Gå til innhold

Hvor er det best å bo i drammens området?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) 

Jeg skal flytte nærmere drammen men hvor ville du flyttet da? Hokksund, lier, solbergelva osv? 

Hører at drammen ikke er så bra? 

Anonymkode: ddfa6...8c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solbergelva, Solbergmoen!!!

Anonymkode: 538cf...d80

Skrevet

Konnerud.

Anonymkode: d1878...940

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Konnerud.

Anonymkode: d1878...940

Da skal du være ekstra glad i måking, snø, kulde og masse kø opp og ned konnerudbakkene ;) TS: Du vil ikke flytte til Drammen by, bare utenfor? Stor forskjell på områdene i Drammen, ville holdt meg langt unna sentrum, Galterud og Fjell. Strøtvet, Bragernes og Øren er fine områder for de med barn. Unge uten barn kan ha det fint i sentrumsområdene enten på Bragernes eller Strømsø. Om jeg skulle bodd utenfor Drammen så hadde det blitt Nøstet eller Stoppen som ligger veldig nære Drammen, men er landlig og fint. Evt Lier/Lierbyen.

Lykke til!

Anonymkode: e26db...a17

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da skal du være ekstra glad i måking, snø, kulde og masse kø opp og ned konnerudbakkene ;) TS: Du vil ikke flytte til Drammen by, bare utenfor? Stor forskjell på områdene i Drammen, ville holdt meg langt unna sentrum, Galterud og Fjell. Strøtvet, Bragernes og Øren er fine områder for de med barn. Unge uten barn kan ha det fint i sentrumsområdene enten på Bragernes eller Strømsø. Om jeg skulle bodd utenfor Drammen så hadde det blitt Nøstet eller Stoppen som ligger veldig nære Drammen, men er landlig og fint. Evt Lier/Lierbyen.

Lykke til!

Anonymkode: e26db...a17

Takk for hjelpen! Masse gode råd 😊 

Anonymkode: ddfa6...8c1

Skrevet

Hvorfor vil du flytte til Drammen om du hører det ikke er et bra sted å bo? 

Du sier ikke noe om ønskene dine og økonomi, så vanskelig å svare uten å vite noe om deg. 

Anonymkode: 8d868...05f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...