AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Vet dette er et teit spørsmål, men hva gjør man når man skal møte kjørelærer for kjøretime? Han sitter alltid inne i bilen på en bensinstasjon og ser på mobilen eller noe, så han står ikke utenfor bilen og ser etter meg... Føler det er rart om jeg bare setter meg inn i bilen😂 Og jeg er alltid usikker på hvilken bil som er hans bil, siden den ser ganske vanlig ut, så jeg må gå veldig nærme for å se om det er han som sitter i bilen😂 Anonymkode: 6961a...306
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Tror jeg bare hadde gått bort til bilen når jeg så at det var riktig bil å bare åpnet døra og sagt hei 😛 Anonymkode: af930...704 1
Pappi Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 Hallo, dette er vel ikke så vanskelig? Finn den bilen du tror det er, bank på ruta på og spør om det er hen som skal kjøre med deg.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 Si at det er vanskelig å finne bilen, om du kjører derfra kan han vel stå der med L bakpå mens han veter på deg? Anonymkode: daa68...b42
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 Og jeg synes det er så kleint med kjøretimer siden han er ganske ung og kjekk, og det er nesten bare helt stille, håper ikke han synes jeg er klein og stille hvis han snakker mer med de andre elevene hans....😂 Skulle ønske jeg hadde en litt eldre lærer Anonymkode: 6961a...306
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg synes det er så kleint med kjøretimer siden han er ganske ung og kjekk, og det er nesten bare helt stille, håper ikke han synes jeg er klein og stille hvis han snakker mer med de andre elevene hans....😂 Skulle ønske jeg hadde en litt eldre lærer Anonymkode: 6961a...306 Han syntes sikkert du er deilig og at det derfor er litt kleint å kjøre med deg og ☺️ Det kan nok bli noen hyggelige turer på deg 😀 Anonymkode: 11821...ea4 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #7 Skrevet 17. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg synes det er så kleint med kjøretimer siden han er ganske ung og kjekk, og det er nesten bare helt stille, håper ikke han synes jeg er klein og stille hvis han snakker mer med de andre elevene hans....😂 Skulle ønske jeg hadde en litt eldre lærer Anonymkode: 6961a...306 😄 Du kan jo bytte, jeg var åså sånn da jeg var ung, tror ikke han synes du er klein du må slappe av å tørre å ta litt mer plass om du skjønner hva jeg mener Det er du som betaler han dyrt for at han skal lære deg å kjøre, om han ikke snakker mye men du trenger mer veiledning må du bare si det Anonymkode: daa68...b42
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #8 Skrevet 17. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han syntes sikkert du er deilig og at det derfor er litt kleint å kjøre med deg og ☺️ Det kan nok bli noen hyggelige turer på deg 😀 Anonymkode: 11821...ea4 Nei, jeg er ikke spesielt pen, og han er sånn 30 og gift😂😂 Men jeg er generelt en klein person... Anonymkode: 6961a...306
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #9 Skrevet 17. november 2020 Vi har hatt sånn 10 kjøretimer allerede, men gruer meg hver gang hahha Anonymkode: 6961a...306
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #10 Skrevet 17. november 2020 Og jeg vet liksom ikke om han er en sånn lærer som snakker med elevene sine eller ikke. Hvis det er like stille med andre elever, så er det ikke så farlig😂 Anonymkode: 6961a...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå