Gå til innhold

I morgen våkner du opp som det motsatte kjønn

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hva er det første du gjør ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriker. Sorry, vil ikke være mann, ikke for en dag engang..

Skrevet

Tar meg en runk. :ler: Oj, det var litt drøyt?

Hm... Tror ikke jeg hadde gjort noe annerledes annet enn å utforske kroppen. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror jeg ville testa hvor kocky det er mulig å være på jobben og sånt, og komme seg unna med det ved at folk bare synes jeg er en kul kis 🤷‍♀️

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
3 minutter siden, Rant skrev:

Tar meg en runk. :ler: Oj, det var litt drøyt?

Hm... Tror ikke jeg hadde gjort noe annerledes annet enn å utforske kroppen. 

Vel, drøyt og drøyt. Selv ville jeg funnet ei dame å ha sex med for å se hvordan det er....:ninja:

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Hadde vært mest spennende å hatt samleie, for å kjenne hvordan det er for damer. Helst sjekket myten om g-punkt, og multiorgasmer. :nigo: Må jo prøve det som er gøy. 

Skrevet
4 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Hadde vært mest spennende å hatt samleie, for å kjenne hvordan det er for damer. Helst sjekket myten om g-punkt, og multiorgasmer. :nigo: Må jo prøve det som er gøy. 

Det er ingen myte. :) 

• Liker 4
Skrevet
4 hours ago, Daryl Dixon said:

G-punktet er bare en del av en annen struktur, hvilken er ikke leger helt enige om, men clitoris virker jo sannsynlig. Multiorgasme kan du gjøre som mann også, vi er biologisk veldig like vesener, vi kan gjøre mye av det samme.

Jeg ville handlet klær uten at den ansatte henvender seg til kona mi i stedet for meg... 🙂

• Liker 2
Skrevet

Hadde nok prøvd å ta over verden. Det samme som jeg gjør hver dag 😇 Hadde nok lyktes bedre som mann, siden likestillingen er en stor vits. Skulle gjerne hatt flere dager som mann til dette prosjektet, får jeg bare en dag? 

Og generelt, hvis jeg hadde fått en dag med et helt annet utseende så kunne jeg jo alltids ranet en bank også.

• Liker 2
Skrevet

Ringt legen og så gått og lagt meg igjen i påvente av at det skulle gå over. 

Skrevet

Banner. Sjekker anatomien. Lurer på om jeg skal sitte eller stå og tisse. Banner mer, da jeg innser at ingenting av klær og sko passer. Lurer hardt på hva slags navn jeg vil ha.

• 1 år senere...
Skrevet

Da hadde jeg droppet matlaging, husarbeid, satt meg ut i sola med en kaffekopp og tenkt at samboer helt sikkert ordner alt fra nå av😆

• Liker 5
Skrevet
lurven skrev (6 timer siden):

Begynner å grine uten grunn

😂

Skrevet

Søker jobb jeg ikke er kvalifisert for. 4 av 10 kriterier er nok å innfri ass. 

• Liker 4
Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Søker jobb jeg ikke er kvalifisert for. 4 av 10 kriterier er nok å innfri ass. 

Surrogatmor?

Gjest Ghostface
Skrevet (endret)

Hadde blitt letta. For å være mann er jo mye lettere. Slippe å bruke bh og slikt.

Endret av Ghostface
Skrevet
lurven skrev (22 minutter siden):

Surrogatmor?

hæ? Søker jeg det? Oi

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

hæ? Søker jeg det? Oi

Hvis du var mann kunne du ikke søkt på jobb som surrogatmor. Selv om du oppfyller 8 av 10 kriterier

Skrevet
lurven skrev (Akkurat nå):

Hvis du var mann kunne du ikke søkt på jobb som surrogatmor. Selv om du oppfyller 8 av 10 kriterier

Sånn ja! Hadde nok søkt lederjobb. Alle mennene på studiet mitt popper opp med sjefsstillingene sine på min insisterende LinkedIn

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...