Gå til innhold

YES!

Hannemor

Anbefalte innlegg

Endelig fikk jeg ut fingern og tok meg en joggetur. Startet i dag morges kl 06 med en halvtime med løping. Må jo ut med hunden uansett, så hvorfor ikke legge treningen til denne lufteturen?

Ikke var det så ille heller. Deilig å svette litt.

Målet? Bedre kondisjon og stramme opp. Vekten er jeg fornøyd med, så det er absolutt ikke i fokus.

Ville bare fortelle alle der ute at jeg er i gang!!!. Også er det en motivasjonsfaktor for meg i morgen om andre vet om treningssatsingen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du har begynt å trene. :ironi:

Jeg må bare flagge litt for deg. :ironi:

Og klappe litt :klappe::klappe:

Så flink du er som orker å stå opp klokka 6 (midt på natta for meg) også å trene. Det er bra det.

Så bra det ikke var så ille.

Klem fra meg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk miss Linnea!

Står opp da for å gå ut med voffen før jobb. I tillegg er jeg prototypen på et

A-menneske... Den som vil får det til vettu!

Planlegger å dra på meg de svette klærne i morgen også. Ved å løpe den samme ruten kan jeg måle forbedringen (til jeg blir lei og staker opp en ny rute).

JIPPI!!!!! :klappe::klappe::klappe: (...måtte bare klappe litt for meg selv... :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :klappe:

Bare pass deg for å gå for hardt ut nå, da blir du bare lei. Om du holder det gående et par uker blir du avhengig. :)

En vofs er den beste treningspartneren du kan få. Jeg passer en schæfer for tida, og trener dobbelt så mye som vanlig, og det er dobbelt så morsomt. :)

Endret av Cassiopeia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!  :klappe:

Bare pass deg for å gå for hardt ut nå, da blir du bare lei. Om du holder det gående et par uker blir du avhengig. :)

En vofs er den beste treningspartneren du kan få. Jeg passer en schæfer for tida, og trener dobbelt så mye som vanlig, og det er dobbelt så morsomt.  :)

Helt enig! Det er så gøy å se hvordan han koser seg de han hopper ved siden av meg (en liten jack russell terrier). Løp i dag også...deilig...

Merker allerede at kondisen blir bedre. Hadde færre stopp i dag. YEAH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...