Gå til innhold

Er dette bare skitt eller muggsopp? (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe leilighet og syns de som bodde der gjorde en kraftig dårlig jobb på vaskingen... Viste til diverse bilder jeg tok, en av dem av listene i gangen hvor det var noe skitt mellom gulvet og lista. 

Da sa den som hadde leid der før at det er umulig å få bort fordi det er sopp. Da fikk jeg jo litt små panikk med engang. Det var jo ikke nevnt i taksten eller av noen, men igjen så vet jeg ikke om hun bare sier det for å komme unna vaskingen? 

Noen av dere som kan si noe på dette? Jeg er ganske ung og så og si blank på hvordan en sikkelig muggsopp skade ser ut i hjemmet. 

IMG_20201116_182141.jpg

IMG_20201116_182025.jpg

Skrevet

Ser ut som XX antall år med fett blandet med stov.

Sopp ville spredt seg videre ....

Tror jeg da.

Anonymkode: 5c5f8...ae0

• Liker 1
Skrevet

Vi har hatt fuktskader hos oss, og det så ca sånn ut under lista. 

Ville prøvd å vaske med klor først for å se, hvis det overhodet ikke går bort så er det trolig fuktskade. 

Anonymkode: eb413...e5b

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt fuktskader hos oss, og det så ca sånn ut under lista. 

Ville prøvd å vaske med klor først for å se, hvis det overhodet ikke går bort så er det trolig fuktskade. 

Anonymkode: eb413...e5b

Men dette ser jo ut som noe kliss?  Om det er fukt, burde det ikke da vært tegn oppover veggen og?

TS - ta enn titt i stekeovnen og i dusjhjørnet. Om det er like lite hygiensk der, ville jeg virkelig anbefale deg å ikke vurdere denne leiligheten

Anonymkode: 2cf36...c9c

Skrevet

Ser ut som årevis med skitt, men jeg ville krevd at de vasker bedre før overtakelse

Skrevet

Skrap med en saks eller noe for å se om det lar seg skrape bort. Ser møkkete ut herfra syns jeg. 

Anonymkode: a3575...efd

Skrevet

Ser ut som møkk ja, jeg har hatt et par sånne dårlige lister og med hund da tok det faktisk ikke årevis før det ble sånn.. må nok skrapes vekk, går greit med en skrubb som er børste.

Skrevet

Ta bort lista og se hva som er bak.

Anonymkode: 98d2f...c67

• Liker 1
Skrevet

Ser ut som møkk. Tar du sjansen på å lukte på det?

Anonymkode: d8614...ea4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...