PollyPocket Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Vil gjerne høres deres historie. Jeg har fått barn og er ferdig med dette og på torsdag skal jeg endelig ta brystløft og legge inn 300cc og 325cc (runde/glatt). Jeg har visst så pass mye brystvev at kirurgen ville nok ta over muskulaturen, og jeg håper jeg ikke får rippling å kan ihvertfall ha implatene 10år. Jeg nærmer meg 40år, 165cm og ligger på 64-67kg og trener styrketrening 3-5ganger i uken. Jeg gleder meg veldig, er nå sykemeldt pga jeg har selvfølgelig fått sår hals og tett nese så er grogg i stemmen om morgenen. Men hadde 0 i CRP igår, alle blodprøver er fine, venter på svar på corona testen og 0 feber så anestesilegen vil ta vurdering torsdags morgen om jeg får tatt opprasjonen. Er så typisk når du endelig har ventet å sparet så lenge ikke sant? Så her hviles det å drikker unna varm solbærsaft, otrivin morgen å kveld og knaskes halsdrops. Noen andre gode tips? Imorgen får jeg ta antibiotika pille som skal taes før under og etter opprasjon, så jeg håper virkelig jeg får ta opprasjon på torsdag... Hva er din historie? Alder, hvordan gikk operasjonen og hvordan er det nå? Over/under fordeler og ulemper, har du tatt brystløft? Har du fått barn? Fortell fortell.☺
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Hvis du vil lese andres erfaringer med dette, anbefaler jeg deg å lese denne lange tråden som holdes i live den dag i dag, 15 år etter at den ble startet: Anonymkode: 2152a...2b6
Skyblue7 Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Jeg opererte meg for nesten 10 år siden. Silikon, over muskelen. Veldig fornøyd! Hadde da fått mitt første barn, har hatt en graviditet etter også, men de holder seg fint for de. Var ca den vekten da jeg opererte, gikk ned 6-7 kg året etter, da kunne man ane litt rippling i enkelte posisjoner. La på meg 10 kg, så løste det problemet seg av seg selv... 😅 Mine er «livsvarig», ikke noe planer om å bytte de ut de nærmeste årene. Alle nye innlegg er ment til å være livet ut. Jeg hadde veldig lite smerter, og var veldig raskt i fin form. Tok meg av sønnen min helt alene (han var 1 år den gangen), uten problemer. Bare bruk støtte BH lenge nok 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå