AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Da er det utrolig mange inne her som hater seg selv. Kg florerer jo av "fetthat"... Så, hva tenker kg? Anonymkode: 3f5bf...4c0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Jeg tenker om den stadig voksende fedmen at det er rart voksne ikke forstår at de ikke kan kose seg hele tiden med usunn eller for mye mat. Det er akkurat som om de får sjokk når de innser at de har gått opp 4 størrelser. Samme gjelder om folk som tror det er farlig å være sultne, nei du overlever helt fint 5-6 timer uten mat. Kroppen din er designet slik at du faktisk kan gå i dagesvis uten mat om det røyner på. 7/10 er kanskje overvektige...men det syns ikke. Lubben har blitt den nye slank. Anonymkode: 0957a...8ef 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 Nå bor ikke jeg i Norge lengre, men det som slår meg både her inne og når jeg er i Norge er fokuset på helgegodteri. Og det er ikke lite som konsumeres heller. Jeg tenker at det er noe som tilhører barndommen og ikke rart folk legger på seg. Anonymkode: 54624...3e4 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå bor ikke jeg i Norge lengre, men det som slår meg både her inne og når jeg er i Norge er fokuset på helgegodteri. Og det er ikke lite som konsumeres heller. Jeg tenker at det er noe som tilhører barndommen og ikke rart folk legger på seg. Anonymkode: 54624...3e4 Og helgener gjerne fredag-lørdag-søndag, altså halve uken 🧐 Anonymkode: 8f634...cc2 1
Bikbokelsker Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 Resultatet av «body positivity». Vær som du, elsk deg selv og spis hva du vil. Og vips så ender du opp som et kjempehappy Berg.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 Enda en fatshaming tråd... Sukk....🙄 Anonymkode: 4b282...aae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå