Gå til innhold

Menn på KG. Tanker om fransk åpning?

Anbefalte innlegg

Min erfaring med dette er at det har god effekt. Nåværende partner er ikke så seksuell så tør ikke gjøre det med han, men min tidligere var. 

I en middag hadde jeg på meg svart strømpebukse og kjole. Da vi satt ved bordet, tok jeg hånda hans og ledet den mellom beina mine. Der kom han i direkte kontakt med det glattbarberte kjønnsorganet mitt. Da han så på meg var pupillen hans så store at øynene nesten var svarte. Altså, han holdt på å eksplodere resten av kvelden. 

Og før noen sier noe, han berørte det så vidt, jeg hadde på meg en tekkelig kjole, og det var ingen som merket det. 

Anonymkode: 560d9...c7d

• Hjerte 1

Fortsetter under...

On 11/17/2020 at 8:09 PM, Red Queen said:

Jeg har alltid likt lekkert undertøy, men har styrt unna alt med fransk åpning. Oppdaget nettopp at et kjempeflott sett jeg kjøpte nylig har fransk åpning i trusa. Vidunderlige menn på Kvinneguiden, hva tenker egentlig dere om dette? Friskt eller bare tacky?

Og jenter, hva er deres tanker/erfaringer?

Kan være flott, men krever at det som skjuler seg under er nyfrisert. Stripe kan være god match. 

På 17.11.2020 den 20.09, Red Queen skrev:

Jeg har alltid likt lekkert undertøy, men har styrt unna alt med fransk åpning. Oppdaget nettopp at et kjempeflott sett jeg kjøpte nylig har fransk åpning i trusa. Vidunderlige menn på Kvinneguiden, hva tenker egentlig dere om dette? Friskt eller bare tacky?

Veldig sexy! Absolutt frist. Mann

Anonymkode: a2a4a...e22

Red Queen skrev (På 17.11.2020 den 20.09):

Kan vel si det er det mest fornuftige og brukervennlige franskmennene noen gang har oppfunnet! Alt annet er bare søppel....
Bøyer du deg ned så er det fritt frem rett inn i herligheten! 

Anonymkode: 0ff97...a85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...