AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Hei! jeg har ett års vikariat, som er ferdig juli neste år. Jobben i seg selv er grei, men jeg mistrives så til de grader sosialt. Jeg føler meg ikke velkommen, inkludert eller satt pris på. I løpet av dagen er det mange misforståelser, dobbelkommunikasjon eller viktig informasjon som ikke blir delt - med noen, men ikke alle. Det er frustrerende å få kjeft for noe som ikke er min feil - men som kommer nettopp av dårlig kommunikasjon. Folk snakker enten ikke sammen eller over hodene på hverandre. Spørsmålet er vel egentlig hvordan jeg skal holde ut? Jeg søker jobber for å komme meg vekk... virker det rart å ha jobbet ett sted bare i 4 mnd når jeg søker? Jeg har fått mye relevant erfaring på disse korte månedene... Går med jobben hver dag med en klump i magen og gråt i halsen. Hjelp... Anonymkode: 8464b...36b 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Det skal nok gå greit om du søker jobber, ikke greit å mistrives på jobben og faktisk er det bare et vikariat. Jeg søker selv på jobber selv om jeg bare har vært på jobben i 4 måneder, er mer fordi jeg jobber med noe som ikke lyses ofte ut derfor må jeg søke mens det er jobber i min kant. Jeg er selv i en ettårig stillingå. Anonymkode: 58c84...790 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 Jeg synes ikke det virker rart i det hele tatt! Du sier jo at du har et vikariat, og de fleste ville jo søkt jobber under denne tiden så de ikke står på bar bakke når vikariatet løper ut. Det er jo bare fornuftig og det er jo gjerne noen måneders oppsigelsesfrist, så det vil ikke se ille ut. Uavhengig av dette så synes jeg det er viktig at du tenker på deg selv her, og ikke hvordan det tar seg ut. Din helse og livskvalitet er det viktigste i ditt liv. Lykke til ❤️ Anonymkode: 43c5d...dfa 4
Litenlinerle Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 Enig med de over, helse og livskvalitet er viktig! Det er karakter ved det å være ærlig og tro mot seg selv. Gjør det du føler er best for deg, livet er for bra til å bli kastet bort på klumper i magen og gråt i halsen ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 Er det bare du som opplever dette? Er det du som har problemer med kommunikasjonen? Du bør ta opp dette med verneombudet og sjefen. Misforståelser KAN skje, men det skal ikke være et daglig problem Anonymkode: c2b3e...eb9
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 Virker ikke rart i det hele tatt å søke nytt, av grunner som de andre to skriver over. Hvordan du skal holde ut der du er. Vær inkluderende selv. Kanskje er det fler som ikke inkluderes. Småsnakk med folk og være vennlig og positiv. Om du anklages for noe du ikke hadde bakgrunn for å vite, så forklare dem det. Tenker det er underlig om det KUN er dårlige mennesker på den arbeidsplassen.. Lykke til med jobbsøk 🙂 Anonymkode: 9e6cc...89e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå