AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Mine 2 første svangerskap ga meg ikke strekkmerker. Om det er fordi jeg er bare er heldig eller om det er fordi jeg brukte en veldig god forebyggende krem og at jeg har gode magemuskler og jeg drakk bringebær blad te gjennom hele svangerskapet, vet jeg ikke. Men jeg husker ikke navnet på kremen. Så jeg lurer på om noen har brukt slike kremer og kan anbefale noe gode ? Anonymkode: e6140...478
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Doner heller pengene til noen som trenger det, enn å kaste de bort på dette. Anonymkode: c0315...b83 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 3 barn, ingen strekkmerker, ikke brukt annet enn solkrem for å smøre og det kun i sommermnd. Anonymkode: 3e4c8...5b9
IkkeStudentLenger Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 Strekkmerker er genetisk og hormonelt betinget, og dannes så dypt i huden at kremer og oljer ikke når dit. Du kan ikke forhindre strekkmerker. 3
Arkana Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 10 minutter siden, IkkeStudentLenger skrev: Strekkmerker er genetisk og hormonelt betinget, og dannes så dypt i huden at kremer og oljer ikke når dit. Du kan ikke forhindre strekkmerker. Jepp. Strekkmerker dannes i underhuden og ingen kremer virker så dypt. Hvis du ikke fikk strekkmerker de to første gangene får du det neppe nå heller. 1
Kenelz Skrevet 17. november 2020 #7 Skrevet 17. november 2020 Begynner å gå lei av folk som fortsatt tror på produkter som reduserer strekkmerker. - Strekkmerke er genetisk - Ingen olje eller kremer funker da strekkmerker dannes dypt-dypt inn i huden
Wilma89 Skrevet 17. november 2020 #8 Skrevet 17. november 2020 Jeg brukte Bio oil hver dag gjennom svangerskapet. De reklamerer med at det skal forebygge strekkmerker. Jeg fikk strekkmerker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå