Gå til innhold

Etter regnværsdager kommer solskinnsdager.

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Etter regnværsdager kommer solskinnsdager. Men når kommer solskinnsdagene mine? Når jeg har levd hele mitt liv i regnværsdager? Det bøtter ned masse regn inne i meg. Et stor foss. :sjokk::sprettoy::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Kan det være at serotonnivået ditt er lavere enn normalen? Angst og depresjoner kan i enkelte tilfeller ha fysiske årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om serotin nivået mitt er lavt. Men jeg har tatt antideppressiva og de ordner med serotinonen i kroppen. Men jeg ble ikke noe bedre av det. Har brukt flere antideppressiva jeg.

Går det ann å se at serotonin nivået er lavt? På en blodprøve? Eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest noen tidliggere innlegg av deg også.. Jeg ville anbefale at du undersøkte tilbudene dine for innleggelse enten på spesialklinikk eller via den lokale psykiatrien. Om det ikke blir et vidunder opphold som gjør deg frisk med en gang, vil du hvertfall ha mulighet til å få flere svar og tettere oppfølging..

det du sliter med er tøft og meningløst. Jeg får veldig lyst til å gi deg en stor klem og si "dette går over". Jeg antar at noen må gjøre mer for at det skal gå over enn andre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du aldri glad og avslappet? Finnes det ikke situasjoner du føler deg vel i? Har du ingen personer du kan stole på og føle deg trygg med? Har du ingenting å glede deg til?

Hva bruker du dagene til? For jeg går ut i fra at du ikke kan være i jobb siden du sliter slik. Hvis du hele dagen går alene uten noe å ta deg til, du synes alt er et ork og har ingenting meningsfylt å fylle dagen med, blir ikke da problemene dine bare forsterket? Hvis livet ditt bare dreier seg om deg som person og du i tillegg synes alt er vanskelig og kjedelig, må du vel til slutt bli veldig selvsentrert?

Det høres ut som om du har det kjempevanskelig - lykke til videre!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter regnværsdager kommer solskinnsdager. Men når kommer solskinnsdagene mine? Når jeg har levd hele mitt liv i regnværsdager? Det bøtter ned masse regn inne i meg. Et stor foss.  :sjokk:  :sprettoy:  :flau:

Synes det virker som du har kommet litt videre. Siden du tenker på solskinnsdager. Folk som er nedfor klarer ikke se lyset i enden av tunnelen. Håper du har noen du føler deg trygg på som er hos deg når du sliter. Ellers hjelper det å være aktiv finne noe å gjøre. Det kan være noe så enkelt som å tørke støv, bake rundstykker el.

Ønsker deg lykke til å håper det ordner seg for deg.

Mange klemmer til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest noen tidliggere innlegg av deg også.. Jeg ville anbefale at du undersøkte tilbudene dine for innleggelse enten på spesialklinikk eller via den lokale psykiatrien. Om det ikke blir et vidunder opphold som gjør deg frisk med en gang, vil du hvertfall ha mulighet til å få flere svar og tettere oppfølging..

det du sliter med er tøft og meningløst. Jeg får veldig lyst til å gi deg en stor klem og si "dette går over". Jeg antar at noen må gjøre mer for at det skal gå over enn andre.  :klem:

Jeg har vært innlagt mange ganger, og har gått til mange behandlere, men ingen kan jhelpe meg. Jeg har ikke blitt noe bedre etter 15 år i psykiatrien. Jeg var vært i psykiatrien i to tredjedeler av mitt liv, og det er lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hørt et ordtak om at etter regnværsdager kommer solskinnsdager. Jeg har aldri opplevd noe solskinnsdager. Hvordan er det å være glad?

Jeg klarer ikke å være trygg. Jeg er ikke trygg hjemme eller ute. Er redd uansett hva jeg gjør. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Jeg spurte deg i den tråden som ble stengt om du ikke syntes det er et lyspunkt å skrive her inne? Jeg synes det virker som du liker det... Det er i hvert fall noe...

Du er forresten veldig flink til å beskrive hvordan du har det. Det er lett å forstå hva du mener når du skriver, og du bruker bilder i skriftspråket ditt som er veldig betegnende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe lyspunkt å skriver her inne. Jeg gjør det bare fordi jeg ikke har noe annet å gjøre. Og å få tiden til å gå. Jeg kjeder meg hele tiden uansett hva jeg gjør. Jeg kjeder meg ihjæl. :tristbla::tristbla::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du noen tanker selv om hva som kunne hjelpe? Noen å snakke med eller bare noen å være sammen med?

Jeg vet ikke selv om hva som kan hjelpe. Det vet ikke behandlerne heller. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke vet. Jeg har ingen venner å være sammen med. Er så ensom. Helt alene. Men jeg tør ikke å ta kontakt med andre, og da blir det bare dumt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
reddelinnea: føler du deg bedre av å skrive inn her?

Hei.

Jeg føler meg egentlig ikke noe bedre av å skrive her. Jeg bare gjør det for å ha noe å gjøre. For å bruke opp tiden. Jeg kjeder meg sånn. Og det skal sikkert være bedre å være inne på nettet enn å ligge under dyna? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...