AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Han er helt fantastisk, det er ingen tvil om det. Jeg er heldig som har han, det er det ingen tvil om. Likevel så lurer jeg på om forholdet er rett for meg. Jeg er 22 år gammel og har vært sammen med han siden jeg var 18. Han er 26 år. Jeg var syk alle ungdomsårene mine og han var min første kjærlighet. Han på den andre siden hadde rukket flere kjærester og flere ons. Jeg føler meg selvstendig nå, jeg føler at jeg vil oppleve noe annet enn det jeg gjør nå. Nå er det skole og jobb 8-16 hver dsg, trening er ferdig 18 og i tre timer ser jeg serie på serie alene. Fredager kjøper vi en flaske vin eller to og ser på film. Lørdag og søndag er vi hver for oss. Jeg elsker han, han er virkelig god. Likevel kjenner jeg et savn etter å oppleve.jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen med lignende erfaring? Hva angrer dere på, hva angrer dere ikke på? Anonymkode: af3e4...063
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Dere tilbringer kun fredagslvelden sammen? 🤔 Du vil få svar av alle type mennesker her, det er de som slo opp og aldri fant seg ny, de vil si du gjør feil i å slå opp. Så er det de som slo opp og fant drømmemannen, de vil si at du må komme deg bort. Men hva vil du? Anonymkode: b9051...a19 1
PM75 Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 Hvorfor finner dere ikke på flere spennende ting sammen?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 1 minutt siden, PM75 skrev: Hvorfor finner dere ikke på flere spennende ting sammen? Si det du .. Jeg vil skylde på korona, men vi var ikke flinke til det før heller. Jeg er ei aktiv og nysgjerrig kvinne, men han avslår mine forslag fordi han er sliten av jobb og vil se YouTube/game. Jeg forstår at han er sliten, men vi har så ulike måter å lade opp på! Jeg lader opp av å dra ut av huset og dra på fest/fjelltur/kino/museum/middag/tur osv. Han lader opp av å være helt alene og gjøre sin greie. Jeg trenger det sosiele., Både med venner og kjæreste Anonymkode: af3e4...063
PM75 Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si det du .. Jeg vil skylde på korona, men vi var ikke flinke til det før heller. Jeg er ei aktiv og nysgjerrig kvinne, men han avslår mine forslag fordi han er sliten av jobb og vil se YouTube/game. Jeg forstår at han er sliten, men vi har så ulike måter å lade opp på! Jeg lader opp av å dra ut av huset og dra på fest/fjelltur/kino/museum/middag/tur osv. Han lader opp av å være helt alene og gjøre sin greie. Jeg trenger det sosiele., Både med venner og kjæreste Anonymkode: af3e4...063 Et langvarig forhold som deres trenger litt input med felles opplevelser & utvikling. Kanskje du kan prate rolig med han om hva du tenker, så kan dere finne på noe sammen innimellom?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 2 minutter siden, PM75 skrev: Et langvarig forhold som deres trenger litt input med felles opplevelser & utvikling. Kanskje du kan prate rolig med han om hva du tenker, så kan dere finne på noe sammen innimellom? Jag har prøvd det, men det var midt i korona og da var det unnskyldningnen og det blir det nok også nå. Jeg skulle bare ønske at han kunne bli med på telttur eller vanlig tur nå. Jeg skal prøve å snakke med han. Takk:) Anonymkode: af3e4...063
PM75 Skrevet 17. november 2020 #7 Skrevet 17. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jag har prøvd det, men det var midt i korona og da var det unnskyldningnen og det blir det nok også nå. Jeg skulle bare ønske at han kunne bli med på telttur eller vanlig tur nå. Jeg skal prøve å snakke med han. Takk:) Anonymkode: af3e4...063 Lykke til 🤞
Litenlinerle Skrevet 17. november 2020 #8 Skrevet 17. november 2020 (endret) Tror det er helt vanlig å føle på det du føle nå ts Du sier du vil oppleve noe annet enn det du gjør nå. Se for deg om du skulle blitt sammen med en anna fyr, etter hvert ville nyforelskelsen der også avta, og forholdet deres ser kanskje likt ut som forholdet ditt gjør nå... eller ser du for deg at du ville funnet deg en fyr som var mer ekstrovert og som du ville trivdes bedre med i det lange løp? Ingen kan si hva som er rett for deg å gjøre...men vi kan sette igang noen refleksjoner hos deg... Men hvis jeg hadde vært deg ville jeg gjort en skikkelig innsats ved å først ta dette opp på en velment og fin måte med kjæresten din (forklare dine behov/følelser, fremfor hans mangler😛), og kanskje skrive ned en plan for hva dere kan finne på sammen i helger/ettermiddager. Det behøver vell ikke være all verdens, kanskje han har noen gode ideer? For min del hadde det hold med å lage en god middag/dessert sammen, gå ut i nærområdet, trene sammen, spillkveld osv... kanskje dere kan begynne å game sammen?😄 Endret 17. november 2020 av Litenlinerle
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #9 Skrevet 18. november 2020 Høres ut som forholdet er på vei til å gå den gale veien, så med mindre du er helt ærlig med kjæresten din, så vil dette bli et avsluttet forhold om en stund til. Si det er helt greit han har alene tid og chiller på sin måte for å lade batterier, men at du virkelig har behov for å slå deg løs mer sammen med han utenfor husets vegger. Si du føler behov for mer spenning og sprell, og at du vil han skal joine. Ellers lag en lang liste over alt det du kunne tenkt finne på sammen med kjærsten din i tiden fremover. Sett deg ned ved siden av ham og vis han listen og si at dette vil du at dere to skal gjøre sammen. Si til han at dere er ikke gamlinger enda så dere må finne på mer gøy sammen mens han holder lista. Anonymkode: a4b3e...631
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå