Gå til innhold

Fjerning av rumpehår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fjerner dere? Rundt åpningen og rundt. Voks og epilator virker skummelt. Mens barbering varer jo i svært kort tid.

Anonymkode: b4ae2...738

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker høvel og det går greit

Anonymkode: 11b54...078

• Liker 6
Skrevet

Rikelig med skum, dra fra stjerna og ut til sidene gjentatte ganger med engangshøvel. Smør med f.eks alovera et par ganger de første dagene etter. Dette blir fort en hygienisk og hyggelig vane, og er unnagjort på ett mimutt 1-2 ganger pr måned :)

Anonymkode: 515ff...497

• Liker 3
Skrevet

Ja det er greit det men føler meg ikke klar for en runde når som helst om ikke nybarbert. Skulle gjerne ha hatt noe som varer i noen dager😀

Det er hva jeg er komfortabel med

ts

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Rikelig med skum, dra fra stjerna og ut til sidene gjentatte ganger med engangshøvel. Smør med f.eks alovera et par ganger de første dagene etter. Dette blir fort en hygienisk og hyggelig vane, og er unnagjort på ett mimutt 1-2 ganger pr måned :)

Anonymkode: 515ff...497

Hørtes hyggelig ut det, problemer er jeg kjenner stubber etter 1-2 dager og det er svært lite hyggelig, stikker 🤣

ts

• Liker 1
Skrevet

Suggarvoksing ca hver 6 uke 😃 
Da jeg barberte meg, fjernet jeg ikke håret bak. Nå gjør jeg det kun, fordi det er inkludert i brasillian 😃

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes hyggelig ut det, problemer er jeg kjenner stubber etter 1-2 dager og det er svært lite hyggelig, stikker 🤣

ts

Det eneste som da fungerer er å vokse eller epilere. Tror du det finnes en magisk ting du aldri har hørt om som vil holde hårene borte i ukesvis? Nei. Voks selv eller gjør det profesjonelt. Eller dropp barberingen. 

Anonymkode: d2b98...120

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som da fungerer er å vokse eller epilere. Tror du det finnes en magisk ting du aldri har hørt om som vil holde hårene borte i ukesvis? Nei. Voks selv eller gjør det profesjonelt. Eller dropp barberingen. 

Prøv å stå på det andre beinet når du reiser deg opp fra senga i morgen, så slipper du å bli så irritert av ingenting.

Anonymkode: 0800b...e0f

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å stå på det andre beinet når du reiser deg opp fra senga i morgen, så slipper du å bli så irritert av ingenting.

Anonymkode: 0800b...e0f

Sorry men det klør så jævlig i rumpa når håret vokser ut igjen, så blir litt grinete da. 

• Liker 3
Skrevet

Voks👍

Anonymkode: dc3d3...cc6

• Liker 1
Skrevet

Dusj hver dag, sitt på huk i dusjen å dra over med høvelen 

Anonymkode: 06173...6d2

• Liker 2
Skrevet

Epilerer. Er null stress. Tar knapt et minutt. 

Anonymkode: 336d8...fe5

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Fliser over med høvel og en kremet såpe i dusjen 3-4 ganger i uka. Tar 2-3 minutter. Bruk en skarp høvel. 
Jeg løper og sykler, og det ville vært et stort problem for meg om jeg ikke er glatt. Dette problemet oppstår aldri.

Skrevet

Bruker hårfjerningskrem

Anonymkode: 67f2e...cc4

Skrevet

Bare digg å være glatt der nede og bak, tok det senest nå i kveld, blir også mye kåtere av å være glatt... 🤭

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Jeg vokser og har gjort det hver 6.uke nå i 10 år nesten. Det er gull å være helt hårløs foran og bak😊

Anonymkode: 6dac2...5bf

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke invitere venninner på jentekveld da? Så kan dere hjelpe hverandre. 

Anonymkode: 6103d...099

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Bruker hårfjerningskrem

Anonymkode: 67f2e...cc4

Hvilken krem bruker du? Har vurdert dette, men ikke prøvd.

Anonymkode: f08bb...013

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken krem bruker du? Har vurdert dette, men ikke prøvd.

Anonymkode: f08bb...013

Lurer på det samme, prøvde blitzblank en gang, lite virkning men mye lukt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...