AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Skal pusse opp badet. Men sliter finne en pen løsning for vaskemaskinen. Den blir som en stor stygg klump i hjørnet. Er jo ikke alle som har vaskerom og ganske vanlig å ha vaskemaskinen på badet. Prøver søke på nettet, men på inspirasjon bilder så viser de aldri vaskemaskinen??? Hvordan har dere løst dette? Vet jeg sikkert kan bestille en møbelsnekker som kan bygge den inn, men dette vil jeg vell tro er et så vanlig «problem» at det burde finnes en bedre løsning?? Tenkte også på å kjøpe et skap å ha på badet som egentlig er til vaskerom. Men det hadde jo da vært fint om dette matchet servant. Men det finner jeg ikke... Har ikke kjøpt servant enda, så er åpen til alle mulige forslag. Servant og vaskemaskin står på samme vegg og veggen er ca 3 m lang. Anonymkode: 8579f...5a4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Legger ved et vakkert bilde jeg har tegnet. Det som er merket med rosa er jeg veldig usikker på hvordan jeg skal løse. Skal jeg ha dusj i hele innerste delen av badet? Slik at vaskemaskinen kommer rett på utsiden av dusjen. Eller burde jeg ha vaskemaskinen i hjørnet, og heller ha dusjen i en original firkant? Eller ha en større dusj ut mot vegg på venstre side? Anonymkode: 8579f...5a4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 Du kan jo ha vaskemaskinen i et skap eller under en benk? Jeg har et høyskap med varmtvannstanken inni og så kommer en lang benk hvor vaskemaskinen står inntil skapet og så kommer det to kommoder, altså under benken. Anonymkode: 44b81...c03
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 Og om du søker «washing machin in bathroom» får du opp flere forslag😊 Anonymkode: 44b81...c03
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 Ville hatt en benkeplate over vaskemaskinen, da ser det med en gang mye finere ut. Og praktisk mtp bretting av klær ol. Anonymkode: 20a40...13e 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #7 Skrevet 17. november 2020 bruk en benkplate og lag fossefall over vaskemaskin. Så har du hylle til såper mm der. Anonymkode: 8ea96...a74
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #8 Skrevet 17. november 2020 ja se der ja, det hadde jo vært kjempe smart!! Men må jeg bestille fra utlandet da? Finner jo ikke en slik løsning på norske sider... Må si dette er første gang jeg pusser opp, om jeg skal ha noe som passer perfekt til mitt bad, må jeg da ha møbelsnekker? Eller har jeg bare ikke fått med meg hvor slike løsninger selges? Baderomsfirma som fikser alt kanskje? ts Anonymkode: 8579f...5a4 1
Million Skrevet 17. november 2020 #9 Skrevet 17. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: bruk en benkplate og lag fossefall over vaskemaskin. Så har du hylle til såper mm der. Anonymkode: 8ea96...a74 Fossefall over en vaskemaskin?? Hva er det? 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #10 Skrevet 17. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: ja se der ja, det hadde jo vært kjempe smart!! Men må jeg bestille fra utlandet da? Finner jo ikke en slik løsning på norske sider... Må si dette er første gang jeg pusser opp, om jeg skal ha noe som passer perfekt til mitt bad, må jeg da ha møbelsnekker? Eller har jeg bare ikke fått med meg hvor slike løsninger selges? Baderomsfirma som fikser alt kanskje? ts Anonymkode: 8579f...5a4 VVS butikker kan helt sikkert bestille noe som passer til deg:) Anonymkode: e9c9f...a47
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #11 Skrevet 17. november 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja se der ja, det hadde jo vært kjempe smart!! Men må jeg bestille fra utlandet da? Finner jo ikke en slik løsning på norske sider... Må si dette er første gang jeg pusser opp, om jeg skal ha noe som passer perfekt til mitt bad, må jeg da ha møbelsnekker? Eller har jeg bare ikke fått med meg hvor slike løsninger selges? Baderomsfirma som fikser alt kanskje? ts Anonymkode: 8579f...5a4 https://www.ikea.com/no/no/cat/skap-og-hyller-til-vaskerom-48925/ Anonymkode: 44b81...c03
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #12 Skrevet 17. november 2020 https://www.byggmakker.no/artikler/inspirasjon/vaskerom-ha-det-pa-badet/ Vil tro de fleste som leverer baderomsinnredning også kan levere en matchende plate til å ha over maskinene. Kanskje kan den gå hele veien fra vasken og så kan vasken være nedfelt i platen. Går også an å sette opp en slags dusjvegg / glassvegg / flisvegg og ha vaskemaskin og tørketrommel-tårnet bak den. Søk feks på "nisje vaskemaskin" for inspirasjon. Anonymkode: c46e2...e1e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #13 Skrevet 17. november 2020 39 minutter siden, AnonymBruker said: ja se der ja, det hadde jo vært kjempe smart!! Men må jeg bestille fra utlandet da? Finner jo ikke en slik løsning på norske sider... Må si dette er første gang jeg pusser opp, om jeg skal ha noe som passer perfekt til mitt bad, må jeg da ha møbelsnekker? Eller har jeg bare ikke fått med meg hvor slike løsninger selges? Baderomsfirma som fikser alt kanskje? ts Anonymkode: 8579f...5a4 Mange av firmaene som selger baderomsinnredning kan hjelpe deg å tegne og ordne og se om de har løsninger som funker eller om de kan tilpasse løsningene sine. De har jo ofte mange moduler som de kan sette sammen. Så du trenger ikke nødvendigvis en møbelsnekker nei. Anonymkode: c46e2...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå