AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Hvis en mann klapper en kvinne på rumpa, så er det en bekreftelse ovenfor kvinnen fra mannen på at hun er attraktiv, at hun holder en tilfredsstillende visuell standard og vekker kåthet og lyst i mannen. Et lite klapp på rumpa er bare en ikke-verbal, stum kommunikasjonsmetode som signaliserer vellyst og opplevd attraktivitet av kvinnen fra mannens side. Vi mennesker kan kommunisere både med ord, blikk, handlinger og kroppsspråk, et lite klapp på rumpa er bare et kompliment fra mannens side, og ikke noe forsøk på seksuell sjikane. Dere kvinner blir fort hysteriske, men det er det ingen grunn til, faktisk burde dere være glade for at dere betraktes som flotte kvinner. Det er ingen som tvinger dere til å ha sex med mannen, og hele seansen er bare et par sekunders oppmerksomhet i en ellers så hektisk hverdag. Men slik som samfunnet er i dag, så må all seksuell oppmerksomhet være så negativ og dramatisk. Istedet for å bare gjøre det hele til en kort og uformell spøk, så blåser dere kvinner dette voldsomt opp, nå for tiden skal alt foregå så planlagt og strømlinjeformet, bort skal all spontan kommunikasjon og uhøytidelige gester og kvinnene skal nærmest stå i kø for å skrive om denne voldsomme krenkingen dere liksom skal ha blitt offer for. Ro dere ned og ikke ta slike ting så alvorlig. Fysisk kontakt er harmløst, vi bør se mot Sør-Europa, der kysser de, klapper og klemmer i et kjør, og har ingen problemer med intimsonen. Slik bør det også være her i Norge, et lite klapp på rumpa signaliserer vennligsinnet, seksuell vellyst. Om dere ikke føler dere tiltrukket av mannen, så kan dere i det minste behandle gesten som en nøytral handling, og ikke svare med feministisk aggresjon. Anonymkode: 184c4...91b 3
Gjest Neocortex Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 (endret) Ler så tårene triller... Endret 17. november 2020 av Neocortex
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 17. november 2020 Hvis uønsket fysisk kontakt er harmløst forventer jeg at du også synes det er ok at jeg sparker deg i ballene om du slår meg på rumpa uten samtykke Anonymkode: 1881d...361 108
Leo Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis en mann klapper en kvinne på rumpa, så er det en bekreftelse ovenfor kvinnen fra mannen på at hun er attraktiv, at hun holder en tilfredsstillende visuell standard og vekker kåthet og lyst i mannen. Et lite klapp på rumpa er bare en ikke-verbal, stum kommunikasjonsmetode som signaliserer vellyst og opplevd attraktivitet av kvinnen fra mannens side. Vi mennesker kan kommunisere både med ord, blikk, handlinger og kroppsspråk, et lite klapp på rumpa er bare et kompliment fra mannens side, og ikke noe forsøk på seksuell sjikane. Dere kvinner blir fort hysteriske, men det er det ingen grunn til, faktisk burde dere være glade for at dere betraktes som flotte kvinner. Det er ingen som tvinger dere til å ha sex med mannen, og hele seansen er bare et par sekunders oppmerksomhet i en ellers så hektisk hverdag. Men slik som samfunnet er i dag, så må all seksuell oppmerksomhet være så negativ og dramatisk. Istedet for å bare gjøre det hele til en kort og uformell spøk, så blåser dere kvinner dette voldsomt opp, nå for tiden skal alt foregå så planlagt og strømlinjeformet, bort skal all spontan kommunikasjon og uhøytidelige gester og kvinnene skal nærmest stå i kø for å skrive om denne voldsomme krenkingen dere liksom skal ha blitt offer for. Ro dere ned og ikke ta slike ting så alvorlig. Fysisk kontakt er harmløst, vi bør se mot Sør-Europa, der kysser de, klapper og klemmer i et kjør, og har ingen problemer med intimsonen. Slik bør det også være her i Norge, et lite klapp på rumpa signaliserer vennligsinnet, seksuell vellyst. Om dere ikke føler dere tiltrukket av mannen, så kan dere i det minste behandle gesten som en nøytral handling, og ikke svare med feministisk aggresjon. Anonymkode: 184c4...91b Gjelder det samme hvis kvinner går rundt og klyper mer eller mindre tilfeldige menn i pungen? 48
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 17. november 2020 I såfall må du tåle at klask i trynet er et ikke verbalt nei. Anonymkode: 10d9c...7a3 66
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis uønsket fysisk kontakt er harmløst forventer jeg at du også synes det er ok at jeg sparker deg i ballene om du slår meg på rumpa uten samtykke Anonymkode: 1881d...361 Dette kom vel litt feil ut? Anonymkode: b9358...b85 6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #7 Skrevet 17. november 2020 Du kan gjøre hva du vil med kona TS (så lenge hun vil...). Men klapser du andre på rumpa er du i mine øyne så utdatert, mannsgris og kjønnsdiskriminerende at jeg ønsker å spytte deg i ansiktet. Og med din logikk er det noe du bare må finne deg i, fordi det bare er utrykk for hvordan jeg reagerer på deg, så det må du bare tåle. Anonymkode: 43502...548 38
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 Populært innlegg #8 Skrevet 17. november 2020 Kan ikke mannfolk klappe hverandre på rumpa dersom de liker det så godt? Anonymkode: 97f93...645 63
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #9 Skrevet 17. november 2020 Slutt å bli så hysterisk at du må lage et milelangt innlegg på et forum over at kvinner ikke liker å bli tatt på rumpa. Gjør du det, får du tåle den reaksjon som kommer. Anonymkode: eeb43...7a8 19
