AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Menn. Til de av dere som forherliger utroskap så lenge det gjelder dere selv og deilige damer og dere synes dette er helt greit. Hva om damen din gjorde det samme, er det greit, vi damer har tross alt behov og lyster som er vanskelig å motstå når vi treffer en ung veltrent kåt mann som så gjerne vil erfare en vakker moden kvinne. Eller er det bare menn som har lov til å ha sexvenner utenfor ekteskap? Ville du tilgitt, fordi du selv ville gjort det samme? (åpne forhold er noe annet, her mener jeg utroskap). Dømmer ikke, er bare nysgjerrig Anonymkode: e88ee...0c3 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn. Til de av dere som forherliger utroskap så lenge det gjelder dere selv og deilige damer og dere synes dette er helt greit. Hva om damen din gjorde det samme, er det greit, vi damer har tross alt behov og lyster som er vanskelig å motstå når vi treffer en ung veltrent kåt mann som så gjerne vil erfare en vakker moden kvinne. Eller er det bare menn som har lov til å ha sexvenner utenfor ekteskap? Ville du tilgitt, fordi du selv ville gjort det samme? (åpne forhold er noe annet, her mener jeg utroskap). Dømmer ikke, er bare nysgjerrig Anonymkode: e88ee...0c3 Jo du dømmer, fordi der høres ut som det bare er menn som fantaserer om andre og er utro. Du vet at det er flere damer som er utro enn menn i Norge i dag?? Anonymkode: 17e0b...63f 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn. Til de av dere som forherliger utroskap så lenge det gjelder dere selv og deilige damer og dere synes dette er helt greit. Hva om damen din gjorde det samme, er det greit, vi damer har tross alt behov og lyster som er vanskelig å motstå når vi treffer en ung veltrent kåt mann som så gjerne vil erfare en vakker moden kvinne. Eller er det bare menn som har lov til å ha sexvenner utenfor ekteskap? Ville du tilgitt, fordi du selv ville gjort det samme? (åpne forhold er noe annet, her mener jeg utroskap). Dømmer ikke, er bare nysgjerrig Anonymkode: e88ee...0c3 "Dømmer ikke"? 😂🤦♂️ Forøvrig er utroskap ganske godt fordelt på kjønnene, så du kan like gjerne spørre en kvinne.. Anonymkode: 195fc...110 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Dømmer ikke"? 😂🤦♂️ Forøvrig er utroskap ganske godt fordelt på kjønnene, så du kan like gjerne spørre en kvinne.. Anonymkode: 195fc...110 Er stort sett kvinner som klager over utro menn, så jeg var nysgjerrig på menns tanker om dette. Om det var motsatt. Hvordan får du dette til å høre ut som dømming, jeg gjengir jo bare hva de av menn som er utro selv, gir som årsak. Nei jeg dømmer ikke. Bare et spørsmål. Kvinner er velkomne til å svare de og selvsagt, men mest nysgjerrig på menn. Anonymkode: e88ee...0c3
UteTilLunch Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 Dette vil jeg kalle et tendensiøst hovedinnlegg. Siden det er stilet til de som forherliger utroskap så skal jeg unnlate å svare noe mer. Forresten: er det mange som forherliger utroskap? Vet det er mye av det rundt i de tusen hjem, men forherliges det? 3
Milky Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er stort sett kvinner som klager over utro menn, så jeg var nysgjerrig på menns tanker om dette. Om det var motsatt. Hvordan får du dette til å høre ut som dømming, jeg gjengir jo bare hva de av menn som er utro selv, gir som årsak. Nei jeg dømmer ikke. Bare et spørsmål. Kvinner er velkomne til å svare de og selvsagt, men mest nysgjerrig på menn. Anonymkode: e88ee...0c3 Vi kvinner har større tendens til å klage enn menn. Betyr ikke at vi er mindre utro en dem, tror bare at vi ikke blir tatt😂 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #7 Skrevet 17. november 2020 Akkurat nå, Badbunny skrev: Vi kvinner har større tendens til å klage enn menn. Betyr ikke at vi er mindre utro en dem, tror bare at vi ikke blir tatt😂 Har ikke sagt vi er mindre utro, hvor skrev jeg det? kun nysgjerrig på hva de menn som puler rundt selv ville tenkt om damen gjorde det samme Er ikke mann serru Anonymkode: e88ee...0c3
Bamseklemmer Skrevet 17. november 2020 #8 Skrevet 17. november 2020 Kvinner er flinkere til å skjule utroskap, så det blir ikke oppdaget så mye utroskap. Noen menn har en tendens til å ikke klare å holde kjæft og skryter til sine kompisser, og rykte går som ei sauræv til den som blir bedratt. Jeg har aldri vært eller kommer til å bli utro, men jeg har blltt bedratt og har forståelse hvis kvinnen er ute etter hevnknull,,, ja til og med hjelpe til😅
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #9 Skrevet 17. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn. Til de av dere som forherliger utroskap så lenge det gjelder dere selv og deilige damer og dere synes dette er helt greit. Hva om damen din gjorde det samme, er det greit, vi damer har tross alt behov og lyster som er vanskelig å motstå når vi treffer en ung veltrent kåt mann som så gjerne vil erfare en vakker moden kvinne. Eller er det bare menn som har lov til å ha sexvenner utenfor ekteskap? Ville du tilgitt, fordi du selv ville gjort det samme? (åpne forhold er noe annet, her mener jeg utroskap). Dømmer ikke, er bare nysgjerrig Anonymkode: e88ee...0c3 Dømmer ikke, er bare nysgjerrig 😂 Jaggu sa jeg smør. For det første, menn og kvinner er nesten like mye utro. Hadde min samboer vært like mye utro som jeg har vært opp gjennom årene så ville hun ikke hatt annet å gjøre i fremtiden. Det vil si, være på reise og hatt seg hver uke frem til hun ble pensjonist. Tenker hun hadde hatt godt av å være utro, gjerne med en kjekk ung mann. Kanskje hun hadde fått fokuset på sex igjen etter st hun har neglisjert det i en årrekke. Utroskap er ingen ond handling, men et symptom på at alt ikke fungerer i heimen. Gjerne seksuelt. Som oftest mangel på kommunikasjon om sex. Kvinner flest er veldig flinke på å fortelle hva de liker ig ikke liker, de stiller ikke spørsmål til sin mann om hva de liker og ønsker. Mangel på initiativ fra kvinnen om disse tingene er årsaken til alle menn jeg vet om som er utro. Anonymkode: af599...9be 2
Gjest Alterego666 Skrevet 17. november 2020 #10 Skrevet 17. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva om damen din gjorde det samme, er det greit, vi damer har tross alt behov og lyster som er vanskelig å motstå når vi treffer en ung veltrent kåt mann som så gjerne vil erfare en vakker moden kvinne. Eller er det bare menn som har lov til å ha sexvenner utenfor ekteskap? Ville du tilgitt, fordi du selv ville gjort det samme? Min partner har fått frie tøyler. Altså kan hun ikke være utro, altså ingen ting å tilgi. Problemet er løst før det har oppstått.
Rant Skrevet 17. november 2020 #11 Skrevet 17. november 2020 Kvinner er like mye utro som menn, kanskje til og med oftere. Det er vel veldig få som forherliger utroskap, uansett kjønn.
Gorgonzola Skrevet 17. november 2020 #12 Skrevet 17. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn. Til de av dere som forherliger utroskap så lenge det gjelder dere selv og deilige damer og dere synes dette er helt greit. Hva om damen din gjorde det samme, er det greit, vi damer har tross alt behov og lyster som er vanskelig å motstå når vi treffer en ung veltrent kåt mann som så gjerne vil erfare en vakker moden kvinne. Eller er det bare menn som har lov til å ha sexvenner utenfor ekteskap? Ville du tilgitt, fordi du selv ville gjort det samme? (åpne forhold er noe annet, her mener jeg utroskap). Dømmer ikke, er bare nysgjerrig Anonymkode: e88ee...0c3 Ikke ofte jeg velger en typisk kvinnelig KG bruker approach men her frister det virkelig å bjeffe tilbake; er du bitter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå