Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ofte nedstemt før nattevakt, tenker på at det er lenge til jeg kan sove igjen og at det eneste jeg vil er å legge meg å sove. Er det flere som kjenner på dette? Natten føles så uendelig lang... Men går greit når jeg først kommer på jobb. 

Anonymkode: 4c16d...4b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det likedan. 

Anonymkode: 178ce...50c

Skrevet

Ja samme her. 

Anonymkode: ebd10...6a5

Skrevet

Godt å vite at det ikke bare er meg. Går dere tredelt turnus eller ren nattevaktstilling?

TS

Skrevet

Jeg pleier sove langt på formiddag ,da er jeg klar til jeg skal sove igjen i ti tiden dagen etter.

Jeg koser meg på nattevakt.

Anonymkode: 3705d...403

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier sove langt på formiddag ,da er jeg klar til jeg skal sove igjen i ti tiden dagen etter.

Jeg koser meg på nattevakt.

Anonymkode: 3705d...403

La meg gjette. B-menneske? 😀

Anonymkode: dcfa6...dba

Skrevet

Er bare å slutte med sånne kjipe innstillinger. Nattvakten blir ikke bedre av å sutre

Anonymkode: 8b7b9...0af

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare å slutte med sånne kjipe innstillinger. Nattvakten blir ikke bedre av å sutre

Anonymkode: 8b7b9...0af

Sutrer da ikke? Det er en reell følelse. Har du aldri hatt tunge eller triste tanker du? 

TS

• Liker 7
Skrevet

Får du i deg nok søvn før nattevakt?

Skrevet
Akkurat nå, Traktorlesba96 skrev:

Får du i deg nok søvn før nattevakt?

Sover noen timer midt på dagen, vet ikke om det er nok, men kan ikke sove vekk hele dagen med småbarn i hus. 

Skrevet

Gruer meg mest på forhånd jeg også, haha. Går greit når jeg er der. Viktig å passe på å få nok søvn mellom slagene!

Anonymkode: 549dd...cae

Skrevet

Jeg gruer meg også alltid før nattevakt, jeg får angst og føler meg uvel neste dag når jeg ikke har sovet nok. Jobbet natt i hele helgen, og nå i natt sov jeg ikke ett sekund. Synes det er slitsomt i dagene etterpå, å hente seg inn igjen, for i ukedager har jeg barn og skole og må være A-menneske.. Men tror jeg kunne jobbet mer natt om jeg ikke hadde annet ansvar.

Anonymkode: 572bb...ec5

Skrevet

Har som regel det samme. Spesielt de 3 nettene vi har i helgene. Men har mye å si hvem jeg jobber med på nettene også.

Anonymkode: d22e1...271

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...