Gå til innhold

Det kom ut vann under dusjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Doen min tettet seg, jeg brukte dobørsten og det var ikke tett mer, men så så jeg at det plutselig kom litt vann fra under dusjen. Hva betyr det? Jeg tørket det opp og vasket så må vente med å se om det fortsatt kommer vann fra der. Virker som at det kun skjedde når jeg flushet ned. Og forresten, toalettet flusher tregt ned nå. Jeg håper dette løser seg av seg selv. Håper noen kan gi meg svar, jeg leier leilighet. 

Anonymkode: 1799f...120

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som tette rør. Kontakt utleier. Se om naboene dine i samme bygning har lignende problemer.

Skrevet

Sjelden at sånne ting løser seg av seg selv. 

Toalett flusher tregt nå = tett noen sted i avløpsrør.

Anonymkode: 319de...2d1

• Liker 3
Skrevet

Du har tette rør. Du må ikke bruke toalettet mer før du får åpnet opp nedi der, så snakk med utleier. 

Anonymkode: 5baed...a37

• Liker 1
Skrevet

Kontakt utleier og rørlegger.. eller så ender du opp med kloakk utover hele gulvet.. det vil komme opp igjen i sluket under dusjen 😙

Anonymkode: d3b1f...9ac

• Liker 2
Skrevet

det du kan gjøre er å tømme noen bøtter med varmt vann forsiktig oppi do og kryss fingrene på at blokkeringen løsner. Du har vel ikke kastet noe annet en dopapir i do?

Anonymkode: da2c3...a28

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar folkens! Jeg hadde flaks, får dratt ned i do nå :) Ts

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kontakt utleier og rørlegger.. eller så ender du opp med kloakk utover hele gulvet.. det vil komme opp igjen i sluket under dusjen 😙

Anonymkode: d3b1f...9ac

Dette gjelder vel ikke mer nå, for jeg får dratt ned i do nå, alt virker igjen. Ts

Skrevet

Det kan være lurt å rense røret fra dusjen og ned i sluket, også. Det kan være tett av hår. 

Anonymkode: ba00c...ccb

• Liker 1
Skrevet

Gi beskjed til utleier uansett! Hvis ikke kan det slå tilbake på deg om det blir mer problemer!

Anonymkode: 5d6e2...886

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gi beskjed til utleier uansett! Hvis ikke kan det slå tilbake på deg om det blir mer problemer!

Nei, trenger ikke det, alt virker igjen. Er ikke vits å si det når alt virker som normalt, men takk for tipset. ts

Skrevet

Det holder å lage en tråd om emnet... og om du absolutt må ha to, så sørg iallfall for at du ikke svarer på lik måte!

• Liker 1
Skrevet

Det holder å lage en tråd om emnet... og om du absolutt må ha to, så sørg iallfall for at du ikke svarer på lik måte!

Nei, det holder ikke det skjønner du, for når man lurer på så mye så får man som oftest ikke svar på alt. Bryr meg ivrkelig ikke om at noen vet at jeg lagde to tråder 🤣 Hva vil du frem til egentlig? Har du ikke bedre å gjøre på en tirsdags kveld?😂 Eller kanskje du søker likes 🤣

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det holder ikke det skjønner du, for når man lurer på så mye så får man som oftest ikke svar på alt. Bryr meg ivrkelig ikke om at noen vet at jeg lagde to tråder 🤣 Hva vil du frem til egentlig? Har du ikke bedre å gjøre på en tirsdags kveld?😂 Eller kanskje du søker likes 🤣

🙄 Finn deg noe annet å gjøre på selv! Du kan f.eks lese litt om hvordan man tar vare på hjemmene sine, spesielt rør siden du ikke har lært det i oppveksten! Og du, hadde jeg ville hatt likes så hadde jeg postet som bruker, ikke som ab!

• Liker 4
Skrevet

🙄 Finn deg noe annet å gjøre på selv! Du kan f.eks lese litt om hvordan man tar vare på hjemmene sine, spesielt rør siden du ikke har lært det i oppveksten! Og du, hadde jeg ville hatt likes så hadde jeg postet som bruker, ikke som ab!

Klovn 😂🤣😂

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uggghhhh

Anonymkode: b32a7...c6c

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klovn 😂🤣😂

Klovn kan du være selv!🤡

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klovn kan du være selv!🤡

😂😂🤣

Skrevet

Hjelpes...

Anonymkode: 34297...8f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...