Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ha mensen under laparoskopi? Prøver å Google meg frem til det, og da virker det som det ikke er noe problem. Men i brevet som kom fra sykehuset stod det at pasienter som ble utredet for barnløshet kan ha påfølgende menstrasjon.. Jeg venter mensen på operasjonsdagen 😳

Anonymkode: ef757...83e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

**ikke kan ha pågående**🙈

Skrevet

Hva er det du skal operere/utrede? I all den tid jeg hadde kirurgisk praksis gjorde jeg klar mange menstruerende kvinner for lapraskopi, og aldri var det snakk om at det skulle være et hinder.  

Anonymkode: b9923...d5c

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er det du skal operere/utrede? I all den tid jeg hadde kirurgisk praksis gjorde jeg klar mange menstruerende kvinner for lapraskopi, og aldri var det snakk om at det skulle være et hinder.  

Skal fjerne endometriose og fjerne en tett eggleder 

Skrevet

Jeg kan ikke svare deg 100 % sikkert, men hvis du googler på engelsk virker det som at det ikke er noe problem. Ring sykehuset/dagkirurgi for sikkerhets skyld. 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke svare deg 100 % sikkert, men hvis du googler på engelsk virker det som at det ikke er noe problem. Ring sykehuset/dagkirurgi for sikkerhets skyld. 

Tenker å ringe de, men ble litt stressa nå så håpa noen visste 😊

Skrevet

Jeg hadde menstruasjon når jeg ble operert for endometriose, det var ingen problem. Men ikke bruk tampong, for de måtte inn der med et instrument for å kunne bevege på livmora. 

Anonymkode: b7a22...922

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...