Gå til innhold

Kvinneguiden er stort sett et forum for miserable husmødre som ikke er fornøyd med livet sitt og derfor prøve å dra andre ned i driten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du deg truffet, så er det akkurat DEG jeg snakker om! Dere sitter her og leter etter feil for å få noe å kverulere om virker det som. Noen skriver innlegg som kanskje DU synes er helt idiotisk, men det betyr ikke at det er idiotisk for alle andre og dere trenger ikke å angripe andre bak anonym fordiom. Jeg har flere ganger sett at personer har blitt angrepet av andre her inne bare fordi dem ikke deler samme mening. Ingen spørsmål er dumme, lurer man på noe så må man få lov til å spør uten å få hat mot seg og mener man noe så kan man vel si det uten at man skal få en hel bok med dritt? Tenk litt over hva du skriver på nett, du vet ingenting om personen bak innlegget. Det er veldig mange her inne som tillatter seg å skrive hva som helst. Dere burde tenke dere godt om og skjerpe dere! Synes synd på de som blir angrepet av dere! Vi alle burde bli snillere mot hverandre her inne. Hva er vitsen med å dra ned et annet menneske? Kommer nok ikke til å være så mye aktiv her inne lenger, synes dette går alt for langt. 

Anonymkode: 6fd24...572

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei nei, farvel da. Du blir sikkert ikke savnet.

Anonymkode: f0c57...b75

• Liker 5
Skrevet

Det merkelige er jo at folk som skriver slikt som ts her, er ofte de som ikke klarer å se ting på mer enn 1 måte. 

Med mengden av slike hat innlegg som dette, tror jeg faktisk det er på tide å få ungdommen tilbake på skole.Kan umulig være psykisk sunt det de driver med her inne.

Anonymkode: c2046...c11

• Liker 6
Skrevet

🤦‍♀️

Anonymkode: 7c62b...114

• Liker 2
Skrevet

Ja , det er mye frustrasjon her inne ! Men du bør se forbi de. Mange er svake sjeler som er misfornøyd med tilværelsen. Lite intelligens og dårlig oppdragelse er fellesnevner for de. De angriper andre på nett for å føle seg bedre selv. 

Uten sammenligning forøvrig blir det som Eivind Trædal «mdg» eller Trump på twitter med personangrep istedenfor sak og selvfølgelig ingen respekt for at andre kanskje har andre meninger elle vinklinger. 

Anonymkode: fb2f5...0a6

• Liker 5
Skrevet

Sånn er det med internett generelt, folk er mye tøffere i trynet når de kan gjemme seg bak en skjerm og spesielt når de er anonyme. Synes noen ganger det er skremmende hvordan folk uttaler seg og hvor mye stygt som blir sagt. Leser ikke kommentarfelt på feks nyhetssaker som blir delt på Facebook lenger, og tenker ofte at jeg må slutte med Kvinneguiden også. Det er jo litt synd, fordi det kan oppstå mange gode diskusjoner her, og jeg blir så glad når jeg ser folk hjelpe og støtte hverandre. Men det har definitivt sine negative sider, som påvirker hvordan jeg ser på verden og menneskene rundt meg. Begynner noen ganger å lure på om jeg har venner og bekjente som fremstår som snille gode mennesker irl, men kanskje sitter hjemme og spyr ut av seg galle på et anonymt forum eller i et kommentarfelt. 

Anonymkode: c78c5...fdc

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker også ofte at her må det sitte mange misfornøyde sjeler. Vet ikke om det renser opp litt å finne noen å være ekkel mot på nett? Muligens. 

Anonymkode: 18ac9...791

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler du deg truffet, så er det akkurat DEG jeg snakker om! Dere sitter her og leter etter feil for å få noe å kverulere om virker det som. Noen skriver innlegg som kanskje DU synes er helt idiotisk, men det betyr ikke at det er idiotisk for alle andre og dere trenger ikke å angripe andre bak anonym fordiom. Jeg har flere ganger sett at personer har blitt angrepet av andre her inne bare fordi dem ikke deler samme mening. Ingen spørsmål er dumme, lurer man på noe så må man få lov til å spør uten å få hat mot seg og mener man noe så kan man vel si det uten at man skal få en hel bok med dritt? Tenk litt over hva du skriver på nett, du vet ingenting om personen bak innlegget. Det er veldig mange her inne som tillatter seg å skrive hva som helst. Dere burde tenke dere godt om og skjerpe dere! Synes synd på de som blir angrepet av dere! Vi alle burde bli snillere mot hverandre her inne. Hva er vitsen med å dra ned et annet menneske? Kommer nok ikke til å være så mye aktiv her inne lenger, synes dette går alt for langt. 

