Gå til innhold

Når får man svar på skriftlig privatist eksamen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sensur for alle den 4. januar, mener jeg. Hvordan gikk det med deg?

Anonymkode: 5890e...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sensur for alle den 4. januar, mener jeg. Hvordan gikk det med deg?

Det gikk dårlig tror jeg🙊 Har du også hatt eksamen i dag?

Anonymkode: b246e...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde også matte...

Anonymkode: fc566...4c5

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gikk dårlig tror jeg🙊 Har du også hatt eksamen i dag?

Fikk ikke tid til å besvare oppgave 7 på del 2, var altfor dårlig tid. Der røyk 7 poeng og 6eren ☹️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk ikke tid til å besvare oppgave 7 på del 2, var altfor dårlig tid. Der røyk 7 poeng og 6eren ☹️ 

😢

Jeg er redd for å stryke. Følte jeg svarte så dårlig. Sliter noe sykt med matte, men gjorde jo mitt beste da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😢

Jeg er redd for å stryke. Følte jeg svarte så dårlig. Sliter noe sykt med matte, men gjorde jo mitt beste da

Huff får håpe du ikke gjør det da! Men det gjør du nok ikke. Er 2 bestått, eller stryk? Jeg håper jeg klarte en firer.... Det er ihvertfall ingen 5... men min oppgave kan også være en 3 i verste fall.... Hvilke oppgaver mestret du? Og hvilke klarte du overhodet ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff får håpe du ikke gjør det da! Men det gjør du nok ikke. Er 2 bestått, eller stryk? Jeg håper jeg klarte en firer.... Det er ihvertfall ingen 5... men min oppgave kan også være en 3 i verste fall.... Hvilke oppgaver mestret du? Og hvilke klarte du overhodet ikke?

2 er bestått. 

Jeg føler jeg tok oppga 1, kanskje 2, og sansynlighetsoppgavene, men jeg skrev gunstige utfall der det skulle stå mulige utfall, men det var bare filleting. Omgjorde bare orda ikke selve oppgaven liksom, men jeg har ikke kontroll på om jeg gjorde det riktig, det som er kjipt. Følte jeg ikke hadde peiling på det jeg drev med, men jeg fulgte bare impulsen min da. 

Hva klarte du best og hva slet du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

2 er bestått. 

Jeg føler jeg tok oppga 1, kanskje 2, og sansynlighetsoppgavene, men jeg skrev gunstige utfall der det skulle stå mulige utfall, men det var bare filleting. Omgjorde bare orda ikke selve oppgaven liksom, men jeg har ikke kontroll på om jeg gjorde det riktig, det som er kjipt. Følte jeg ikke hadde peiling på det jeg drev med, men jeg fulgte bare impulsen min da. 

Hva klarte du best og hva slet du med?

Klarte Geogebra bra, full pott der iallefall. Sannsynlighet på oppgave 2 vet jeg at jeg klarte. Klarte oppgave 1 på del en husker jeg, klarte også den medisinformelen riktig. Fiksa også også den hvor man skulle regne ut Marianne eller hva hun het sin lønn pr time og hvit mye hun solgte for. Magne oppgaver klarte jeg delvis. Og et par jeg ikke klarte. Hadde dårlig tid så måtte skynde meg sykt mye så jeg tok noen sjanser istedet for å ikke svare... kan jo hende jeg sanker et par poeng også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarte Geogebra bra, full pott der iallefall. Sannsynlighet på oppgave 2 vet jeg at jeg klarte. Klarte oppgave 1 på del en husker jeg, klarte også den medisinformelen riktig. Fiksa også også den hvor man skulle regne ut Marianne eller hva hun het sin lønn pr time og hvit mye hun solgte for. Magne oppgaver klarte jeg delvis. Og et par jeg ikke klarte. Hadde dårlig tid så måtte skynde meg sykt mye så jeg tok noen sjanser istedet for å ikke svare... kan jo hende jeg sanker et par poeng også 

Høres ut som fu gjorde det bra! 😄 Misunner han som satt foran meg. Han hadde full kontroll og virka som han gjorde alt kronologisk! Den medisinformelen klarte jeg også tror jeg. Enklere når formlene er gitt. 

Det er bra å bare ta sjanser. Større sannsynlighet for å få poeng da. Man har jo vært gjennom det tidligere, så det er jo ikke helt fjernt heller :)

Jeg klarte ikke geogebra oppgaven. Jeg fikk ikke til å skrive inn funksjonen, sto bare at det var ugyldig. Jeg som hadde gleda meg til i sanke inn de poenga. Har ikke hatt problemer med geogebra tidligere. Så det var litt rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som fu gjorde det bra! 😄 Misunner han som satt foran meg. Han hadde full kontroll og virka som han gjorde alt kronologisk! Den medisinformelen klarte jeg også tror jeg. Enklere når formlene er gitt. 

Det er bra å bare ta sjanser. Større sannsynlighet for å få poeng da. Man har jo vært gjennom det tidligere, så det er jo ikke helt fjernt heller :)

Jeg klarte ikke geogebra oppgaven. Jeg fikk ikke til å skrive inn funksjonen, sto bare at det var ugyldig. Jeg som hadde gleda meg til i sanke inn de poenga. Har ikke hatt problemer med geogebra tidligere. Så det var litt rart. 

Ikke bra, men greit vil jeg vel si. Er skuffet over meg selv da jeg trodde jeg skulle klare bedre enn jeg gjorde. Så veldig spent på resultatet. Håper svaret kommer før jul. Han som satt rett ovenfor meg også så ut som hadde full kontroll. Ble litt misunnelig. Jeg måtte sitte og gruble på flere oppgaver en god stund før jeg klarte å begynne å jibbe med de.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer kommer ikke før jul dessverre når sensur er 4 Januar ..

jeg forstår ikke hvordan man skal rekke å alt? På 2p kunne jeg svare på mer men fikk ikke tid.

Disse geometri oppgavene på del 1 var jo kjempe rare? - jeg fikk svart på B men ikke A osv .

hvordan ble de! Forklar at arealet på figuren er 5s eller noe sånt? Jeg fikk ikke  det til å stemme 🙈

Anonymkode: 8693d...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg forstår ikke hvordan man skal rekke å alt? På 2p kunne jeg svare på mer men fikk ikke tid.

Disse geometri oppgavene på del 1 var jo kjempe rare? - jeg fikk svart på B men ikke A osv .

hvordan ble de! Forklar at arealet på figuren er 5s eller noe sånt? Jeg fikk ikke  det til å stemme 🙈

Samme her. Den oppgaven var rar. Klarte ikke å forklare d. Men, jeg klarte først å finne ut lengden på sidene siden bi hadde fått oppgitt arealet. Så jeg bare tegnet figuren og satte mål på. Mener at lengden var 6 cm på hver av sidene. Skjønte ikke en side =2s. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men klarte du den lange oppgaven på del 2, hvor man måtte lese av disse kolonnene? Skjønte helt ærlig ikke hva som var hva, var stresset grunnet tidsmangel .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere alle lykke til! Jeg satt som dere i fjor å venta, husker følelsen veldig godt! 

Anonymkode: c7c27...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker dere alle lykke til! Jeg satt som dere i fjor å venta, husker følelsen veldig godt! 

Når fikk du svar?:) Og hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Men klarte du den lange oppgaven på del 2, hvor man måtte lese av disse kolonnene? Skjønte helt ærlig ikke hva som var hva, var stresset grunnet tidsmangel .

Mener du den excel oppgaven? :) Nei jeg hadde ikke tid til å begynne på den 🙈

svarte også på gogebra, drypp, lønn til eiendomsmegler. Kpi. 
Den siste oppgaven på del 1 (grafen). Var også litt vrien. % om arbeidsledighet. Det tullet litt med hodet mitt. Måten den var oppstilt på🙈

har regnet meg frem til en 3er. Grensen til 4 hvis jeg gjorde ca alt rett. (Jeg følte jeg svarte på mange oppgaver men) 

jeg lurer på hva de mener med at sensor også ser på helheten? At den teller.  hvis man er 2-3 poeng fra 4. kan da helheten trekke deg opp til 4? Eller er det bare snakk om hvis du vipper 0,5/1 poeng ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du den excel oppgaven? :) Nei jeg hadde ikke tid til å begynne på den 🙈

svarte også på gogebra, drypp, lønn til eiendomsmegler. Kpi. 
Den siste oppgaven på del 1 (grafen). Var også litt vrien. % om arbeidsledighet. Det tullet litt med hodet mitt. Måten den var oppstilt på🙈

har regnet meg frem til en 3er. Grensen til 4 hvis jeg gjorde ca alt rett. (Jeg følte jeg svarte på mange oppgaver men) 

jeg lurer på hva de mener med at sensor også ser på helheten? At den teller.  hvis man er 2-3 poeng fra 4. kan da helheten trekke deg opp til 4? Eller er det bare snakk om hvis du vipper 0,5/1 poeng ..

Rakk heller ikle ExCeL. Men tenkte på den  ang arbeidsledighet ja, den var merkelig oppstilt. Vanskelig å lese av og synes også formuleringen på det ene spørsmålet var var vanskelig. Jeg håper på en 4, men redd det bare blir en 3:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når fikk du svar?:) Og hvordan gikk det?

Jeg fikk svar på nyåret, og jeg havnet på en sterk 5 :)

veldig surt å få greie på at jeg bommet med en oppgave fra 6'er, men, sånn er det nå bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...