Gå til innhold

Jeg hadde sex med ``typen`` til en bekjent vennine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg trenger virkelig hjelp her. 

Jeg er 16 år og var på fest for noen måneder siden før korona restrisjonene kom. der hooket jeg opp med en fyr og vi hadde sex. Det som er greia er at min kusine har en bestevennine ( la oss kalle henne Oda) som har hatt sex med han for (rundt 4 uker før jeg var med han). Jeg spurte han karen her om han og Oda hadde en greie, men han sa de ikke hadde snakka sammen siden de hadde sex den ene gangen. derfor tenkte jeg det var greit. Men jeg har i ettertid funnet ut at de fakrisk har en greie, og at de snakka sammen da Jeg hadde sex med han og at han karen løy til meg om det. Jeg har møtt Oda noen ganger her og der, og hun er en virkelig en av de snilleste menneskene jeg har møtt. Jeg lurer på om jeg skal si noe til Oda? for Hun snakker om at hun egt ikke liker han og bare vil ha sex men at hun i det siste har begynt å tenke mye på han, og jeg er redd det skal utvikle seg noe mer der forså at hun skal finne det ut.. Hva burde jeg gjøre. Hadde aldri hatt sex med denne karen om jeg visste det var en greie der, for Oda er virkelig den snilleste. ( Den karen her har dommen hennes forresten) 

Anonymkode: d5cd9...33f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det. Han har løyet til dere begge,  så det er han som burde være flau her.

Forklar det fra sin side, Oda setter nok pris på det☺

Anonymkode: 06c83...b52

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Si det. Han har løyet til dere begge,  så det er han som burde være flau her.

Forklar det fra sin side, Oda setter nok pris på det☺

Jeg glemte å legge til dette! 

Jeg syntes det er bedre å si den vonde sannheten som han skjuler. Hvis ikke er du på samme nivå. Det kommer opp en dag og da vil nok Oda miste tillit til deg.

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg glemte å legge til dette! 

Jeg syntes det er bedre å si den vonde sannheten som han skjuler. Hvis ikke er du på samme nivå. Det kommer opp en dag og da vil nok Oda miste tillit til deg.

Jeg vil si det, men ane rikke hvordan. Oda vet at han har hatt sex med andre jenter, men ikke at det var meg. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si det, men ane rikke hvordan. Oda vet at han har hatt sex med andre jenter, men ikke at det var meg. 

Jeg villle foretrukket om jeg hadde hørt direkte, ansikt til ansikt. Og hvis hun blir opprørt, kan du jo gå også får hun tenke litt, så sende melding når hun har roet seg ned? 🤗

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar❤️❤️❤️
skal snakke med henne idag

Skrevet

Men var det deilig sex? Var dere barberte, hadde han stor ....? Vil du knulle ham igjen?

Anonymkode: 4db6d...ea3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...