Hannemor Skrevet 3. august 2005 #1 Del Skrevet 3. august 2005 Endelig fikk jeg ut fingern og tok meg en joggetur. Startet i dag morges kl 06 med en halvtime med løping. Må jo ut med hunden uansett, så hvorfor ikke legge treningen til denne lufteturen? Ikke var det så ille heller. Deilig å svette litt. Målet? Bedre kondisjon og stramme opp. Vekten er jeg fornøyd med, så det er absolutt ikke i fokus. Ville bare fortelle alle der ute at jeg er i gang!!!. Også er det en motivasjonsfaktor for meg i morgen om andre vet om treningssatsingen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 3. august 2005 #2 Del Skrevet 3. august 2005 Så flott at du har begynt å trene. Jeg må bare flagge litt for deg. Og klappe litt Så flink du er som orker å stå opp klokka 6 (midt på natta for meg) også å trene. Det er bra det. Så bra det ikke var så ille. Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannemor Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 3. august 2005 Takk miss Linnea! Står opp da for å gå ut med voffen før jobb. I tillegg er jeg prototypen på et A-menneske... Den som vil får det til vettu! Planlegger å dra på meg de svette klærne i morgen også. Ved å løpe den samme ruten kan jeg måle forbedringen (til jeg blir lei og staker opp en ny rute). JIPPI!!!!! (...måtte bare klappe litt for meg selv... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. august 2005 #4 Del Skrevet 3. august 2005 Så flott at du har begynt å trene. ← *humre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassiopeia Skrevet 3. august 2005 #5 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Gratulerer! Bare pass deg for å gå for hardt ut nå, da blir du bare lei. Om du holder det gående et par uker blir du avhengig. En vofs er den beste treningspartneren du kan få. Jeg passer en schæfer for tida, og trener dobbelt så mye som vanlig, og det er dobbelt så morsomt. Endret 3. august 2005 av Cassiopeia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannemor Skrevet 4. august 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 4. august 2005 Gratulerer! Bare pass deg for å gå for hardt ut nå, da blir du bare lei. Om du holder det gående et par uker blir du avhengig. En vofs er den beste treningspartneren du kan få. Jeg passer en schæfer for tida, og trener dobbelt så mye som vanlig, og det er dobbelt så morsomt. ← Helt enig! Det er så gøy å se hvordan han koser seg de han hopper ved siden av meg (en liten jack russell terrier). Løp i dag også...deilig... Merker allerede at kondisen blir bedre. Hadde færre stopp i dag. YEAH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå