AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Ville du satt en person som p.d.d. er sykemeldt opp på færre vakter? Jeg jobber deltid, ansatt 0-100%. Er sykemeldt nå. Fått mail fra sjefen om at han nå skal lage vaktplan for de første mnd. neste år, der han spør om det er noen dager vi ønsker fri. Jeg er redd for at han kommer til å sette meg opp på færre vakter enn jeg har hatt i høst pga. sykemeldingen... Anonymkode: 47001...a71
Baktusen Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Hvis du er langtidssykemeldt, og ikke har en fast stilling, så gjør han nok det. Det er jo ganske naturlig.. Om du derimot er sykemeldt pga korona, influensa eller lignende, og er forventet tilbake innen relativt kort tid, så får du nok vakter som normalt. Med mindre du er ofte syk da. Det kommer jo helt an på om han kan regne med deg eller ei.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 Ja det ville jeg. Det har jo ingenting å si for den sykemeldte, for da betaler jo NAV sykepenger. Det er vel ikke heller lov å sette folk uten fast jobb i fast turnus. Anonymkode: 7adb2...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå