Gå til innhold

Negativ test 10 dpo, noen som har testet positiv etter dette?

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg fikk idag helt blenda test, 10dpo. Er det noen som har opplevd å ikke få antydning til strek 10 dpo men fortsatt testet positivt etter dette? Eller er alt håp ute?😅 Hadde SÅ mye tro på at det klaffet denne måneden. 

Anonymkode: 5bc8e...37b

Fortsetter under...

7 minutter siden, Misanthropis skrev:

Hvis du vet sikkery når el var, så er det lite sannsynlig dessverre.

aldri opplevd det selv, og de som får «sen positiv» har som oftest hatt forskjøvet el. 

Nei har ikke testet EL, bruker bare app der den beregner ca EL ut ifra når jeg har mensen.. 

Les bruksanvisningen til testen. Om det er en vanlig graviditetstest, er den beregnet for å brukes fra og med dagen du forventer mens, og er 99% sikker på det tidspunktet. Er det en tidligtest, står det sannsynligvis i bruksanvisningen hvor stor andel gravide kvinner som tester positivt så og så mange dager før forventet mens. 

Anonymkode: 61e65...ad5

• Liker 2

Annonse

10 DPO er fremdeles tidlig. Husk at egget skal ha tid til å feste seg og så skal kroppen ha tid til å danne nok hormoner til at det slår ut på en test. Med første testet jeg positivt 9 DPO (og det er tidlig), mens med nr 2 testet jeg ikke positivt før 13 DPO. Jeg var 100% sikker på EL begge gangene. 

• Nyttig 1

Jepp helt blenda 10 dpo. Men var gravid likevel 😊 begynte å bli svakt positiv dagen før jeg skulle ha menstruasjon. Og øke litt og litt med dagene. 

Anonymkode: 43411...aa6

• Nyttig 1

Hvilken test bruker du? 

Jeg tok babyplan tidlig test 9dpo, 10dpo, 11dpo og 12 dpo. Blendahvit hver dag. Men følte meg gravid. Symptomer var allerede kommet. 12 dpo tok jeg en clear blue digital ved lunsjtider. Tsr ellers alltid med morgenurin. Denne viste gravid 1-2 uker. Dagen etter, 13dpo, dagen før IKM ble babyplan tidligtest svaaaaaaak positiv :)

Så det er enda håp for deg 🤩

• Nyttig 2

Annonse

20 minutter siden, supernaturalfan skrev:

Hvilken test bruker du? 

Jeg tok babyplan tidlig test 9dpo, 10dpo, 11dpo og 12 dpo. Blendahvit hver dag. Men følte meg gravid. Symptomer var allerede kommet. 12 dpo tok jeg en clear blue digital ved lunsjtider. Tsr ellers alltid med morgenurin. Denne viste gravid 1-2 uker. Dagen etter, 13dpo, dagen før IKM ble babyplan tidligtest svaaaaaaak positiv :)

Så det er enda håp for deg 🤩

Jeg tester med babyplan strimmel, vanlige tester. Krysser fingrene 😊 TS

• Liker 1
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tester med babyplan strimmel, vanlige tester. Krysser fingrene 😊 TS

Ja altså, om du tester med vanlige tester, så er de ikke designa til å slå ut før IKM. Så da ville jeg tatt det helt med ro, og testet igjen om noen dager. 

Anonymkode: 61e65...ad5

• Liker 1
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...