AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Nå må vi snart legge denne død!! hver eneste dag er det en ny tråd om dette , å Google graviditetssymptomer som er normale/ikke ,tar seriøst 1min!! Og burde man ikke klare å tenke litt selv også? som gravid selv Er mye ukjent men jeg trenger da ikke opprette en tråd om det er normal å ikke ha cravings...altså skulle det betydd at fosteret var dødt eller hva? Hvorfor tror folk at det bare er en ting som er normalt. forstår ikke hvordan de som spør slike spørsmål kommer til å klare seg. ellers er det mange tråder her inne med gode spørsmål og diskusjoner. Jeg ser også mange som bare søker hjelp eller noen å dele frustrasjon med, tip topp. men om du lurer på om allslags greier er normalt så burde man enten kanskje søke opp selv, eventuelt snakke med lege om nervøsiteten man har. Har også forståelse for litt mer uvanlige spørsmål om ting, men kvalme!!! Det finner mann på nett allerede i de 40 000 andre trådene som er opprettet samt hva lege/helsepersonell allerede har lagt ut. Anonymkode: f3fbc...667 17
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Slutt å gå inn på trådene da, er ikke verre enn det. Hver uke er det nye gravide her, og alle er redde, usikre, glade, spente og alt som hører med. Alle har lignende spørsmål, med gjerne med variabler. Synes overhodet ikke det er plagsomt med lignende tråder hver uke Står jo i overskriften hva det handler om uansett. Anonymkode: 24527...ca7 8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 Så enig. Man begynner jo å lure om de er i stand til å ta vare på et barn, når de må opprette en tråd og spørre om kvalme er normalt 🤦♀️ Anonymkode: ffd4a...e93 11
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så enig. Man begynner jo å lure om de er i stand til å ta vare på et barn, når de må opprette en tråd og spørre om kvalme er normalt 🤦♀️ Anonymkode: ffd4a...e93 Nettopp , blir helt matt! 😪 Med så mange plager graviditet medfører hadde man trodd man kanskje undersøkte litt hva man kan forvente og jeg synes det meste av info er ganske tydelig. Anonymkode: f3fbc...667 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 For meg tok det fem år å bli gravid. Og etter flere mislykkede prøverørsforsøk og spontanabort ble jeg nok litt mer bekymret enn det man er når man blir gravid etter noen måneders prøving slik som er vanlig. Så jeg skjønner godt at det finnes flere i min situasjon som bekymrer seg litt ekstra. Og da er det fint man har et sted å snakke med andre, så får dere heller droppe å lese de trådene. Anonymkode: 54faf...880 10
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg tok det fem år å bli gravid. Og etter flere mislykkede prøverørsforsøk og spontanabort ble jeg nok litt mer bekymret enn det man er når man blir gravid etter noen måneders prøving slik som er vanlig. Så jeg skjønner godt at det finnes flere i min situasjon som bekymrer seg litt ekstra. Og da er det fint man har et sted å snakke med andre, så får dere heller droppe å lese de trådene. Anonymkode: 54faf...880 Er enkelt Google-søk gir deg svaret på dette med symptomer. Helt greit å ha spørsmål og være bekymret, men man trenger ikke bli helt hjelpeløs og evneveik. Anonymkode: ffd4a...e93 6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #7 Skrevet 17. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er enkelt Google-søk gir deg svaret på dette med symptomer. Helt greit å ha spørsmål og være bekymret, men man trenger ikke bli helt hjelpeløs og evneveik. Anonymkode: ffd4a...e93 Det er dette jeg mener! Er selv gravid igjennom ivf men har fortsatt evnen til å Google Anonymkode: f3fbc...667 1
supernaturalfan Skrevet 17. november 2020 #8 Skrevet 17. november 2020 Herlighet.. Slutt å svar og les på de innleggene du ikke har noe interesse av da.. Om en dag er ditt innlegg forsvunnet til side 2 og nye innlegg om kvalme og cravings vil komme. Som første AB skrev, Hver dag er det nye gravide, redde, fortvilet, spent etc. Ofte er det mer trygghet i å lese et faktisk svar enn en artikkel om symptomer etc Ha forståelse for andre sine følelser. Hvis det er så mye dumt her inne kan du slutte å logge deg inn her. 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #9 Skrevet 17. november 2020 43 minutter siden, supernaturalfan skrev: Ofte er det mer trygghet i å lese et faktisk svar enn en artikkel om symptomer etc Svarene ligger allerede i Flere tusen Andre tråder som er opprettet så de hadde funnet ved å bruke 1 min på Google eller På Søkemotor på KG Anonymkode: f3fbc...667
