solmåneogstjerner Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 Ja. Men de er de eneste jeg møter utenom kjæresten og barna mine. Pluss søsken en sjelden gang. Hadde ikke fysisk kontakt med dem hele våren. Men har sett at det er viktig for deres helse at vi møtes av og til. De har ingen nærkontakter utenom meg og mine søsken (og våre familier). Søsknene mine bor såpass langt unna at det er jeg som har 'ansvaret' for foreldre. Vi er selvsagt nøye med hygiene.
Gjest 123 eller noe Skrevet 17. november 2020 #7 Skrevet 17. november 2020 Nei, for hun er over 70 og jeg er daglig i matbutikk med 1000vis av hostende grapsete folk.
Gjest Løpegærn Skrevet 17. november 2020 #8 Skrevet 17. november 2020 Ja. De er i 50-årene, friske og raske. Vi har dem som nærkontaktene våre.
tussi84 Skrevet 17. november 2020 #9 Skrevet 17. november 2020 Ja. På både mannen min sin side og på min side. Møter også besteforeldrene våre, totalt 3 stk, og søsken (en på hver side) Vi regner alle de som nærkontakter. Ser ikke de så ofte da. Det blir stort sett enten en eller to per uke, maks 3 hvis vi feks besøker foreldrene mine og min søster skulle være tilstede samtidig. Noen uker ser vi ingen. Hverken mannen eller jeg er særlig sammen med andre om dagen, da vi er begge to hjemme pga spedbarn. Venner ser vi langt sjeldnere uansett, og siden mars har det vært ute med god avstand.
robot Skrevet 17. november 2020 #10 Skrevet 17. november 2020 Nei, men det handler mest om avstand. De bor på andre kanten av landet. Min mor skulle egentlig besøkt oss i Oslo nylig, men valgte å la være på grunn av anbefalingene om å unngå unødvendige reiser.
Slitenmamma Skrevet 17. november 2020 #11 Skrevet 17. november 2020 Ja vi treffer både mine foreldre og samboerens foreldre. Har vært hjemme hos mine foreldre nå i helgen. Tror ikke jeg har vært hjemme siden August,men det er mest fordi jeg ikke har hatt tid.
Anbefalte innlegg