Anonymkode: 6fd24...572

Helt enig med deg. 🙂 Påfallende mye grums og bitterhet her inne. 

Anonymkode: ec3b6...090

• Liker 3
Skrevet

Sett en del av det sjøl, men egentlig er det ikke noe å bry seg om og heller ikke vits å mate trollene. Selvsagt treffer det ofte nerver, men ingen vits å kaste bort tid og energi på. 

• Liker 2
Skrevet

Du generalasierer på et forum hvor du selv er medlem 🤦🏼‍♀️ Velkommen i klubben

Forøvrig er ingen ting som å møte seg selv i døra

Anonymkode: 410f0...55d

• Liker 6
Skrevet

Ja, det er en del bitre mennesker på kvinneguiden.

TS virker derimot å være det helt motsatte. RS virker som en gledesspreder som leter etter det fine og vakre i livet, situasjoner og mennesker hen møter. Som oppsøker og sprer glede og alltid ser glasset som halvfullt. (ironivarsel)

Anonymkode: 0344c...062

• Liker 9
Skrevet

Og likevel sitter du her TS. Bak en AnonymBruker. 

Ha en finfin dag videre!💖

• Liker 3
Skrevet

Det er en greie på kg å kritisere ts. Kansje kommer man til kg når man kjeder seg? En fint nyttårsfortsett er å være greiere på kg. Kansje det hadde vært noe. Spre litt mer lys og gode stemninger i verden.vi trenger det nå.

Anonymkode: 1b708...83c

• Liker 2
Skrevet

Nå må du ikke glemme mislykkete, mannlige humorister. De utgjør også en stor brukergruppe her.

Anonymkode: 514c7...65e

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en greie på kg å kritisere ts. Kansje kommer man til kg når man kjeder seg? En fint nyttårsfortsett er å være greiere på kg. Kansje det hadde vært noe. Spre litt mer lys og gode stemninger i verden.vi trenger det nå.

Anonymkode: 1b708...83c

Amen ✌👏

Anonymkode: ec3b6...090

Skrevet

Det der er bare en bitteliten del av KG. Det er et flott forum med mange forskjelluge kategorier.

Lett å få hjelp når man lurer på noe etc. Her går det i barn, familie, jobb, utdannelse, økonomi, hus/hjem etc.

Det er alt dette de fleste innleggene handler om. 

Anonymkode: 6bead...489

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tenkt på dette mange ganger og er helt enig med deg ts. Er ikke ofte her lengre pga så mye negativitet og rett og slett angrep på hverandres meninger og syn på ting. Hvorfor er vi ikke mer saklig? Hvorfor viser vi ikke mer respekt for hverandre? Virker som mange ikke forstår at personen bak mobilskjermen er et ekte menneske med ekte følelser. 

Jeg får skikkelig Karen vibe av mange folk på KG. Siden skulle nesten skiftet navn til karenguiden.no

Anonymkode: 73ff1...b73

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det der er bare en bitteliten del av KG. Det er et flott forum med mange forskjelluge kategorier.

Lett å få hjelp når man lurer på noe etc. Her går det i barn, familie, jobb, utdannelse, økonomi, hus/hjem etc.

Jeg er også enig i at det kan være flott her men hjelpes så mange negative mennesker som virkelig ønsker å starte konflikter. De kunne vi hatt mindre av. 

Anonymkode: 73ff1...b73

Skrevet

Det er mange psykisk syke og ustabile er inne. Bare å se fordi.. 

Anonymkode: 4974d...96f

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Enig i at det er mye bra her, synes KG er et flott forum spesielt når man trenger litt praktiske råd.

Men det er også mye gørr. Spredt ut over hele forumet. Enkelte grupper ser også ut til å være populære å rakke ned på - uføre, kvinner (og menn), innvandrere og bloggere/influencere. Man ser virkelig folk på sitt verste når man leser tråder som omhandler disse gruppene.

Anonymkode: ff0cd...28e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...