Gå til innhold

Dere som slanker dere, hvilken bmi/KMI er dere på vei mot?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vær gjerne anonym. 

Lurer på hvilken bmi/KMI dere sikte etter.
Og når synes dere det er vanskeligst? 

Jeg passerte 22,1 også stoppet det opp. Ble lei av å ikke komme lengre ned. Jeg tok en pause. Sommer og sol, is osv, og plutselig var tallet blitt til 24,0. Nå er jeg på vei mot 22 igjen, og er spent på hvordan det skal gå denne gang.

Anonymkode: 66d8b...9e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er på 29, vil være på 25. Er 13 kilo unna, føles som en umulig kamp selv om jeg tidligere har gått fra BMI på 39 og til 29 som jeg altså er nå.

Anonymkode: cc642...254

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær gjerne anonym. 

Lurer på hvilken bmi/KMI dere sikte etter.
Og når synes dere det er vanskeligst? 

Jeg passerte 22,1 også stoppet det opp. Ble lei av å ikke komme lengre ned. Jeg tok en pause. Sommer og sol, is osv, og plutselig var tallet blitt til 24,0. Nå er jeg på vei mot 22 igjen, og er spent på hvordan det skal gå denne gang.

Anonymkode: 66d8b...9e8

Bmi midt på normalen er 22,5, så tenker jeg sier meg fornøyd der. Men 21,5 er helt klart enda bedre, lov å prøve, supert om det går, men går det ikke uten for mye offer så får det være. Har nå 23,8. 

Anonymkode: 9fcdc...78c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på 24,5 og er på nå 23 blank. Ganske fornøyd her, kunne gjerne vært på 22, men er ikke om å gjøre se få kiloene der.

Anonymkode: 32009...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bmi på 22,7 nå, hadde 21,2 i sommer. Trivdes bedre der, så er på vei dit igjen.

Ønsket bmi er på 20,4 ca. Jeg er 6 kilo unna der. Men de er tøffe 🙈🙉 De første 13 gikk mye lettere. 

Anonymkode: 472ad...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet på 30,1 i august. Har gått opp en del vekt de siste 2 årene, men det var når jeg først så at jeg hadde en BMI på 30 og dermed var i 'fedme'-kategorien at jeg virkelig bestemte meg for å ta et tak. Er på 26,2 nå. Ønsker å gå ned til 24,4 i førsteomgang, deretter kanskje 22,2. 

Anonymkode: 5bc62...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å være rundt 30. Er nå rett over 25. Satser på å komme meg ned til mellom 21,5 og 22,5. 

Anonymkode: 6f59d...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har BMI på 22,9, kroppen min viser seg fra sin beste side med denne vekta (jeg kler ikke å ligge lavere på skalaen) 😊

Anonymkode: 162c8...311

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ligger på rundt 24 nå, høyeste har vel vært rundt 26. Ønsker å ligge på rundt 21-22, tror jeg :) 

Men vil bare si at vekten/bmi ikke er det viktigste for meg lengre. Å være overvektig er kjipt på mange måter, særlig for helsa. Så bare det å være normalvektig betyr veldig mye for meg etter å ha vært overvektig i noen år. 

Mitt mål nå er først og fremst å få en lavere fettprosent, altså bli sterkere i kroppen. Vil fortsette å prøve å spise så sumt som mulig og holde godteri på et fornuftig nivå (har overspist i perioder), men det å gå ned i vekt er heretter bare en bonus og ikke et mål i seg selv. :) 

Anonymkode: e7483...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet på 34,7 (har vært oppe på 36 for et par år siden). Hovedmålet er å ha en sunn BMI, altså under 25. Jeg er nå på 25,5, og ønsker å være på 22-23, maks 24. Da har jeg litt å gå på og kan ha en naturlig variasjon på et par kilo uten å komme i kategorien "overvekt".

Helseperspektivet er det som driver meg. Det er veldig viktig å bli normalvektig og holde meg der.

Anonymkode: 886f6...3ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...