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #10 Skrevet 17. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis en mann klapper en kvinne på rumpa, så er det en bekreftelse ovenfor kvinnen fra mannen på at hun er attraktiv, at hun holder en tilfredsstillende visuell standard og vekker kåthet og lyst i mannen. Jeg er vel for f... ikke interessert i noe slags «bekreftelse» fra randoms 🤮 Anonymkode: 882c7...c0d 38
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #11 Skrevet 17. november 2020 Jeg tåler det fint:) Anonymkode: 8dee8...2ce 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #12 Skrevet 17. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tåler det fint:) Anonymkode: 8dee8...2ce Så siden du tåler det så synes du alle andre bør synes det er ok også? Eller forstår du at du er et unntak og at gutter og menn generelt ikke bør gå rundt og ta uoppfordret på fremmede kvinners rumpe? Anonymkode: eeb43...7a8 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #13 Skrevet 17. november 2020 Gratulerer med tidenes dummeste innlegg. Anonymkode: 203d7...879 27
Milky Skrevet 17. november 2020 #14 Skrevet 17. november 2020 Har desverre ingen interesse for at menn skal ta meg på rumpa uten lov 8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #15 Skrevet 17. november 2020 Nei, det er ikke greit. Og når man blir klasket på rumpa hele tiden, skal jeg virkelig ta det som et kompliment. Anonymkode: 64076...6e6 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #16 Skrevet 17. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis uønsket fysisk kontakt er harmløst forventer jeg at du også synes det er ok at jeg sparker deg i ballene om du slår meg på rumpa uten samtykke Anonymkode: 1881d...361 Sparking i ballene blir litt voldsomt, fordi det er veldig smertefullt, mens et lite klaps på rumpa ikke er vondt for kvinnen. I tillegg er testiklene sårbare, noe rumpeballene som regel ikke er, godt herdet i tykk hud og kroppsfett som de er. Men dere kunne tatt meg i skrittet uten at jeg hadde reagert negativt, jeg hadde nok bare svart «ja hallo du, å ja, du tenker slik ja, jaja, hehe.» Det er feminismen som har gjort fysisk kontakt til noe forferdelig negativt. Det er også feminismen som er hovedsynderen bak den forferdelige samtykkeloven. Anonymkode: 184c4...91b 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #17 Skrevet 17. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer med tidenes dummeste innlegg. Anonymkode: 203d7...879 Enig! Anonymkode: 43502...548 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #18 Skrevet 17. november 2020 Nice try... Må si trollenes innlegg blir godt gjenbrukt. Det betyr dessverre at det ikke er gøy. Synd, trolling kan være morsomt om trollene går inn for å være litt innovative. Anonymkode: ac439...6f2 14
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #19 Skrevet 17. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sparking i ballene blir litt voldsomt, fordi det er veldig smertefullt, mens et lite klaps på rumpa ikke er vondt for kvinnen. I tillegg er testiklene sårbare, noe rumpeballene som regel ikke er, godt herdet i tykk hud og kroppsfett som de er. Men dere kunne tatt meg i skrittet uten at jeg hadde reagert negativt, jeg hadde nok bare svart «ja hallo du, å ja, du tenker slik ja, jaja, hehe.» Det er feminismen som har gjort fysisk kontakt til noe forferdelig negativt. Det er også feminismen som er hovedsynderen bak den forferdelige samtykkeloven. Anonymkode: 184c4...91b Åååå, bla bla bla bla bla bla bla Anonymkode: eeb43...7a8 13
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #20 Skrevet 17. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis en mann klapper en kvinne på rumpa, så er det en bekreftelse ovenfor kvinnen fra mannen på at hun er attraktiv, at hun holder en tilfredsstillende visuell standard og vekker kåthet og lyst i mannen. Et lite klapp på rumpa er bare en ikke-verbal, stum kommunikasjonsmetode som signaliserer vellyst og opplevd attraktivitet av kvinnen fra mannens side. Vi mennesker kan kommunisere både med ord, blikk, handlinger og kroppsspråk, et lite klapp på rumpa er bare et kompliment fra mannens side, og ikke noe forsøk på seksuell sjikane. Dere kvinner blir fort hysteriske, men det er det ingen grunn til, faktisk burde dere være glade for at dere betraktes som flotte kvinner. Det er ingen som tvinger dere til å ha sex med mannen, og hele seansen er bare et par sekunders oppmerksomhet i en ellers så hektisk hverdag. Men slik som samfunnet er i dag, så må all seksuell oppmerksomhet være så negativ og dramatisk. Istedet for å bare gjøre det hele til en kort og uformell spøk, så blåser dere kvinner dette voldsomt opp, nå for tiden skal alt foregå så planlagt og strømlinjeformet, bort skal all spontan kommunikasjon og uhøytidelige gester og kvinnene skal nærmest stå i kø for å skrive om denne voldsomme krenkingen dere liksom skal ha blitt offer for. Ro dere ned og ikke ta slike ting så alvorlig. Fysisk kontakt er harmløst, vi bør se mot Sør-Europa, der kysser de, klapper og klemmer i et kjør, og har ingen problemer med intimsonen. Slik bør det også være her i Norge, et lite klapp på rumpa signaliserer vennligsinnet, seksuell vellyst. Om dere ikke føler dere tiltrukket av mannen, så kan dere i det minste behandle gesten som en nøytral handling, og ikke svare med feministisk aggresjon. Anonymkode: 184c4...91b Da får menn tåle at jeg som heter Olga Elise er 65 år og veier 220 kg stryker dere på magen mens vi prater. Jeg prøver bare å fortelle at dere er attraktive Anonymkode: acf73...f50 31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå