Gå til innhold

Hvor kjøper dere bukser for lange ben?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeans finnes vel alltid forskjellige benlengder? Er andre typer bukser som er problemet?

Anonymkode: a4254...8be

Kjøpte nettopp svarte jeans på kahppal som er ekstra lange, de har alltid det, selv på cubus tror jeg 😄 

Anonymkode: 2f305...8f2

Lee har lange bein. Du må prøve dem, for de er lengre enn tommemålet skulle tilsi. Jeg er 178 og har lange bein, så må ha 36" av andre bukser, mens 35" av Lee er langt nok.

Anonymkode: 6c5d6...0e4

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeans finnes vel alltid forskjellige benlengder? Er andre typer bukser som er problemet?

Anonymkode: a4254...8be

Slett ikke alle jeans du kan finne benlengde 36" av. Må ofte lete veldig rundt og bestille fra utlandet.

Anonymkode: 6c5d6...0e4

• Liker 1

Det spørs hvor lange du må ha, men bukser finnes stort sett ikke i lengde 36 i de fleste butikker. Jeg kjøper derfor alle mine bukser på nett eller kan være heldig en gang i blant, men stort sett på nett.

Zalando har en egen tall-avdeling, men man kan også filtrere jeans etter for eksempel lengde 36.

Asos er en annen butikk jeg liker buksene til.

Ser ut som både Zalando og Asos har bukser med sleng og som er lange nok.

Anonymkode: e1373...348

• Liker 1

For meg er det motsatt, er 1.65. Synes nesten alle bukser er for lange! Når jeg finner en bukse som passer pleier jeg å kjøpe samme modell helt til de slutter å produsere den. For nysgjerrighetens skyld, dersom noen har 0 problemer med å finne bukser, hvilken høyde er dere? 

Anonymkode: b4fc1...666

• Liker 1
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For meg er det motsatt, er 1.65. Synes nesten alle bukser er for lange! Når jeg finner en bukse som passer pleier jeg å kjøpe samme modell helt til de slutter å produsere den. For nysgjerrighetens skyld, dersom noen har 0 problemer med å finne bukser, hvilken høyde er dere? 

170 cm :) Har ikke noe problem med lengden, tror at om buksa ikke har ekstra lang lengde eller er i petite er den lagd for ca 170 cm?

Anonymkode: 2f305...8f2

• Liker 1
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her! og jeg er 157

• Liker 1

Annonse

På 17.11.2020 den 22.31, Nerine_ skrev:

Jeg kjøper bare Levis, der kan du velge benlengde. Lee og andre typiske jeans merker har også valgmuligheter på bena.

Gjorde det samme selv, men syns ikke det er ok at jeg skal betale godt over tusenlappen hver gang jeg kjøper bukser, bare fordi jeg har lange ben.

Anonymkode: cd482...f9b

• Liker 1
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det samme selv, men syns ikke det er ok at jeg skal betale godt over tusenlappen hver gang jeg kjøper bukser, bare fordi jeg har lange ben.

Man får gjerne det man betaler for. Jeg kjøper heller en bukse til 1000ish som varer og sitter pent, enn å kjøpe en billigere med dårligere kvalitet. 

Noen av Levis buksene mine er flere år, har aldri hatt en "billig" jeans som varer særlig lenge. De mister formen, går opp i sømmene og sitter generelt dårligere, det er min erfaring. 

• Liker 2
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger man jo ikke. Både Zalando og andre butikker har et godt utvalg i bukser og der kan man velge den prisklassen man ønsker.

Det er egentlig ganske enkelt å finne bukser i dag hvor netthandel er en ting. Noe det ikke var da jeg vokste opp. Vet at mange synes det er kjipt at man ikke finner bukser i fysisk butikk, men butikkene tar inn det de selger mest av. Kjipt for oss som har en kropp som enten er for "lang" eller for "kort" :)

Av og til skjønner jeg ikke helt hva enkelte klager over. Påstår at det ikke er mulig å finne bukser. Det er jo det selv om man må på nett for å finne det. I hvert fall om man "bare" må ha 36 i lengde.

Anonymkode: e1373...348

• Liker 1
Annonse
7 timer siden, Nerine_ skrev:

Man får gjerne det man betaler for. Jeg kjøper heller en bukse til 1000ish som varer og sitter pent, enn å kjøpe en billigere med dårligere kvalitet. 

Noen av Levis buksene mine er flere år, har aldri hatt en "billig" jeans som varer særlig lenge. De mister formen, går opp i sømmene og sitter generelt dårligere, det er min erfaring. 

Hadde vært enig hvis jeg hadde bedre råd, og lårene mine ikke gnisset hull i buksene etter ca 6 mnd ;) 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må også det, fordi jeg er lav😐

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...