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #10 Skrevet 17. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svarene ligger allerede i Flere tusen Andre tråder som er opprettet så de hadde funnet ved å bruke 1 min på Google eller På Søkemotor på KG Anonymkode: f3fbc...667 Er ikke så lenge siden det ble opprettet en nesten identisk tråd som denne her heller. Like unødvendig å opprette en ny med dette temaet som alle andre tråder her. Anonymkode: 24527...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #11 Skrevet 17. november 2020 Rimelig normalt å ikke gå inn på tråder man ikke har intresse av å lese også.. Just saying. Anonymkode: 199da...36e 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #12 Skrevet 17. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke så lenge siden det ble opprettet en nesten identisk tråd som denne her heller. Like unødvendig å opprette en ny med dette temaet som alle andre tråder her. Anonymkode: 24527...ca7 Ja men da er det i «verste» fall snakk om 2 tråder, ikke 40(!), som f.eks kvalmetrådene og andre betydningsløse graviditetssymptomer. Anonymkode: c5d48...fbe
supernaturalfan Skrevet 17. november 2020 #13 Skrevet 17. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Svarene ligger allerede i Flere tusen Andre tråder som er opprettet så de hadde funnet ved å bruke 1 min på Google eller På Søkemotor på KG Anonymkode: f3fbc...667 Jeg har prøvd flere ganger og finner ikke forum med svar på det jeg lurer på så da kommer det dumme spørsmål fra meg. Dere må nok bare lære å bite dere selv litt i tungen og slutte å blande dere i saker dere ikke er intr i 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #14 Skrevet 17. november 2020 Er lov å spørre... På et forum... Eller? Anonymkode: e64b5...522 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #15 Skrevet 18. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er lov å spørre... På et forum... Eller? Anonymkode: e64b5...522 Selvsagt. men enkelte følger tydeligvis forumet som hauker og bestemmer hva det skal inneholde til enhver tid Anonymkode: 822ab...376 2
supernaturalfan Skrevet 18. november 2020 #16 Skrevet 18. november 2020 Jeg tenker at de som er så nøye på hva folk spør om og er missfornøyd med at samme spm kommer flere ganger, de har ikke noe her inne å gjøre lenger.. De har ikke lenger forståelse for det å være ny i 'gamet', slik de selv en gang var. Og da kan de heller tusle videre til noe annet.. Slutt å være stygg/frekk med følsomme gravide damer.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #17 Skrevet 18. november 2020 Like irriterende med de som spør om alt mulig er symptomer på graviditet, før de i det hele tatt har kommet til IKM. Anonymkode: 5671d...2cc 5
supernaturalfan Skrevet 18. november 2020 #18 Skrevet 18. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Like irriterende med de som spør om alt mulig er symptomer på graviditet, før de i det hele tatt har kommet til IKM. Anonymkode: 5671d...2cc Syns for deg at det irriterer deg.. Jeg hadde mye symptomer før IKM. Riktignok mitt 3.svangerskap og første gang symptomene kom så tidlig.. Men hadde det vært mitt første og jeg var en prøver, såklart hadde jeg spurt om/ønsket å snakke om det. Synd du ikke kan ha forståelse for andre menneskers tanker og følelser. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #19 Skrevet 18. november 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Så enig. Man begynner jo å lure om de er i stand til å ta vare på et barn, når de må opprette en tråd og spørre om kvalme er normalt 🤦♀️ Anonymkode: ffd4a...e93 Man kan jo også lure på om enkelte er i stand til å oppdra et barn med mangel på empati, tålmodighet og forståelse for andre. 🤷♀️ Folk er forskjellige, folk har forskjellig utgangspunkt, noen er mer bekymret enn andre. Kanskje denne personen ikke kun lurte på om det var normalt være kvalm, men også trengte direkte kontakt med andre mennesker for å snakke om graviditeten. Kan hende hun føler seg ensom, og brukte kvalmen som en unnskyldning til å snakke med noen om at hun er gravid, da hun kanskje ikke har andre å snakke med om det. Man vet aldri hva som ligger bak tråder her inne. Jeg skjønner ikke hvorfor folk oppretter tråder om andre tråder som irriterer dem. La være å åpne dem, det er jo tusenvis av andre tråder å lese. Anonymkode: 87d6c...fc1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #20 Skrevet 18. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Like irriterende med de som spør om alt mulig er symptomer på graviditet, før de i det hele tatt har kommet til IKM. Anonymkode: 5671d...2cc Ja, eller om de kan være gravid..og ikke tatt en test. Altså kjøpt en test! Anonymkode: f3fbc...667
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå