Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2002 #1 Del Skrevet 22. september 2002 Fungerer det, eller kan den bli ripete og stygg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. september 2002 #2 Del Skrevet 22. september 2002 Du skal ikke bruke stålull på keramisk topp, da blir den skikkelig ripete. For å fjerne flekker og fastbrente rester bruker du først en skrape som følger med komfyrtoppen i de fleste tilfeller. Evt. kan du kjøpe en glass-/vindusskrape (byggvarehus eller jernvare). Når du har skrapt vekk alt søl bruker du et spesialmiddel med litt slipeeffekt. Mr Muscle har et sånt og det finnes flere merker som jeg ikke kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. september 2002 #3 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg har brukt flere slike rensemidler og synes at den fra Jordan er best. Den fåes i Jernvarehandelen. Cera-Fix som fåes kjøpt i matvarehandelen er ikke så god som Jordan sin. Stålull må ALDRI brukes på keramisk topp. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 24. september 2002 #4 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg bruker Cera-fix og ovnen blir som ny hver gang! (Men jeg har ovn med Ceran topp på, som cera-fix er laget for, det har kanskje noe å si?) Før jeg brukte det første gangen var mange av de grå stripene(de .5cm lange strekene som er på hele keramikktoppen) blitt hvite og det var noen fastbrente matrester. Først skrapet jeg med glassskrapen som var med komfyren før jeg smurte inn toppen med Cera-fix. Matrest-flekkene forsvant og de grå stripene ble grå igjen. (og jeg som trodde komfyren var ødelagt etter to uker...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå