Gjest Cassiopeia ikke innlogget Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Mener å ha lest i bruksanvisningen (har den ikke for hånden her) at man kan benytte ipod som lagringsmedia for filer. Saken er at jeg har kjøpt ny pc, og trenger å overføre en del musikk, word-filer etc fra den gamle maskinen til den nye. Kan jeg bruke ipod minien min til dette? Og hvordan (om noen har bruksanvisningen i nærheten)? Hvis ikke dette går, hvordan kan jeg lettest overføre filer fra den gamle pcn til den nye?
Gjest gjesten Skrevet 3. august 2005 #2 Skrevet 3. august 2005 Har ikke en ipod selv men denne hjelper kanskje (trykk på "Learn More" linken under bildet) http://www.apple.com/support/ipod/tutorial...tarted_t11.html
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 iPoden er treig og ikke helt til å stole på som lagringsmedia mener nå jeg. Jeg ville heller investert i en ekstern harddisk hvis du trenger backup av filer (noe du så absolutt bør gjøre!). Søk litt rundt på nettet på nettbutikkene, så finenr du en ekstern harddisk til ikke så mange kronene. Og jeg kan love deg at det er verdt det å alltid ta jevnlig backup, før eller siden tar harddisken på maskina di kvelden, og litt for ofte skjer dette før du har tenkt på skikkelige backup-løsninger
Cassiopeia Skrevet 4. august 2005 #4 Skrevet 4. august 2005 iPoden er treig og ikke helt til å stole på som lagringsmedia mener nå jeg. Jeg ville heller investert i en ekstern harddisk hvis du trenger backup av filer (noe du så absolutt bør gjøre!). Søk litt rundt på nettet på nettbutikkene, så finenr du en ekstern harddisk til ikke så mange kronene. Og jeg kan love deg at det er verdt det å alltid ta jevnlig backup, før eller siden tar harddisken på maskina di kvelden, og litt for ofte skjer dette før du har tenkt på skikkelige backup-løsninger ← Takk for tipset, en ekstern harddisk er på ønskelista. Men jeg har verken råd til eller tid til å vente på en ekstern harddisk fra nettbutikkene akkurat nå (den gamle pcn skal overlates til noen andre over helga). Det jeg trengte akkurat nå var et lagringsmedia som er litt større enn min 128 mb usb-pinne, for å få overført de filene. Så må jeg ta den eksterne harddisken når studielånet kommer.
Cassiopeia Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 Har ikke en ipod selv men denne hjelper kanskje (trykk på "Learn More" linken under bildet) http://www.apple.com/support/ipod/tutorial...tarted_t11.html ← At jeg kunne glemme at bruksanvisningen ligger på nettet! Takk for påminnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå