Gå til innhold

Menn på KG. Tanker om fransk åpning?

Gjest Red Queen

Anbefalte innlegg

Gjest Red Queen

Jeg har alltid likt lekkert undertøy, men har styrt unna alt med fransk åpning. Oppdaget nettopp at et kjempeflott sett jeg kjøpte nylig har fransk åpning i trusa. Vidunderlige menn på Kvinneguiden, hva tenker egentlig dere om dette? Friskt eller bare tacky?

Og jenter, hva er deres tanker/erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, det er vel anerkjent som sexy undertøy men har aldri truffet meg noe særlig. Kombinert med et sett kan det helt sikkert bidra til en wow-effekt. Som den strømpe fetisjisten jeg er applauderer jeg nok en åpen strømpebukse foran åpen truse, uten at det finnes en rasjonell forklaring til hvorfor🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg synes det er tacky, men tacky trenger ikke være negativt i en seksuell setting. Et tve-egget sverd, der. Stol på din egen vurdering.

Dersom mannen virkelig elsker deg, er verst tenkelige resultat at han tenner på innsatsen du legger i det.

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på! Synes det er spennende, men så er det svært sjeldent vi leker med fancy undertøy. Som regel rives det jo bare av uansett!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacky, men tacky på rett måte sånn i sex- sammenheng. Jeg ville antakelig ikke visst helt hvordan jeg skulle ta det om noen jeg hadde haiet opp på byen hadde vist seg å ha det, men om det var ei jeg hadde et avtalt møte for puling som hadde vist seg å være iført (blant annet) undertøy med fransk åpning, ja så hadde det vært tacky på rett måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er usedvanlig tacky. Tar heller en skikkelig sloggi foran fransk åpning. 

Anonymkode: 4035a...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke mann, men jeg tenker hvorfor ikke? Alt er fremføring av produktet og det blir først kleint når du føler deg klein.

En gang tok jeg favoritt-sjokoladesausen til eksen og kom ut i stuen kun iført litt sjokolade her og der. Jeg tror faktisk det var 120% mer kleint enn når jeg har hatt på meg sexy undertøy.

Anonymkode: 0413e...a3b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

I et litt utvidet perspektiv vil jeg påstå at undertøyet er særdeles viktig selv om du ikke har tenkt å gjøre en forestilling ut av det. Det er et intimt og personlig plagg du bruker først og fremst for din egen del, og har derfor en spesiell status for deg selv. Du velger noe du føler deg vel i, selv om du ikke har tenkt å vise det fram. Du lar ikke være å støvsuge bak sofaen fordi området ikke er synlig for andre, du støvsuger heller ikke fordi det kommer gjester som kan finne på å inspisere i krinker og kroker, du gjør det fordi det er godt å vite at det er rent og pent også der. Du gjør det for din egen del, i hvert fall av og til. Litt på samme måte er det med undertøy. Det er greit å vite at undertøyet ser ok ut, og litt ekstra ok av og til, da føler du deg vel.

Derfor kjøper jeg aldri argumenter som "bryr meg ikke, fordi det skal av så fort som mulig likevel". Klart undertøy er viktig. Også for partneren. Du kan finne det i skittentøykurven, til tørk, du kan finne det på gulvet ved siden av senga, og du kan tenke at "jøss, så det var den trusa hun hadde på seg i går!! Og i heldige stunder får du til og med se en attraktiv og hot partner inni. Da sier det WOW! om det kun er snakk om sekunder, så er det mer enn nok. Undertøyet var verdt den stive prisen.

For å komme til saken: For meg blir fransk åpning en kamp mellom øynene og hjernen. Tanken bak får hjernen til å tenke jøss! men øynene liker det ikke. Jeg har sett mange truser med fransk åpning, men veldig få er pene å se på. Spesielt ikke da åpningen oftest fortsetter bakover, rumpa blir ikke pen i slike truser, ikke fronten heller. Synes jeg. Da er det bedre med vanlige små triangelformede truser, gjerne litt gjennomsiktige, eller stayups uten truser. Eller bare en perlerad foran, det er skikkelig femme fatale, hot og elegant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg tenker om fransk åpning ...?

Det franske forsvaret med 1.e4 e6 som åpningstrekk kan utvikle seg til å bli et riktig spennende spill hvis man unngår d7–d5 som neste trekk, men det var kanskje ikke det du hadde i tankene?

fransk-c3a5pning.png

Anonymkode: 7b374...343

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann blir vill og gal av det! Helt fantastisk! Helt uinteressant om det er tacky hvis reaksjonen er verdens stiveste penis og en mann som begjærer hardt! 

K 44

Anonymkode: 61ddd...dff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva jeg tenker om fransk åpning ...?

Det franske forsvaret med 1.e4 e6 som åpningstrekk kan utvikle seg til å bli et riktig spennende spill hvis man unngår d7–d5 som neste trekk, men det var kanskje ikke det du hadde i tankene?

fransk-c3a5pning.png

Anonymkode: 7b374...343

hva med c7 til c5

Endret av Høyeheler
rettelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns grisete menn kan prøve fransk åpning selv. Vinteren nærmer seg. Perfekt tid å teste det ut da :lur:

Anonymkode: 826d6...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns grisete menn kan prøve fransk åpning selv. Vinteren nærmer seg. Perfekt tid å teste det ut da :lur:

Anonymkode: 826d6...032

Det blir så rare spor i snøen..... 

Anonymkode: 24054...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
På 17.11.2020 den 20.09, Red Queen skrev:

Jeg har alltid likt lekkert undertøy, men har styrt unna alt med fransk åpning. Oppdaget nettopp at et kjempeflott sett jeg kjøpte nylig har fransk åpning i trusa. Vidunderlige menn på Kvinneguiden, hva tenker egentlig dere om dette? Friskt eller bare tacky?

Og jenter, hva er deres tanker/erfaringer?

Frekt, deilig og kun positivt. Kan du linke til settet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
På 17.11.2020 den 22.35, Hunmedham skrev:

Det er såååå 80-talls. Eller 70-talls.

Gå heller truseløs.

Eller klassisk og tidløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...