Gå til innhold

Barn som finner "leketøyene" til foreldrene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjedde hos oss men vi det er lenge siden nå. Det som har skjedd er at 11 åringen har funnet frem og gått å kasta de i konteinern utenfor! Aner ikke hvordan jeg skal reagere på dette! Noen andre som har opplevd lignende?

Anonymkode: 11d1e...d73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville reagert på samme måte som hvis han tok noen andre av våre ting og kastet i en container. Han fikk enten gå og hente dem eller måtte erstatte fra egen lommebok. Og så hadde vi hatt en lang samtale om at han ikke har noe å gjøre med å røre eller kaste andres ting. Synes ikke det er vesentlig om det er sexleketøy eller noe annet, man kaster ikke andres eiendeler. 

Anonymkode: 08893...be1

• Liker 5
Skrevet

Plis gjem tingene deres godt.. har selv som barn funnet altfor mye og for lett tilgjengelig, og det er ikke særlig hyggelig å finne

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Badbunny skrev:

Plis gjem tingene deres godt.. har selv som barn funnet altfor mye og for lett tilgjengelig, og det er ikke særlig hyggelig å finne

De var lagt bort begge gangene. Har virkelig gått inn for å lete etter de mens vi ikke var hjemme. Var ikke noe barnet tilfeldigvis kom over kan du si...

Skrevet

Og sånn går det når man ikke lærer eldre barn å ikke tulle og snoke på soverommet til foreldrene. 

Snakk med 11-åringen at han ikke får lov til å snoke på soverommet og at han får hente tingen din tilbake! Man kaster ikke andre sine eiendeler uansett hvor flaut og ekkelt det er.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De var lagt bort begge gangene. Har virkelig gått inn for å lete etter de mens vi ikke var hjemme. Var ikke noe barnet tilfeldigvis kom over kan du si...

Hvorfor snoker han i tingene deres hvis det er godt gjemt? Lås rommet når dere ikke er hjemme eller skaff en boks med lås

• Liker 1
Skrevet

Dattera mi har «funnet» det, i den forstand at jeg glemte en dildo med sugekopp i dusjen så den sto rett ut på dusjkabinettet. En blå penis. Nei hvordan skal man reagere da, man må jo bare passe på tinga sine. Det er jo ikke noe særlig for unga å finne sånt 😅 

Værre var det den gang mamma skulle sitte barnevakt å legge babyen, å på nattbordet mitt sto det en halvfull cider, den samme blå dildoen med sugekopp rett opp, babyolje og potetgull. Jada neida så. Kill me. 

Jeg tror vi alle prøver å fortrenge det nå egentlig. Aner ikke hvordan man skal reagere på sånt, barn syntes jo gjerne at det er litt ekkelt. Jeg vet ikke om jeg hadde blitt sur akkurat om ungen min kasta det, for den syntes vel at det var skikkelig ubehagelig. Men man må jo finne en måte å snakke om det på. Og så fortrenge det 😅

Anonymkode: b68cf...39b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...