AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Kunne tenke meg å gå tur med kun bæreselen, tips til måter å holde baby varm på? Anonymkode: b3fb3...ad5
Maridubedåre Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Kjøp en god bærejakke, evt ta på en stor jakke som rommer både deg og babyen. Evt så kan du kle babyen godt, men da synes jeg det blir mer klønete å få babyen til å sitte ergonomisk riktig. Mener jeg også hadde et sånn bæreomslag til bæreselen, men mulig det kun passer til ergobaby.
Thea82 Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 Jeg går tur med min datter i bæresele hver dag. Enten så bruker jeg ulldress på henne og et regnomslag (som også er vindtett) på selen, eller så tar jeg min samboers jakke rundt oss begge. Det finnes også bærejakker, så ser man litt bedre ut;)
Bokdamen Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 Det enkleste er bærejakke eller bæreomslag (de fra mam kan brukes uavhengig av sele/sjaltype). Er omslag kan du kjøpe brukt på Facebook (kjøp og salg av bæretøy) for en billig penge. Hvis du har partner som er litt større en deg, kan du ta hans jakke utenpå begge. Hvor gammel er mini?
Sydenkupp Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 Jeg tar samboers jakke utenpå begge.
boblevann Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 Lånte min brors vann- og vindtette boblejakke i fjor da jeg hadde nyfødt, og hadde den utenpå oss begge 🥰
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #7 Skrevet 17. november 2020 Surr et tykt skjerf rundt babyen og ryggen din etter du har tatt baby i sele? Har du ulldress på I tillegg til skjerfet burde det holde godt om ikke det er sur vind og 10 minus.. Men på vinteren er det nok bedre med en tykk og stor boblejakke kanskje 🙄 Anonymkode: a9eea...c7f
LilleMy1989 Skrevet 17. november 2020 #8 Skrevet 17. november 2020 Veldig små babyer skal helst dele yttertøy med bærer siden de blir fort kalde Regner med det er en liten baby du har siden du kan bruke Caboo. Jeg har selv brukt bærejakke og den var vel verdt pengene!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #9 Skrevet 17. november 2020 Takk for gode tips:) Mini er 3 uker! Hvor får man kjøpt bæreomslag da? Har sett på bærejakker også:) Aller først: teste med samboers jakke😆 Anonymkode: b3fb3...ad5
Sirinna Skrevet 18. november 2020 #10 Skrevet 18. november 2020 Jeg kjøpte gravidjakke (vinterjakke) da jeg gikk gravid, den funket supert som bærejakke senere ☺️
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #11 Skrevet 18. november 2020 Bonprix har mange bærejakker. Funker som vanlig jakke om du tar ut bærepanelet, og mange har også glidelåser i siden som gjør at de kan brukes som gravidjakke også. Jeg gikk for en litt romslig softshell-variant, brukte den både høst/vinter/vår med varierende varme klær under 😊 Anonymkode: 09e80...347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå