men det hjelper ikkenoe. Er like depremert, og har like mye angst etter innleggelse.

Sist jeg var innlagt er for to måneder siden.

Jeg har alltid vært innlagt på frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar.

Jeg har vært innlagt mange ganger. Men det hjelper ikkenoe. Er like depremert, og har like mye angst etter innleggelse.

Sist jeg var innlagt er for to måneder siden.

Jeg har alltid vært innlagt på frivillig.

Unnskyld. Plutselig var jeg ikke reddelinnea. Se over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kan du ikke forsøke å ikke tenke på det da. Det er vel ikke det du egentlig vil. Jeg synes det virker som om du sliter veldig mye. Har du ordnet deg støttekontakt? går du på medisiner? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Jeg synes det virker som du liker å skrive her inne. Det er vel noe positivt? Om ikke noe stort, så er det i hvert fall noe...

Får vondt av deg, men vet ikke hva jeg skal si som kunne hjelpe. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil anbefale deg å ta en telefon til Mental Helse. Nummeret deres finner du på www.mentalhelse.no

Ingen her inne har kompetanse til å hjelpe deg slik som de kan, og på det grunnlaget stenges denne tråden.

Lykke til!

Orakel - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...