Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri/sjokolade/potetgull/is

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte spiser du godteri/sjokolade/potetgull/is ol? 

Har du en fast dag i uken? Noen få ganger i året? Aldri? Spiser du det når du har lyst på? Og i så fall hvor ofte er det? 

Jeg lurer på hva som er vanlig. Selv spiser jeg smågodt flere dager i uken, gjerne hver dag. 

Anonymkode: fb6f0...084

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor ofte.

• Liker 4
Skrevet

Hver dag

Anonymkode: 16dff...daa

• Liker 6
Skrevet

Jeg kutta ut sånne ting for lenge siden. Sjokolade av og til men ikke med sukker. Jeg er nok ikke innfor normalen da. 

Spiser det jeg har lyst på ja, men ofte består det av stekt kylling eller noe 😍 er på lavkarbo og trives med det. 

Anonymkode: 6329b...a8a

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiser et par knekk 86% sjokolade hver dag. Ellers spiser jeg aldri annet godteri eller søtsaker. Drister meg til litt popcorn en gang i blant.

Anonymkode: 5bb40...ca3

• Liker 1
Skrevet

På ferie, i høytider ol, men ikke til vanlig. Ca 5-6 ganger i året, is spiser jeg kanskje 1 gang per uke så lenge sommeren varer

Anonymkode: 20aaa...d62

• Liker 1
Skrevet

Aldri.

Anonymkode: 46c59...67d

Skrevet

Jeg er karbohydratjunkie. Så holder meg unna sukker, mel, ris, potet og pasta fra mandag til fredag. Så gafler jeg i meg lørdag og søndag. 

Kan leve godt uten,men det kreves at ingeting av det kommer i hus ( aldri lyst på ute). Og jeg kan faktisk ikke nekte andre slikt. Ergo en enighet om at visse ting ikke er i hus før lørdag.

Anonymkode: 14513...c20

• Liker 1
Skrevet

Spiser når jeg har lyst på. Et par dager i uken kanskje. Driver med periodisk faste, og etter jeg begynte med det har mengdene jeg har lyst på regulert seg ned av seg selv. Spiser det kanskje like ofte, men trenger veldig mye mindre før jeg er fornøyd. Kanskje bare en neve eller to med chips, 3-6 ruter sjokolade etc. 

Anonymkode: 7f640...8f4

Skrevet

Hver dag.

Anonymkode: 255fc...305

• Liker 2
Skrevet

Det har blitt litt mer nå i høst. Kanskje annenhver dag. 

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

godteri/sjokolade/potetgull/is ol?

Nesten aldri,  nesten aldri, Ofte-sjeldent, og sjeldent...

Har ikke faste dager for "potetgull/snÆckserier". Det spiser jeg når jeg får lyst på det...  Kanskje en til to gang i måneden på vinteren, og opp til flere ganger i uka på sommeren... :vetikke:

Skrevet

Annenhver måned kanskje. 

Anonymkode: 57b5a...48e

Skrevet

Fra 0 til 7 dager i uken.

• Liker 1
Skrevet

Flere ganger i uka. Går mest i lakris da, og en troika innimellom. Jeg har søtsug HELE tiden. Rasker ofte med meg en pastilleske når jeg er på butikken. Prøver å holde meg til matkasse og levering av mat, da klarer jeg å holde meg unna. Eier ikke viljestyrke ellers. 

Anonymkode: a2150...1d4

• Liker 1
Skrevet

Omtrent hver dag.

Har allikevel klart å gå ned over 85 kg. ;)

• Liker 4
Skrevet

Fredag og lørdag. Også kanskje litt rester søndag? Popcorn kan jeg unne meg når som helst i uken, men det er unntaksvis. Potetgull forsøker jeg å styre unna, for det er det jeg liker aller best. Nachochips med dip er tilstede her i huset, så det hender det blir gaflet litt av, men får som regel dårlig samvittighet da. Is spiser jeg nesten daglig om sommeren, men lite om vinteren. 

Skrevet

Uff spiser sjokolade hver dag. Mye. Har mareritt om diabetes, men klarer ikke la vær å kjøpe eller spise. Jeg burde vært på sjokoladeavrusning 🙈

Anonymkode: d3cad...a26

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...