Gå til innhold

Knulling er oppskrytt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inn og ut et hull. Temmelig oppskrytt spør du meg. Flere enige?

Anonymkode: 52993...13f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som dyrene. Fy!:fnise:

Erotikken, derimot, er undervurdert.

• Liker 3
Skrevet

Enig. 

Anonymkode: 65d70...1f0

Skrevet

Nei? Jeg synes det er fint å dele et intimt øyeblikk med et menneske jeg er glad i! Dog er sex så mye mer en «knulling inn og ut et hull» også da. La meg tippe, du er kvinne og kan ikke oppnå vaginalorgasme?

• Liker 1
Skrevet

For min del kan knulling være alt fra aldeles fantastisk, til nokså kjedelig og stusslig. Om dama er skikkelig kåt, og ikke har vanskelig for å komme, er knulling skikkelig digg. Men om hun derimot er av den mest utbredte, tungpulte og håpløse sorten, blir knulling en ganske så meningsløs aktivitet.

Skrevet

Kommer an på partneren, med noen står jeg heller over da det er mer fælt en godt, mens med andre er det ganske undervurdert. 

Anonymkode: 046f8...598

Skrevet

Knulling er deilig og godt.

Anonymkode: 40d19...a76

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er deilig å penetrere ei fitte med min store harde kuk. 😍

Anonymkode: 0205e...ee6

Skrevet

Enig med deg ts. Det er overvurdert. 

Anonymkode: 7792b...71a

Skrevet
5 minutter siden, Resignert skrev:

For min del kan knulling være alt fra aldeles fantastisk, til nokså kjedelig og stusslig. Om dama er skikkelig kåt, og ikke har vanskelig for å komme, er knulling skikkelig digg. Men om hun derimot er av den mest utbredte, tungpulte og håpløse sorten, blir knulling en ganske så meningsløs aktivitet.

Du høres ut som du er skikkelig dårlig i senga. Egoistisk i senga er ikke en bra ting. Ikke rart at du opplever dette som et problem da ihvertfall...

Anonymkode: 5229a...6a0

• Liker 3
Skrevet

Kjell-Bjarne er meget uenig med deg, ts!!!

Anonymkode: 978ca...3de

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på partneren, med noen står jeg heller over da det er mer fælt en godt, mens med andre er det ganske undervurdert. 

Anonymkode: 046f8...598

Jepp.

Anonymkode: a7d02...5fd

Skrevet

Hva slags sex er det du har, hvis du mener det bare er inn og ut med kuken? er jo så mye mer enn det.. intimitet og nærhet og masse andre ting en kun kuk i fitte🤔

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg synes det er undervurdert. Av mange kvinner spesielt. 

Likevel må jeg jo innrømme at det har vært temmelig bortkastet tid med en del menn. Mann som virkelig kan det derimot... ♥️

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Du høres ut som du er skikkelig dårlig i senga. Egoistisk i senga er ikke en bra ting. Ikke rart at du opplever dette som et problem da ihvertfall...

Jeg er definitivt ikke opptatt av å komme selv, men desto mer opptatt av å gi damene orgasme. Hvis de da er innrettet som flertallet kvinner, kommer de jo ikke av knulling. Og da blir jo knulling en heller tam og meningsløs affære for min del. Da kan jeg mye heller f.eks slikke til hun kommer. Og bare stå over hele knullingen. Funker det ikke, så funker det ikke, og er stort sett poengløst.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Resignert skrev:

Jeg er definitivt ikke opptatt av å komme selv, men desto mer opptatt av å gi damene orgasme. Hvis de da er innrettet som flertallet kvinner, kommer de jo ikke av knulling. Og da blir jo knulling en heller tam og meningsløs affære for min del. Da kan jeg mye heller f.eks slikke til hun kommer. Og bare stå over hele knullingen. Funker det ikke, så funker det ikke, og er stort sett poengløst.

Du høres uansett ganske egosentrisk ut når du skriver "tungpult og håpløs". 

Som om det er dama sin feil at hun ikke kommer. 

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes jo heldigvis mange andre typer sex som ofte fungerer bedre. Oralsex gjør det ofte enklere å gi kvinner orgasme. Man kan leke med leketøy i vagina og analt, massere bryster, etc.

Sex må ikke være et evig inn-ut.

Anonymkode: 4877a...961

Skrevet
4 timer siden, Resignert skrev:

Det er jo en definisjonssak hva som "funker". Det er da ikke slik at alle seksuelle aktiviteter som ikke medfører orgasme for begge to er poengløst. Da kunne jo kvinner som trenger stimuli av klitoris for å oppnå orgasme, like gjerne bare droppe menn og utelukkende benytte leketøy for klitorisstimuli. Høres nokså kjedelig ut, spør du meg ;) 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom det er konklusjonen, er det kanskje på tide å innse at man ikke passer godt sammen med partneren?

Det er kanskje også noe å hente på å se på knulling som litt mer enn å gli inn og ut av et hull?

Skrevet

Vil nå heller si at det er undervurdert men vi er nå alle forskjellige. Du får prøve noe annet hvis penetrering ikke er din greie.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...