Gå til innhold

Hvordan komme over at dama gjør det slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er riktig å si at ho har gjort det slutt, for det har ikke vært et forhold men på en annen side har det det ligsom. Vi møttes første gangen for 3 mnd siden og har vært mye sammen etter det. Vi har snakket om alt om kjærlighet og hvor glade vi er i hverandre og at vi passer så godt sammen på alle måter. Har hatt sex noen ganger og som begge likte, men nå fikk jeg melding for 5 timer siden om at vi avslutter der vi har startet på og at vi unngår kontakt fremover. 

Jeg kan ikke fatte og begripe hva som har gjort at ho nå velger å si og gjøre dette. Enten må jeg ha sakt eller gjort noe riv ruskende galt uten at jeg aner hva det kan være, eller at ho aldri har vært glad i meg og kun hatt meg som en ho kan teste seg ut med eller noe? 

Jeg er ikke meg selv nå, jeg må bare skrive litt ned en plass så går det forhåpentligvis over igjen. Jeg var så utrolig glad i ho, ho var det absolutt beste som noen gang har skjedd meg, så hvorfor må det ende slik... Jeg håper dette bare er en spøk eller en test på hvordan jeg ville reagere og se om jeg bryr meg om ho, men om det stemmer blir jeg også utrolig lei meg av at ho kan gjøre noe så vondt mot meg. Men jeg forstår jo innerst inne at det ikke er det, er bare så leit at det beste i mitt liv nå er vekk for alltid

Anonymkode: ccfa1...60e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere ble kjent for bare 3 mnd siden og du er alt blitt utrolig glad i ho? Kan det være at du har gått litt for fort fram og dermed skremt henne? 

• Liker 1
Skrevet

Støtter meg til dama ovenfor her. Kan det være ting har blitt litt for intense for fort? Skjønner at dette må være vondt for deg.

Og så vil jeg anbefale trening som en fin måte å koble ut og få roet hodet sitt på. Det er sunt for kropp og sjel uansett om en er glad, lei, frustrert eller har en tung dag. ❤️ 

Skrevet
1 time siden, Troyamin skrev:

Dere ble kjent for bare 3 mnd siden og du er alt blitt utrolig glad i ho? Kan det være at du har gått litt for fort fram og dermed skremt henne? 

Ja det ble vi, og ja, det har jeg blitt. Nei, det er ho som har vist mest og har vært den som ville utvikle vennskapet/forholdet. 

28 minutter siden, Snøfnugg_ skrev:

Støtter meg til dama ovenfor her. Kan det være ting har blitt litt for intense for fort? Skjønner at dette må være vondt for deg.

Og så vil jeg anbefale trening som en fin måte å koble ut og få roet hodet sitt på. Det er sunt for kropp og sjel uansett om en er glad, lei, frustrert eller har en tung dag. ❤️ 

Det er ho som har vært intens og vist mest interesse i meg og ikke motsatt, det har gjort så jeg også har blitt unormalt glad i ho på så kort tid. Trodde ho mente det ho har sakt og det ho har gitt uttrykk for, men det kan jo umulig stemme

Anonymkode: ccfa1...60e

Skrevet

Du får prøve å trøste deg med at det er hun som er problemet da og ikke deg. Sånn ut fra det du forteller. 

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, Troyamin said:

Trodde poenget med å være sammen med noen var at man var glad i dem?

Anonymkode: 66faf...41a

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trodde poenget med å være sammen med noen var at man var glad i dem?

Anonymkode: 66faf...41a

Like noen eller kjenne på sommerfugler i magen, ja. Men å bli utrolig glad i noen etter kun 3 mnd, ville fått mange røde lamper til å blinke hos meg. Det å bli utrolig glad i noen, bør være noe som skjer over lengre tid.

Skrevet
41 minutter siden, Troyamin said:

Like noen eller kjenne på sommerfugler i magen, ja. Men å bli utrolig glad i noen etter kun 3 mnd, ville fått mange røde lamper til å blinke hos meg. Det å bli utrolig glad i noen, bør være noe som skjer over lengre tid.

Akkurat dét tror jeg kan varierer veldig da. Det er jo også forskjell på hvor mye tid man gjerne får "klemt" inn på tre måneder... Det er jo stor forskjell med en date per uke, kontra at man møtes (gjerne med overnatting) flere ganger i uken? :)

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Snøfnugg_ skrev:

Akkurat dét tror jeg kan varierer veldig da. Det er jo også forskjell på hvor mye tid man gjerne får "klemt" inn på tre måneder... Det er jo stor forskjell med en date per uke, kontra at man møtes (gjerne med overnatting) flere ganger i uken? :)

Jeg ville uansett blitt skremt. Vi er alle forskjellige. Dermed vil ts få flere synspunkter omkring problemet. 

• Liker 1
Skrevet
Just now, Troyamin said:

Jeg ville uansett blitt skremt. Vi er alle forskjellige. Dermed vil ts få flere synspunkter omkring problemet. 

Enig. Ulike synspunkter er uansett sunt.

• Liker 1
Skrevet

Kan du spørre om en begrunnelse, slik at du slipper tankekjøret? 

Skrevet
1 time siden, Troyamin skrev:

Dette er visst mulig. Min eks fridde etter 3 treff og kun 1 år sammen.....😏

Anonymkode: bb791...65c

Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 timer siden, Troyamin skrev:

Sånn fungerer ikke jeg. Jeg kan bli utrolig glad i noen på kortere tid. Man er forskjellige sånn sett, så det er ingenting galt med at ts ble det i jenta han så på som kjæreste.

Til ts : Skjønner utrolig godt at det er vondt, du må bare forsøke å fokusere på andre ting, finne  på noe med venner  få tankene på avstand ❤️ Klem til deg ❤️ 

Skrevet

Jeg var slik som hun før, møtte en fyr, flammer eksploderte og jeg omtrent elsket ham med ord og handling etter noen dager. Alt var fryd og gammen til det ikke var det mer, flammen min brant ut og jeg hadde ikke mer å gi til ham, så fant jeg en annen og gjorde det samme der og. Jeg trodde jeg hadde møtt kjærligheten gang på gang og at det ikke ville ende sånn denne gangen. Tok 6 ÅR i terapi for å få bukt med det. Jeg hadde en tøff oppvekst å bearbeide som jeg ikke visste at hadde påvirket meg så mye. 

Anonymkode: 976c4...fa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...