Gå til innhold

Dere over 50 år, hvilke datingapper bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er du mann eller kvinne?

Hvor mange dater har du vært på? Ble det forhold ut av noen av datene?

Anonymkode: ce7c7...3ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt flere. Match, møteplassen og flere. Hadde et kort forhold. Dame

Anonymkode: b50dd...8cb

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har brukt flere. Match, møteplassen og flere. Hadde et kort forhold. Dame

Anonymkode: b50dd...8cb

Hvilken likte du best? Hvor var det flest aktuelle menn ut fra dine preferanser?

Skrevet

M51. Tinder, Happn, Facebook dating. Har også prøvd Møteplassen og Sukker. Alle mest for nysgjerrighet og tidtrøyte.  Folk går igjen over hele fjøla, og jeg tror ikke oppførselen endrer seg etter hvilken tjeneste de bruker. 

Framover vil jeg nok beholde Tinder og FB.   Fordelen med alt annet enn Tinder , er at hvis du plutselig får en melding fra noen, så vitner det jo om initiativ.   En Tindermatch er ingen garanti for at det blir samtale ut av det. 

Anonymkode: b41dc...513

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

M51. Tinder, Happn, Facebook dating. Har også prøvd Møteplassen og Sukker. Alle mest for nysgjerrighet og tidtrøyte.  Folk går igjen over hele fjøla, og jeg tror ikke oppførselen endrer seg etter hvilken tjeneste de bruker. 

Framover vil jeg nok beholde Tinder og FB.   Fordelen med alt annet enn Tinder , er at hvis du plutselig får en melding fra noen, så vitner det jo om initiativ.   En Tindermatch er ingen garanti for at det blir samtale ut av det. 

Anonymkode: b41dc...513

Jeg har også inntrykk av at det er de samme folka overalt. Noen bruker en del penger på å ha abonnement på flere ulike betalingstjenester. Og samme oppførselen gjelder også da overalt. Bortsett fra FB, synes jeg. Der er det akkurat som om folk er litt hyggeligere i chattingen...

Jeg har nok konkludert med at Tinder er det beste, selv om jeg ser ditt poeng i at melding på en annen flate handler mer om initiativ. Men mange av disse meldingene hadde jeg nok ikke matchet med på Tinder, fordi personen er utenfor det jeg søker. Kan være fint det! Men ofte mye eldre enn meg eller en helt annen type.

ts

Skrevet

Jeg er dame og er på Tinder og Møteplassen. Synes Tinder er litt bedre enn Møteplassen for det er noe mer respons der. Møteplassen er veldig dødt for min del. Har prøvd endel andre sider før, men synes generelt det er vanskelig i vår alder. Nå tror jeg det er ekstra stille alle steder på grunn av korona. Har ikke prøvd Facebook dating enda, så prøver kanskje det senere. Virker som gratis apper er bedre enn de du betaler for av en eller annen grunn. 

Anonymkode: fb035...a00

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame og er på Tinder og Møteplassen. Synes Tinder er litt bedre enn Møteplassen for det er noe mer respons der. Møteplassen er veldig dødt for min del. Har prøvd endel andre sider før, men synes generelt det er vanskelig i vår alder. Nå tror jeg det er ekstra stille alle steder på grunn av korona. Har ikke prøvd Facebook dating enda, så prøver kanskje det senere. Virker som gratis apper er bedre enn de du betaler for av en eller annen grunn. 

Anonymkode: fb035...a00

Min erfaring er også at det er veldig stille nå. Få som tar kontakt.

Jeg lurer på om det faktisk er flere brukere på gratisappene enn der du betaler. Men i tillegg er det kanskje veldig mange useriøse da. Jeg har forsøkt Match, totalt bortkastet. Både elendig brukergrensesnitt, idiotisk meldingssystem som melder deg om alt, og dårlig utvalg (men mange av de samme som på Tinder og Sukker). 

Har ikke forsøkt Møteplassen. Hvorfor valgte du den og ikke Sukker?

ts

Skrevet

Hva gjør dere forresten når det blir stille på f.eks. Tinder? Legger dere bort appen en stund, eller sletter dere og oppretter ny?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...