Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er skilsmissebarn og har vell lenge hatt veldig negativt syn til at forhold kan vare lengre enn bare noen år. Jeg leser også mye trist og tungt her på KG. Glad mennesker får råd og prøver å komme seg ut av vanskelige situasjoner, men kjenner jeg skulle likt å høre fra dem som også har det veldig fint i forhold. 

Jeg kan starte. 

Jeg elsker mannen i mitt liv. Som sagt tidligere har jeg alltid vært skeptisk til at ting varer, men for første gang i mitt liv føler jeg trygghet. Jeg føler det kan gå. Vi har god kommunikasjon, gnisten er der. Vi har bare et generelt godt samliv. Tuller mye og men kan fint også være seriøse sammen. Jeg har egenskaper han ikke har og motsatt. Selvfølgelig er ikke ting perfekt og noen ganger blir jeg irritert over små ting, men herregud, jeg ELSKER denne mannen. Jeg kjenner at han virkelig elsker meg, noe jeg lenge i livet har slitt med å føle. Han er så god mot meg og jeg håper jeg får han til å føle seg minst like elsket.

Endret av Nidarosen
La til litt ekstra :)
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig å høre ❤️

Jeg elsker så mye ved mannen min at det er bare småting som irriterer. Han er smart, snill tvers igjennom, supersexy og har gode verdier & høy arbeidsmoral. Han er en skikkelig god familiefar & han er en oppmerksom kjæreste & elsker. Og han setter stor pris på at jeg skjemmer han bort etter alle kunstens regler 🥰

Anonymkode: 8c723...d44

• Liker 1
Gjest Løpegærn
Skrevet

For en koselig tråd!

• Jeg elsker at han er så raus. Han lar meg være meg selv, fullt og helt, og tåler veldig godt når mine dårlige sider kommer frem. 
  • Jeg elsker når han tuller med meg, og han får meg ofte til å le hysterisk. Da føler jeg meg veldig nær ham.
  • Jeg elsker når han er stolt av meg, f.eks. når jeg har oppnådd noe på jobb, laget noe fint, etc. 
Skrevet

ahh er så mye jeg elsker ved mannen

Elsker måten han behandler meg på, han er så tålmodig, respektfull, kosete og kjærlig, og han liker meg akkurat som jeg er. Elsker at han er så smart og ambisøs, han har en sterk personlighet som kan sette meg litt på plass når jeg lager drama. Han passer alltid på at jeg har det bra, og føler meg alltid trygg med han. Elsker at vi kan tulle og være barnslige sammen. Og selvfølgelig elsker jeg at han er sååå sexy og deilig😍 kunne skrevet i hundre år men det holder

• Liker 2
Skrevet

Det er å mye.  Veldig fint å bli minnet på dette 🥰

Jeg elsker at ha er raus med fine ord, handlinger og tiden sin. Jeg elsker at han alltid støtter mine spørre prosjekter. Jeg elsker at han klemmer meg og sørger for at jeg føler meg trygg når jeg er på mitt aller verste. 

Men best av alt. Jeg elsker måten han ser på meg, og øynene hans viser hva han egentlig føler. Etter så mange år og den mannen gir meg fortsatt høye hjertebank når han ser meg dypt inn i øynene. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker at han: 

1. Genuint bryr seg om meg og om hvordan jeg har det. 

2. Gir meg rare små gaver som viser at han kjenner meg godt og vet hva jeg liker.

3. Tåler en dag eller to der vi begge sier så lite som mulig. Uten å dermed tro at det er "noe galt".

Anonymkode: b1890...c9c

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker at han:

Er rettferdig 

Beskyttende 

Muskuløs, kjekk, høy og mørk 

God i senga 

Modig

Snill

Ærlig 

Anonymkode: 44ecf...8e3

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker at han tjener såpass mye penger at jeg økonomisk sett kan leve et forholdsvis ubekymret liv. Tja, det er vel det hele...

#bitterogsurkjerring

Anonymkode: 875b0...89e

Skrevet

For en oppløftende tråd ❤️

Jeg elsker han av mange grunner. 

Jeg elsker at han alltid får meg til å le - selv på de tyngste dager hvor alt bare er grått. 

Jeg elsker at han ser hele meg. Han vet bare med mitt toneleie hvordan jeg har det. Selv når jeg prøver å skjule det. 

Jeg elsker at han motiverer meg, ser det gode og flinke i meg som jeg ikke alltid ser selv. 

Jeg elsker at han er stolt over meg, at han skryter av meg. 

Jeg elsker humoren hans, hvordan han tør å være seg selv, og hvordan han får alle i rommet til å føle seg bra. 

Jeg elsker utseende hans, hvordan han bærer seg selv, hvordan han tar vare på seg selv. 

Jeg elsker klemmene hans, hvordan han alltid ønsker nærhet, og hvordan han alltid får meg til å føle meg trygg. Han er bestevennen min og kjæresten min. 

Jeg kunne sikkert ramset opp en hel haug. Han er langt fra perfekt, og har sine mindre bra sider som alle andre, men for meg er han perfekt, og det tok litt tid og noen broer å krysse før jeg fant akkurat han, men alle veier som ledet meg hit var verd det, og jeg unner alle å føle en slik kjærlighet. 

• Liker 2
Skrevet

Dette burde han lest, tenker jeg, da hadde han sikkert blitt glad. Men han bryr seg ikke så mye om internettet, eller andre teknologiske duppeditter. Med mindre det er tekniske installasjoner på kjøretøy da, ledningsnett og motorer. Han kan helt fint plukke fra hverandre oppvaskmaskina hvis den ikke virker, og vipps så får han den til å virke igjen. Han er helt rå på alt sånt. Reparerer alt, forstår hvordan alt mulig fungerer og er satt sammen. Skulle gjerne hatt den hjernen hans, jeg spurte han en gang om han alltid hadde vært sånn, om han var en av de barna som plukket fra hverandre radioer og sånn da han var liten. Og da svarte han at han hadde ei sånn puttekasse, en sånn med trekanter og firkanter og rundinger, og så skal de passe oppi riktig hull. Og han presset firkanten oppi der som rundingen skulle oppi, og fikk den ikke igjennom. Men så fikk han en idé - og vipps så gikk den igjennom. Og jeg spurte: "Hvordan fikk du den igjennom?" Og han bare "Jeg henta større hammer. Den gummihammern som fulgte med var jo helt ubrukelig. Henta ordentlig hammer."

Jeg liker at han er en praktiker, en arbeidskar med store never, og at han er så sterk at han kan plukke meg opp og slenge meg over skuldra. Jeg liker at han er stor og sterk og ser skummel ut. Kan bare stirre på folk hvis de sier noe dumt, og sender dem et blikk som får dem til å begynne å bable nervøst. Artig hvor satt ut enkelte blir. Det er aldri noen som går bort til ham og begynner å prate med ham, han utstråler noe sånt som "kom deg til helvete vekk eller så graver jeg deg ned". Elsker den egenskapen. Selv blir jeg spist opp av fremmede, har visst så imøtekommende utstråling eller noe sånt. Kommer alltid fremmede bort til meg og prater, bare jeg er på butikken en tur for eksempel. Det skjer aldri med ham. Når jeg går ut med ham så får jeg også være i fred, og nå under koronaen så er jo egenskapen gull.

Liker at han er stille, at han er som boltet fast i bakken uansett hvor mye det stormer. Bunnsolid, forankret i stål. Sånn er han, og det er perfekt for meg som er høyt og lavt, hit og dit. Han har vel vist meg en ro jeg ikke visste at fantes. 

Jeg liker at han er smartere enn meg. Han sier lite, og når han først sier noe så er det gjennomtenkt. Gjerne såpass at det overrasker meg, og gir meg et helt nytt perspektiv. Ikke ofte jeg har opplevd det før. Han kan komme med svar og løsninger som bare er...genialt. I praktiske arbeidsoppgaver, og i alle utfordringene vi møter i livet sammen.

Humoren er i særklasse. Han har skarp, intelligent humor som treffer så bra at jeg har foreslått at han begynner å skrive sketsjer. Vi treffer og hverandre på interne humoroppheng som vi har gående iblant, sånn typ som man hadde med kamerater i ungdomstiden. Det liker jeg, det passer meg veldig bra. 

Han er min bestevenn, og min kjæreste. Har vært sammen i mange år, det blir vel mesteparten av voksenlivet egentlig. Kan ikke forestille meg å leve uten ham. Kan ikke forestille meg hvordan livet skulle vært uten ham i de årene som har vært heller. Vi har et kjempeharmonisk samliv, ikke likt noe jeg hadde opplevd tidligere. Vi er sjelden uenige om noe, ihvertfall ikke de viktige tingene i livet. Det bunner vel i at vi har et ganske likt grunnsyn på ting, og får den samme reaksjonen på det meste egentlig. Og så har vi stor respekt for hverandre, det tror jeg er noe av det viktigste. Behandler hverandre med respekt, har gjort det hele tiden. Gir hverandre plass, pusterom og omsorg i hverdagen. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg elsker ham så sykt mye. Han er det nydeligste mennesket jeg noensinne har møtt ❤️ 

Jeg elsker alt ved ham, irriterer meg ikke over noe. Bortsett fra at han skjærer hardt med kniven på tallerkenen så det kommer sånn ekkel lyd,

Anonymkode: e9a60...b11

• Liker 1
Skrevet

At han er tålmodig. Mer enn meg. 

At han respekterer meg og sjelden blir sint. 

At han er omsorgsfull. Kjøper ting innimellom til meg. Setter pris på at han tenker på meg. 

At vi har et bra sexliv, og prioriterer å være et par, med barn i hus. Han sender meg søte mld på jobb. 

At han får meg til å le, og trøster meg på dager jeg er langt nede. Han lytter istedet for å dømme. 

Anonymkode: 90555...e92

Skrevet

Han er veldig snill og en god far. 

Elsker at han er stor, sterk og maskulin. Løfter ting opp som de veier ingenting. Blir vel ekstra tent på han når han kommer hjem fra jakt. 😛

Han viser at han bryr seg om meg på sitt eget kjærlighetspråk. 

Vi har et godt familieliv sammen ❤️

Anonymkode: 7e191...fee

Skrevet

Heldige dere er som får det til å fungere. For min del, så sliter jeg med at jeg mister den seksuelle lysten på mannen etter 4-6 måneder. Så følger en periode der jeg føler jeg har tvangssex, og så prøver jeg å unngå det, stemningen blir elendig og så blir det slutt. Nå gidder jeg ikke gå inn i noe forhold lengre. Har det bedre alene. 

Anonymkode: 23d3b...94f

Skrevet

Jeg elsker at han er varm, kjærlig, morsom, omsorgsfull, stødig, deilig og til å stole på. Vi blir alltid glad når vi ser hverandre og har det alltid fint sammen, uansett hva vi gjør. Jeg unner virkelig alle et så godt forhold som jeg har, og jeg tenker ofte på hvor utrolig heldig jeg er❤

Anonymkode: 821f7...a9b

• Liker 1
Skrevet

Han er sexy. Han vet at han er kjekk, men i mine øyne er han vanvittig sexy, og ikke bare pga utseendet, men pga hvordan han er. Han er fantasifull, nysgjerrig og prøver nye ting. 

Han er omsorgsfull og nysgjerrig. Husker på og følger med rundt meg. Og skjer noe i livet hans, er det meg han ringer først. 

Han er smart og reflektert og liker å lære, også av meg. Han har ikke noe ego som står i veien. 

Han er morsom på en quirky måte. Vi fniser mye sammen. 

Han tar vare på kroppen sin og helsa si. Selv om han også kan ta seg en sjokolade. Er flink til å oppmuntre meg til det samme. 

Han er ærlig og saklig. I motsetning til ekser som gjerne løy smørblidt, eller lagde drama. Jeg liker ikke alltid det han sier, men jeg lurer aldri på hva han mener. Kritikken hans er konstruktiv, han vil meg vel. Og han roser mer enn han kritiserer. 

Jeg liker klemmene hans, både i gangen når han kommer inn døra og når han ligger over meg i senga. Deilig å føle meg omslutta av ham.

Han lar seg påvirke av meg. Styre av meg. 

Han har moral. Er av den typen som ikke skryter av gode gjerninger, heller. 

Han gjør dagen min bedre. Han er der for meg. 

Han er mer praktisk enn noen kjæreste før. 

Han jobber mye og står på. 

Anonymkode: ffdb0...31e

Skrevet

På godt og vondt- prøver han å forstå. Ikke alltid like vellykket. Men få ville prøvd når det kommer til psykisk sykdom. Den perioden jeg må er i, viser meg jeg må ha verdens beste mann, stå støtt som er fjell ved min side, holder i tauet så jeg ikke faller helt ned. 

Det gjør noe ekstra, det at han orker å bli med på min reise.

Ellers er han morsom og uryddig, intelligent og dum. Hjelpsom og egoist. Ja et menneske. Men noen ganger en gudommlighet.

Han blir bare bedre med årene. 

Anonymkode: 20769...69b

• Liker 1
Skrevet

Jeg er singel jeg. :)

Og jeg tror ikke så mange av dere er så lykkelig i forholdet heller, og jeg ser ikke vitsen med å prøve å ha det kjekt i en kjip situasjon heller, men så er dette KG da, stedet hvor man kan rømme fra virkeligheten.

Anonymkode: 97e9c...31e

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel jeg. :)

Og jeg tror ikke så mange av dere er så lykkelig i forholdet heller...

Vi har våre utfordringer også, men dette er en positiv tråd. Kunne egentlig skrevet mye mer positivt om kjæresten òg.

En god klem nå i morgentimene ❤

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi har våre utfordringer også, men dette er en positiv tråd. Kunne egentlig skrevet mye mer positivt om kjæresten òg.

En god klem nå i morgentimene ❤

Rimelig hensynsløst å bare anta at noen vil være kjæreste med en uten å snakke med dem engang. Så lite er deres meninger verdt. Ser du ikke at selv om en prøver å være snill, så ender en med å være fornærmende, nettopp fordi en ikke viser forståelse for andre?

Og å unngå utfordringene og grave de ned hjelper ikke, ved å fokusere på å ha det gøy, i stedet for å gjøre noe for det kjipe, så aksepterer man det kjipe og gjør det til normalen. Grunnlaget som man bygger videre på.

Altså, en blir ikke lykkeligere, en fjerner seg bare mer og mer fra realiteten og mulighetene til å faktisk bli lykkelig, uten noen løgner og fasader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...